Sonunda uyumaya karar verdik ve herkes odalarına gitti.
Off ben Jackson ile nasıl aynı odada kalıcam ki yaa? İyi ki Bumii var ama o da sanki Jackson'u benden önce öldürücek gibi bakıyor. Yani durumlar karışık.
Ahh Kardelen sen bittin. Jackson ve Kim Bum için yere yatak kurdum ve herkes yataklarına uzandı. Pijamalarımı alıp banyoya gittim ve giyindim. Odaya geldiğimde Jackson telefonuna bakıyordu Kim Bum ise odamda tur atıyordu.
Jackson" Pijamalar güzelmiş😂😂"
Ben" off sanane be😡"
Jackson" Tamam kızma"
Ben" Kızdırma o zaman."
Kim Bum" Ee hadi uyuyalım."
Ben" Tamam hadi yatın ben lambaları kapatırım."Gittim ve lambaları kapattım. Yatağıma yattım ve yatağımın yanındaki pencereden yıldızları izlemeye başladım. Küçüklüğümden beri gökyüzüne aşığım. Uyuyamadığım için balkona çıktım ve her zaman yaptığım gibi gökyüzü ile konuşmaya başladım.
Ben" Selam. Seninle konuşmayalı uzun zaman oldu ama geçerli bir sebebim var. Zaten sen görmüşsündür. Kalbim artık bu olanlara dayanamıyor. Ben onu böyle hayal etmemiştim. O benim gözümde hep iyilik meleğiydi. Neyse ben artık gideyim."
Jackson" Deli misin?"
Ben" Senin ne işin var burda?"
Jackson" Soruya soruyla cevap verme. Hem çok ses yapıyorsun."
Ben" Birincisi ben deli falan değilim. İkincisi ses yaptıysam neden Kim Bum uyanmadı?"
Jackson" Benim uykum hafif."
Ben" Bütün söylediklerimi duydun mu?"
Jackson" Evet."
Ben" O zaman duyduklarını unut!"
Jackson" Özür dilerim. Sana eski sevgilin hakkında öyle söylememeliydim."
Ben" Nee? Sen az önce benden özür mü diledin?"
Jackson" Sen bunu unut bende senin dediklerini unuturum."
Ben" Anlaştık"
Jackson" Hadi gidelim çok soğuk. Haa bu arada bu seninle ilk ve son konuşmamdı."Haa ben çok meraklıydım sanki sana. Jackson'a ölümcül bakışlar atarak odaya geri döndüm. Jackson da arkadan geldi.
Yatağa yattım ve gözlerimi kapattım.Sabah yine alarm sesi ile uyandık.
Kim Bum" öff bu ne sabah sabah?"
Ben" Tanıştırayım kendisi alarm oluyor."
Kim Bum" Komik misin😒?"Biz bunu tartışırken Jackson çoktan aşağıya inmişti bizde çok oyalanmadan aşağıya indik. Herkes kalkmıştı ve masada bizi bekliyorlardı.
Ben" Günaydın"
Nazar" Günaydın prenses."
Ben" Hadi hadi yiyinde gidelim hemen okula."
Kardelen" Ne o okulu birden çok sevmeye başladın."
Ben" Öff iyi sustum be geç kalın okula."
Kardelen" Tamam tamam sen aç değil misin?"
Ben" Hayır."
Kim Bum" Bunu başkası söylese inanırım ama seninki pek inandırıcı gelmedi."
Ben" Hahaha çok komik😒 Neyse ben gidip üstümü değiştireyim size afiyet olsun."( Mervenin giydikleri)
Aşağı indiğimde herkes hazırdı.
(Kardelenin giydikleri)
(Zehra'nın giydikleri)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got7 ile aynı okulda!
Fanfiction3 Türk kızı hayallerinin ülkesi olan Güney Koreye giderse ne olur hele ki sınıf arkadaşları GOT7 ise.