|Jette|
"Tot de volgende video!," zeg ik lachend in de camera.
Ik heb net een video opgenomen voor mijn Youtube kanaal, 'Jet's Life'
Ik heb al 2 jaar een Youtube kanaal en het gaat best goed!
Ik zit nu op de 134.000 abonnees en daar ben ik best trots op.
Ik game het meest op mijn kanaal en ik ben niet bang om dat te laten zien, meisjes kunnen net zo goed gamen toch?
Mijn favoriete Youtubers zijn de jongens van 'De Squad', oftewel Jeremy, Harm, Joost en Link.
Ze zijn op een of andere manier gewoon g-e-n-i-a-a-l.
Mijn droom is dan ook om een keer met ze op te nemen, maar of dat ooit gaat gebeuren betwijfel ik."Jetje, zou je niet eens gaan slapen?," hoor ik mijn moeder vanaf beneden roepen.
Shit! Ik ben door het editen van de video helemaal de tijd vergeten!
"Ja mam!," roep ik terug.
Oh nee, ik ben ook nog eens vergeten te leren voor die wiskunde toets morgen...
Nouja, ik sta toch al een 4 dus het kan niet veel erger worden.Ik: Heb jij geleerd voor die toets morgen?
Ninaaa💗👭: Ja tuurlijk, ben jij zeker weer vergeten sukkeltjuh😜
Nina is mijn beste vriendin, maar ze is mega slim en dat kan ik soms echt even niet uitstaan...
Ze maakt altijd netjes haar huiswerk en haalt altijd hoge cijfers, het tegenovergestelde van mij dus.Ik: Ehm ja oepsie😅
Ik: En jij haalt toch wel weer een 9 ofzo
Ninaaa💗👭: Neeh, zo'n stuudje ben ik nou ook weer niet hoorr😂
Ik: Moet jij niet gaan slapen meis, jij wilt toch altijd zo graag om 23.00 al slapen??😉
Ninaaa💗👭: Ohja shit je hebt gelijk
Ninaaa💗👭: Sorry maar ik wil echt niet moe zijn morgen met die toets😘
Ik: Jaja ik ken je nou wel hoor dus je hoeft geen sorry te zeggen💋
Ninaaa💗👭: Okayy, byee❤
Ik: Byee😘
Nou misschien moet ik dan ook maar eens gaan slapen...
Neeh, ik moet toch nog een video van Joost kijken.De video van Joost is net afgelopen en ik besluit maar eens te gaan slapen.
Ik pak mijn mobiel om te kijken hoe laat het is.
'00.06' staat groot op het toegangsscherm van mijn iPhone 6.
Oke, misschien heb ik eerst nog wat andere video's gekeken voordat ik Joost's nieuwe video ging kijken.
Maar wat maakt het ook uit? Ik zou anders toch nog tot zo laat op Instagram of Twitter zitten.----------------
"But I keep cruising, can't stop, won't stop moving
It's like I got this music in my mind
Saying it's gonna be alright,"
Hoor ik Taylor door mijn telefoon zingen.
Beste. Wekker. Ever.
Is het nu alweer donderdag?
Vandaag die stomme wiskunde toets...
Optimistisch blijven Jette, misschien is het helemaal niet zo moeilijk!
Nee, dat kan niet. Wiskunde is altijd moeilijk.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn wekker die weer afgaat.
Ik pak mijn telefoon en doe de wekker uit.
Ik heb nog 10 minuten voordat ik op moet staan dus ik kijk nog even tussen al mijn meldingen.
Tot mijn verbazing zie ik staan: 'U hebt een DM gekregen van @JeremyFrieser'
Ik kan het nog niet echt geloven en ik klik er snel op.
Mijn telefoon opent Twitter en al snel zie ik staan: "Hey! Ik zag net je kanaal en ik vind je echt geniaal, zin om een keertje met mij op te nemen? Ik denk dat we een goed duo kunnen vormen :)"
OMG. NEE. JEREMY FRIESER? DE JEREMY FRIESER? WIL MET MIJ OPNEMEN?AN: Hey Hey! Ik heb dus besloten om een boek te gaan schrijven over Jeremy :) Dit is mijn eerste boek dus verwacht er maar niet te veel van haha :p Ik ben trouwens ook niet erg goed in Nederlands dus sorry als er wat fouten in zitten! En ik heb btw geen twitter dus ik heb geen idee hoe een melding van twitter eruitziet, dus misschien is het wel heel raar ofzo😂 Bedankt voor het lezen :)
JE LEEST
Best Friends... {Jeremy Frieser}
Fiksi PenggemarJette is een 18 jarige YouTuber. Als ze een video opneemt met Jeremy klikt het erg goed. Zo goed zelfs dat ze beste vrienden worden, maar voor Jeremy is ze heel iets anders dan alleen 'Best Friends'. Zou Jette er ook zo over denken? {Let op! In dit...