2 - 'Oke'

736 38 20
                                    

|Jette|

OMG DIT MOET NINA WETEN

Ik: OMG

Ik: NINA

Ik: NINA HELP ME!!!

Ik: NINA IK GA DOOD!!!

Nina😻💍: WAT

Nina😻💍: JESUS JETTE

Nina😻💍: WAT IS ER ZO ERG

Ik: KIJK WAT IK NET BINNENKRIJG😱

Ik: [Image]

Nina😻💍: JESUS JETTE IK DACHT DAT JE ECHT DOOD GING

Nina😻💍: Maar ik ben echt super blij voor je!!!!😱💕

Ik: IK GA OOK ECHT DOOD

Ik: ONZE FAVORIETE YOUTUBER VROEG ZOJUIST OF IK MET HEM WIL OPNEMEN!!!!!!

Nina😻💍: ANTWOORD DAN

Ik: OHJA KUT

Ik druk snel 2x op de homeknop en ga terug naar Twitter.
Maar wat moet ik antwoorden?
Moet ik gewoon cool antwoorden of moet ik helemaal gek worden?
De 2e lijkt me niet zo'n goed idee dus ik ga voor het eerste.

@JettexBoomraad: Jaa lijkt me leuk!! Wanneer? :)

Ik had verwacht dat het wel even zou duren voordat hij zou antwoorden, maar hij antwoord gelijk.

@JemeryFrieser: Kan je deze zaterdag rond 14.00?

@JettexBoomraad: Ja hoor!

@JeremyFrieser: Fijn! Zou ik naar jou komen of jij naar mij?

@JettexBoomraad: Ik kom wel naar jou toe als dat goed is? :)

@JeremyFrieser: Tuurlijk :) Ik woon op .. ........ ........ (ik ben te lui om een adres te verzinnen #sorrynotsorry)

@JettexBoomraad: Okee! Zie ik je dan!!!

@JeremyFrieser: Waar zijn al die uitroeptekens voor? Hahaha

@JettexBoomraad: Idk, ik gebruik altijd veel uitroeptekens😂

@JeremyFrieser: Haha oke als jij dat wilt

@JettexBoomraad: Dat wil ik idd

@JeremyFrieser: Oke

@JettexBoomraad: Oke

@JeremyFrieser: Wrm praat je me na? :(

@JettexBoomraad: Omdat ik dat leuk vind!!! ;)

@JeremyFrieser: Haha ik voel nu al dat dit een goede vriendschap wordt!!!

@JettexBoomraad: Oke

@JeremyFrieser: Oke

@JettexBoomraad: Nu moet ik naar school, leuk!1!1!1!1!1!

@JeremyFrieser: Oke

@JettexBoomraad: Oke

Had ik zojuist dit gesprek?
En zei hij nou serieus dat hij voelt dat dit een goede vriendschap wordt?
Ik kijk op mijn klok aan de muur, '7.50'.
"Fuck!" Ik heb nog maar 10 minuten om me aan te kleden, te eten en tanden te poetsen.
Ik pak snel een simpele spijkerbroek en trui uit mijn kast en trek het aan.
Ik loop snel naar de keuken om een appel te pakken.
Dan maar een appel als ontbijt, beter dan helemaal niks.
Als ik mijn appel half op heb gooi ik hem weg en ren naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en mijn haar te doen.
Mijn ouders moeten altijd al vroeg werken dus ik heb gelukkig geen last van hun gezeur.
Ik moet eigenlijk ook nog heel nodig naar de wc, dus ik poets mijn tanden terwijl ik aan het plassen ben.
(Wie doet dit nog meer?😂)
Sexy hoor Jette...
Het is inmiddels al 8.03. Ik heb nog 7 minuten om naar school te rijden en dan heb ik nog 5 minuten om mijn spullen in mijn kluisje te doen voor de tweede bel gaat. Als je namelijk na die bel binnenkomt moet je een briefje halen en ik heb er al best veel...
Ik heb nog geen make up op dus ik neem snel nog een mascara mee zodat ik dat in de auto kan doen.
Gevaarlijk, I know, maar ik kan echt niet zonder make up op school komen!
Ik pak mijn sleutels van de tafel en ren naar buiten, snel doe ik de deur ook nog op slot.
Ik stap in mijn auto en zet hem aan.

Als ik bij een rustige weg kom klap ik dat ding dat aan je dak hangt open. Hoe heet dat ding eigenlijk?
Nouja wat boeit het ook. Er zit een handig spiegeltje in, waarom zou je dat erin doen als het gevaarlijk is om tijdens het rijden daarin te kijken? Ik doe mijn mascara open en kijk in de spiegel.
Godsamme dit is nog best moeilijk..
Als ik weer even naar de weg kijk zie ik dat ik bijna een fietser aanrijd.
JESUS! Snel trap ik op de rem. Ik durf niet te kijken...

[AN: Sorryy cliffhanger :p Maar ze gaat opnemen met Jeremy woehoeeee!!! Jette scheld best veel hahaha, vind ik leuk sorry xD Thanks voor het lezen :) xxx Rozan]

Best Friends... {Jeremy Frieser}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu