|Jette|
Ik word wakker van mijn telefoon.
Hoe laat is het wel niet?
Heb ik me verslapen?
Laat maar, het is zaterdag.
Wacht.
VANDAAG IS DE DAG DAT IK GA OPNEMEN MET JEREMY!
Oeps, laat ik mijn telefoon maar opnemen.
"Hallo?" Zeg ik met een slaperige stem door mijn telefoon.
"Sta eens op sukkel! Ik sta al 10 minuten voor je deur!" Schreeuwt een bekende stem door mijn telefoon.
"Sorry, ik ben gister een beetje laat gaan sl-" voordat ik mijn zin kan afmaken heeft ze al opgehangen. Typisch Nina...
Ik kijk nog even hoe laat het is. '11.35' staat op mijn telefoon.
Heb ik echt zo lang geslapen? Ik ben gister pas heel laat gaan slapen, dus ik snap aan de ene kant wel.
Ik sta op en loop naar de voordeur.
"Moest dat echt zo lang duren?". Ze doet alsof ze boos is, ze is niet de beste actrice.
"Kom nou maar gewoon binnen, je kan er nu toch niks meer aan doen"
"Ja oke, je hebt gelijk." Zegt ze terwijl ze naar binnen loopt. Ze loopt gelijk door naar mijn kamer. "We hebben nog maar een uurtje om ons klaar te maken, opschieten dus, sloom varken" zegt Nina terwijl ik achter haar aankom. "Auw, dat deed pijn aan mijn hart!" Roep ik quasi beledigend.|Jeremy|
Zal ze me wel aardig vinden?
Zal ze me wel grappig vinden?
Doet ze alsof ze me aardig vindt of is het echt zo?
Gebruikt ze mij alleen maar zodat ze meer abonnees krijgt?
Nee, niet zo denken Jer.
Je hebt haar video's gezien, je weet zelf ook wel dat hoeveel abonnees ze heeft haar echt niet boeit. Ze doet het voor de lol, net als ik.
Waarom maak ik me hier zo druk over?
Ze is net als alle andere youtubers waarmee ik opneem.
Dan maak ik me toch ook niet zo druk?
Komt dit omdat ze een meisje is?
Ben ik daarom zo zenuwachtig?
Laat het gewoon gaan Jer, laat het gaan.|Jette|
"Wat dacht je van dit jurkje?"
"Te sletterig."
"Oke, dit rokje dan?"
"Te kort."
"Je hebt ook echt alleen maar kritiek hè?"
"Sorry ik heb gewoon een totaal andere kledingstijl. Mag ik zelf wat uitkiezen?"
"Doe maar, ik heb geen idee wat ik met jou aanmoet."
Ik loop naar de kast en pak een simpele Adidas trui met een skinny jeans met gaten.
"Dit is best leuk toch?" Vraag ik aan Nina die ondertussen al achter haar telefoon zit.
"Het is niet iets wat ik aan zou trekken, maar het past wel bij jou dus ik vind het een goede keuze." Ik trek het snel aan en pak mijn make up tasje.
"Je gaat toch wel iets meer opdoen dan alleen wat mascara en foundation?" Vraagt Nina.
"Nee, ik hou niet van zoveel make up. Ik hou het gewoon lekker natural!"
"Haha oke je doet maar, mag ik je eyeliner lenen, Jet?"
"Ja hoor""Jet het is half 1, we moeten nu naar het station of we missen de trein!" Hoor ik Nina schreeuwen.
"Jaja, ik kom al!" Schreeuw ik terug.
We stappen in de auto en rijden naar het station."Kijk deze trein moeten we pakken, hij komt over 4 minuten."
Ik ga niet vaak met de trein omdat ik een auto heb, ik heb er dus ook weinig verstand van. Nina gaat bijna elke week met de trein naar een oude vriendin, ik heb dus nog geluk dat ze met me meegaat anders had ik de trein waarschijnlijk niet eens kunnen vinden.[An: Sorry, beetje saai hoofdstuk... MAAR WEL DE EERSTE POV VAN JEREMY! Ik heb nog steeds toetsweek dus ik moet nu weer gaan leren😢 Bedankt voor het lezen!]
JE LEEST
Best Friends... {Jeremy Frieser}
Fiksi PenggemarJette is een 18 jarige YouTuber. Als ze een video opneemt met Jeremy klikt het erg goed. Zo goed zelfs dat ze beste vrienden worden, maar voor Jeremy is ze heel iets anders dan alleen 'Best Friends'. Zou Jette er ook zo over denken? {Let op! In dit...