|Jette|
"BOE!" Schreeuwt Jeremy dan.
"GODVERDOMME JER IK SCHROK ME DE TERING!" Schreeuw ik geschrokken.
"Hahahahha jij dacht zeker dat ik je wou zoenen?" Hij ligt ondertussen al op de grond van het lachen.
"Ja, ik schrok echt!" Zeg ik nog steeds verbaasd van wat er net was gebeurd.
"Dat was echt een goede prank!" Zegt Jeremy als hij weer een beetje bij is gekomen van het lachen.
"Nee." Zeg ik kortaf.
"Feels bad man."
"Oke." Zeg ik nog steeds een beetje boos.
"Oke."
"Ben je nou serieus boos?"
"Ja." Eigenlijk niet meer zo erg, maar ik wil zijn reactie wel eens zien.
"Mwoan ik snap echt helemaal niks van vrouwenlogica."
"Maar je bent zelf toch ook een vrouw, hoe kan je dat dan niet snappen?"
"Grappig hoor." Zegt Jer terwijl hij zijn ogen rolt.
"Wat?"
"Haha, ik lach me echt dood." Zegt Jeremy nog sarcastischer dan eerst.
"OH NEE IK BEL 112!" Roep ik voor de gein.|Jeremy|
Jette slaapt inmiddels op de bank en ligt een beetje tegen me aan.
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik haar bijna zoende...
Wat nou als ik het echt had gedaan en niet snel alles had gefaked?
Zou ze me dan wegduwen?
Of zou ze terugzoenen?
Ik weet niet wat beter zou zijn.
Of wat ik zelf zou willen.
Ik weet het niet.
Ben ik verliefd?
Of is het gewoon een hele goede vriendschap?
Het voelt aan de ene kant wel goed als ze zo tegen me aan ligt.
Maar het gaat net zo goed tussen ons en ik wil deze vriendschap niet verpesten.
Best wel raar hoe close je al kan worden na 1 dag.|Jette|
Ik word wakker van Jeremy die me wakker schudt.
"Niet dat ik je hier weg wil hebben, maar misschien wil je je trein nog halen."
"Oh ja bedankt voor het wakker maken." Zeg ik nog een beetje slaperig.
"No problem!"
Ik sta op en pak al mijn spullen weer bij elkaar en Jeremy loopt met me mee naar de voordeur.
Ik vind het nog steeds een beetje raar wat er is gebeurd, maar dat zal vast wel aan mij liggen.
"Het was echt leuk en bedankt voor het uitnodigen!" Zeg ik terwijl ik Jeremy knuffel.
"Geen probleem, we moeten dit echt vaker doen!"
Meestal als mensen dat zeggen gebeurt dat nooit, maar ik hoop echt dat het met Jeremy niet zo is.
Hij klinkt echt als iemand die een hele goed vriend van me kan worden.[A/N: Het duurde ALWEER super lang, I know en het spijt me. School is echt stom om altijd zo veel huiswerk op te geven😒 Ik hoop dat jullie dit een beetje een leuk hoofdstuk vonden!💗]
JE LEEST
Best Friends... {Jeremy Frieser}
FanficJette is een 18 jarige YouTuber. Als ze een video opneemt met Jeremy klikt het erg goed. Zo goed zelfs dat ze beste vrienden worden, maar voor Jeremy is ze heel iets anders dan alleen 'Best Friends'. Zou Jette er ook zo over denken? {Let op! In dit...