|Jette|
[A/N: De foto hier boven is een meisje dat Jette moet voorstellen, zo kan je haar beter inbeelden😊️ (Omg ze is zo knap, Jette ik ben jaloers)]
"Ik blijf." Zeg ik terwijl de jongens nog steeds druk aan het discussiëren zijn.
Ze zijn even stil.
"Meen je dat?" Vraagt Joost dan.
"Ja, maa-" Voordat ik mijn zin kan afmaken stormen ze al met z'n allen op me af en tillen ze me op.
Ze beginnen allemaal te schreeuwen en te dansen van blijdschap.
Ze zijn echt gestoord.
"WEES EENS STIL JULLIE ETTERBALLEN, IK PROBEER TE SLAPEN!" Roept een vrouw die uit een raam van een huis verderop hangt.
Ze heeft een knalroze badjas aan en een badmuts op haar hoofd.
"Oeps, sorry mevrouw."
Als de vrouw het raam weer heeft dichtgedaan, nee het is meer dichtgesmeten, barsten we allemaal in lachen uit.
"Zag je die badmuts?!" Vraagt Jeremy met kleine pauzes tussen de woorden omdat hij zo hard moet lachen.
"Ja! En die badjas!"
Als we allemaal uit zijn gelachen bedenk ik me ineens dat ik mijn zin nog moet afmaken.
"Wat ik dus wou zeggen: ik blijf, maar als jullie nog een keer zo'n grote ruzie krijgen door mij ga ik wel weg."
"Jongens, als ook maar een van jullie ervoor zorgt dat dat gebeurt zal ik jullie allemaal vermoorden." Zegt Jeremy.
"Jij kan mij toch nooit vermoorden, want ik ben de pjoes en ik kan heel goed rennen dus ik ontsnap wel aan jou." Zegt Link als we naar de auto lopen.
"Maar ik ben de traanman die water op je kan spuiten! En sinds jij een pjoes bent vind je dat denk ik niet zo fijn."
Jeremy pakt snel een waterflesje uit de auto en Link rent weg.
"Ik kom je pakken pjoes!" Schreeuwt Jer als hij achter Link aan rent.
"Je zal me nooit krijgen!"
Ik zei het je: gestoord.|Jeremy|
"Ik ga pitten, jongens." Zegt Jette als ze de dekens over zich heen slaat.
"Ja ik ook, het is al 10 over 3." Zegt Link als hij op zijn luchtbed gaat liggen.
"Me too, ik ben echt moe." Volgt Harm.
"Nou dan zijn alleen jij en ik nog over, Jer" Zegt Joost tegen me.Een uur later
Zal ik het nu vragen?
Iedereen slaapt nu toch.
Fuck it, ik doe het gewoon.
"Joost?"
"Ja?"
"Ben jij verliefd op Jette?"
Joost gaat rechtop zitten.
"Hoezo denk je dat?" Vraagt hij als ik ook rechtop ga zitten.
"Toen Harm dat zei werd je heel rood."
Joost lacht even.
"Oh daarom! Nee dat was gewoon omdat hij dat opeens zei terwijl ik een vriendin heb en daar werd ik ontzettend boos van dus werd ik heel rood, snap je? Ik zweer dat ik niet verliefd ben op Jette."
"Oh, oke."
"Waarom vroeg je dat opeens?"
Zal ik het vertellen?
Joost is wel heel goed in advies geven, misschien weet hij het wel.
"Nou kijk, ik weet dus niet echt zeker of ik verliefd ben op Jette."
Joost gaat langs me zitten.
"Daarom rende je dus ook weg toen we zeiden dat je jaloers was?"
"Ja, ik vond of vind, ik weet het niet, dat ik niet jaloers was. Maar nu weet ik het niet meer."
Ik zucht diep.
Wat moet ik hier nou mee?
"Diep van binnen weet je het wel, je durft het gewoon niet te voelen." Zegt Joost.
Ik kijk naar Jette die diep in slaap is.
Misschien heeft Joost wel gelijk.
Misschien durf ik het gewoon niet te voelen omdat het dan moeilijk zou worden.
"Probeer het gevoel dat je niet verliefd wilt zijn aan de kant te schuiven, voel je dan iets voor Jette?" Vraagt Joost na een tijdje.
Ik kijk weer naar Jette.
Ze is zo ontzettend knap, heeft prachtige ogen en ze heeft ook super mooie lippen die ik nu het liefst zou kussen.
Dacht ik dat nou serieus?
Nee, nee, ze is gewoon knap, maar ik ben niet verliefd.
"Nee, ik voel niks."
"Ik geloof je niet, misschien helpt dit een beetje. Jette is ontzettend grappig en heeft dezelfde humor als ons, ze doet ook een youtube dus ze snapt je, ze is super lief en doet alles om iedereen gelukkig te maken. Weet je nog op de terugweg naar jouw huis? Een meisje liet haar telefoon vallen en ze had het niet door, Jette was aan het schreeuwen dat we moesten stoppen zodat ze dat meisje haar telefoon kon teruggeven. Moet ik nog meer opnoemen?"
Net op dit moment wordt Jette opeens wakker.
"Kan het wat stiller, ik lag net zo lekker te slapen." Zegt ze slaperig.
Ik glimlach even naar haar.
"Tuurlijk, sorry."
Ze glimlacht terug en gaat dan weer liggen.
Nu snap ik wat ze bedoelen met vlinders in je buik, anders zou je het niet kunnen beschrijven.
Ik heb overal kippenvel en ik voel me opeens ontzettend blij.
Het voelt alsof ik de hele wereld aan kan.
Ik dacht altijd dat vlinders in je buik onzin was, maar het het kriebelt echt in mijn buik.
Ik ben verliefd.
"Je hebt gelijk Joost." Fluister ik.
"Joost heeft altijd gelijk." Fluistert hij terug.[A/N: Langer hoofdstuk dan normaal! Ik had veel inspiratie😜 Jer heeft eindelijk toegegeven dat hij verliefd is, woehoe feensie! Jullie hadden niet verwacht dat Jette zou blijven, he? Ik eigenlijk ook niet, maar ik vond dit leuker😂 Ik ben btw bezig met een nieuw boek en het gaat heten.... 'Life Goes On'! Al benieuwd? Bedankt voor het lezen en vergeet geen ⭐️ te geven als je het leuk vond! Xx (leest iemand de author notes überhaupt?)]
JE LEEST
Best Friends... {Jeremy Frieser}
Fiksi PenggemarJette is een 18 jarige YouTuber. Als ze een video opneemt met Jeremy klikt het erg goed. Zo goed zelfs dat ze beste vrienden worden, maar voor Jeremy is ze heel iets anders dan alleen 'Best Friends'. Zou Jette er ook zo over denken? {Let op! In dit...