Kim Bum gidince bizde biraz konuşmaya karar verdik.
Nazar" Ben gerçekten hala inanamıyorum."
Kardelen" Bence inan. Gayet gerçekçi görünüyordu."
Ben" Offf ben gerçekten onlardan beklemezdim."
Nazar" Erkek milleti değil mi hepsi aynı. Neyse hadi yataklara benim uykum var."
Ben" Senin her zaman uykun var."
Nazar" Sen sus makne!😂"
Ben"😥😥 bana makne deme sadece sizden bi kaç ay küçüğüm bi kere tamam mı?"
Nazar" eyi eyi hadi git uyu."Odama gittim ve Kim Bum'ın gitmeden önce çıkarttığı pijamaları dolaba koydum. Koyarken farkettim ki gerçekten güzel kokuyordu. Aman şimdi uyuma vakti yoksa sabah bir vardak su ile uyandırılabilirim!
Sabah erken uyandım( Benden beklenmicek hareketler😂😂)
ve kahvaltı hazırladım. Herşey hazır. Geriye tek kızları uyandırmak kaldı ve gidip uyandırdım. Her gün ki gibi kahvaltımızı yaptık ve giyindik.(Merve nin giydikleri)
(Kardelen in giydikleri)
(Zehra Nur un giydikleri.)
Ayy bu yollar hiç çekilmiyor yaa. İşimiz gücümüz yok bide okula gitmek için yürüyoruz.( sen uç istersen canım. Kendime laf söyledim lan😂😂😂) Allah'tan okul eve yakın.Sınıfa girdik ama herkes telefonlara gömülmüş durumdaydı bizim Bumii de dahil.
Ben" Herkes neye bakıyo laa Bumii"
Kim Bum yerinden sıçradı ve telefonu saklamaya başladı. Ahaa kesi bişey var ama ne. Dur öğreniriz şimdi.
Bumii" Hiiiiiç!!"
Ben" Beni kandıramazsın ver bakayım telefonunu."
Bumii" Banane yaa benim telefonum vermicem."Şu an Kim Bum sıranın üstünde tabi benimde eksik tarafım yok. Ben Kim Bum ın elinden telefonu almaya çalışırken içeri bizim sevgili üyeciklerimiz girdi ve arkalarında da öküz bir Jackson getirdiler. Jackson bize tuhaf tuhaf bakmaya başladı.
Ben" Yaa Kim Bum hemen var o telefonu bana yoksa konuşmam seninle."
Bumii" Bak vericem ama aşırı tepki vermek yok."
Ben" Ne olduğuna vağlı canım!"
Bunii" Tamam. Al."
Ben" Ahh bugün çok kibarsınız beyefendi!"
Dedim ve deminden beri almaya çalıştığım telefona baktım. Bakmamla gözlerimin dolması bir oldu. Yeni bir haber çıkmış ve dün Jackson'un öptüğü kız sevgili olduklarını açıklamış. Allan'ım ben bunları hak edicek ne yaptım ki? Kim Bum bana peçete uzatana kadar ağladığımı fark etmemiştim. Jackson daha haberi görmemiş sanırım ya da haber gerçek. Birinelimden telefonu alınca refleks olarak o tarafa baktım. Telefonu alan Jackson'du. Nefretle ona bakmaya başladım.Jackson" Niye bakıyosun daha önce hiç mi sevgilisi olan insan görmedin?"
Ben" Ne halt yersen ye yeter ki benimle konuşma."
Jackson" Ben çok meraklıydım seninle konuşmaya."
Ben" Aisshh!!..."
Sırama oturdum ve defter çıkarıp bişeyler çizdim.
Kim Bum" Jackson mu?"
Ben" Ne?"
Kim Bum söyleyene kadar Jackson'u çizdiğimi farketmedim bile. Nedem böyle olmak zorunda ki. Neden hiçbişey istediğim gibi olmuyor. Zil çaldı ama ben sınıfta kalmak istiyorum.Nazar" Hadi Merve gelsene."
Ben" Ben gelmicem siz gidin."
Kardelen" Hadi gel bee."
Kim Bum" Sana çikolata alırım."
Ben" Tamam madem çok ısrar ettiniz geliyim bari."Aşağıya indik ve Bumii bana çikolata aldı. Çikolataya asla hayır demem. Ben tam çikolatamı yicekken yanımıza Youngjae geldi ama bu beni pek ilgilendirmedi ve çikolatayı yemeye devam ettim.
Yougjae" Merhaba😊"
Nazar-Kardelen-Kim Bum"
Merhaba."
Youngjae" Şey biz aslında bu akşam size gelmek istiyoruz. Sizede uygunsa."Nee? Bize mi? Aman çikolata boğazımda kaldı. Kardelen ven öksürmeye başlayınca sırtıma vurdu daha doğrusu ciğerimi söktü.
Kardelen" Tabi gelebilirsiniz."
Youngjae" Aslında diğer üyelerde sizi merak ediyor."
Nazar" Öyle mi? Bize uyar tabi gelebilirsiniz😊"Nazar ve Kardelen'e kötü kötü vakmaya başladım. Jackson ile aynı evde olunca daha fazla sinirleniceğmi biliyorlar ama işte benim zeki kardeşlerim. Neyse gelsinler bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got7 ile aynı okulda!
Fanfiction3 Türk kızı hayallerinin ülkesi olan Güney Koreye giderse ne olur hele ki sınıf arkadaşları GOT7 ise.