9 - 'Beetje Jaloers'

597 38 1
                                    

|Jette|

@JeremyFrieser: Jooo, ik ga vandaag afspreken met Joost, Harm en Link. Zin om te komen? :)

@JettexBoomraad: Eh, als hun het goed vinden

@JeremyFrieser: Haha ja hoor, het is wel weer een keertje leuk met iemand anders erbij

@JettexBoomraad: Oke hoe laat en waar?

@JeremyFrieser: Gwn bij mij thuis, ze zijn al onderweg dus als het kan kan je nu al komen

@JettexBoomraad: Maar wat nou als ze mij helemaal niet aardig vinden?

@JettexBoomraad: Ik heb echt geen zin om daar te zitten terwijl hun mij compleet buitensluiten

@JeremyFrieser: Ze zijn geen klootzakken Jette

@JeremyFrieser: Anders was ik geen vrienden met ze

@JeremyFrieser: En als ze je buitensluiten dan stuur ik ze zo de deur uit

@JettexBoomraad: Oke ik kom wel

@JeremyFrieser: Jeej! :)

Als ik even later door de straat van Jeremy loop wordt ik nerveus.
Het zijn dan wel de vrienden van Jeremy, maar toch ben ik ook fan van hun.
Ik bel aan.
Here we go.

3 uur later

"NEE!!!" Klinkt mijn schreeuw door Jeremy's kamer.
"DIT IS NIET EERLIJK, IK LETTE NIET OP!"
"Dan moet je maar eens opletten." Zegt Link terwijl hij wat chips pakt.
"Net alsof jij dat op middelbare school deed." Zegt Jeremy als hij komt binnenlopen met meer chips.
"Oh en jij wel, Jeremy?" Vraagt Link lachend.
"Tuurlijk! Ik was de beste leerling van de hele school!"
"Dat zou je willen!" Mengt Harm zich in het gesprek.
"Joost, jij vindt toch wel dat ik de beste was van mijn school?" Vraagt Jeremy als hij wat meer chips in de bak doet.
"Huh, wat?"
Joost en ik doen een gta race tegen elkaar dus Joost kreeg niet echt veel mee van het gesprek.
"Ik vroeg of ik de beste van mijn middelbare school was." Zegt Jeremy geïrriteerd.
"Oh eh ja tuurlijk, wat jij wilt." Zegt Joost die nog steeds erg geconcentreerd is.
"AAAAHHH NEEEE!!"
"YES!" Schreeuw ik als ik van mijn stoel af spring.
"Dit komt allemaal door jou Jeremy, jij leidde mij af!" Schreeuwt Joost tegen Jeremy.
"Oeps, sorry." Zegt Jeremy lachend.
"You say sorry just for show." Zing ik als ik weer ga zitten.
"Wat?" Zeggen de jongens in koor.
"Dat is een stukje van een liedje van Taylor Swift."
"Ugh, hou eens op over haar." Zegt Jeremy nog geïrriteerder. (Is dat een woord?😂)
"Oke ik hou al op."
"Oke."
"Oke."
De jongens kijken ons raar aan maar vragen gelukkig niks, ik heb geen zin om uit te leggen dat het 'ons woord' is.

Nog een paar uur later
|Jeremy|

"Willen jullie blijven slapen? Het is al laat dus misschien is het fijner om te blijven." Vraag ik als we met z'n allen behalve Harm want die zit op de wc op de bank zitten. (Haha dit is echt een rare zin, sorry)
"Nee sorry, ik heb beloofd aan mijn moeder dat ik haar morgenvroeg weg breng naar een of ander clubje van haar." Zegt Link.
"Joost?"
"Ehm, ja dat kan wel."
"Harm blijf je slapen?" Vraag ik als hij binnenkomt.
"Ja, sure."
"Ik weet niet of ik mag blijven slapen met alleen maar jongens, you know?" Zegt Jette dan.
"Ah kom op! Voor mij blijf je toch wel?" Vraagt Joost.
"Joost doe eens normaal." Zeg ik chagrijnig.
"Beetje jaloers?" Vraagt Link lachend aan me.
"Nee, Joost doet gewoon dom."
"Tuurlijk.."
Tsss... Ze maken er ook altijd weer van dat je jaloers bent, ik ben helemaal niet jaloers! Joost doet gewoon super achterlijk tegen Jette. Ik hoop niet dat hij zo blijft doen...

[A/N: Omg kom op Jeremy, je houdt jezelf voor de gek! Anyways, thanks voor het lezen xx]

Best Friends... {Jeremy Frieser}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu