~det er Cathrina^~
Mit navn er Cathrina Castel, men folk kalder mig Cate;). Jeg er 16 år gammel og bor sammen med min familie her i Danmark. Her har jeg levet hele mit liv og kommer nok også til at blive her resten af mut liv!. Ik dårligt ment men min største drøm har altid været at komme ud og se verden. LA, Californien, New York og London, i ved alle de der kendte byer. Faktisk er min familie slet ikke fattig så det kunne de ikke bruge som grund til at vi ikke kunne flytte( det gjorder det heller ik') , nej vi faktisk rart rige( ikke for at prale, og nogengange hader jeg faktisk at jeg er rig men det for i nok mere af vide om senere.) I min familie er vi 3. Mig, min mor Samantha og min storebror Sam på 19. Jeg har så på en måde også en far, men han vil ikke kendes ved os så jeg ser ham ikke som en far:( tror vist nok han hed Jack, er ikke sikker ). Mit liv er død kedeligt. Ej laver sjov;) mit liv er okay. Jeg har mine 2 Best friends, Caroline og Louis/ caro og loui. Vi går alle i 1 g på et gymnasium i København og min storebror Sam går i 3 g. Vi bord i et stort luksus hus da min mor arbejder som stor designer og defor tjener kassen!. Jeg har mit helt eget værelse( of courses) og så har jeg min egen lille, smukke, vovse basse Kitty! Ved godt det et lidt underligt navn til en hund men jeg er meget underlig sååååeh.....
Når men som sagt har jeg en storebror som hedder Sam, hans rolle bliver spillet af selveste Taylor Lautner mine damer og herre!
Og i for da selfølgelig lige et billede <3~Sam ^~
Og så er der lige et af min fantastiske mor!
~min smukke mor Samantha^~
~så er der et af den dejligste Caroline!~
~så er der lige et af Louis~Og så for i da også lige et billede af mig <3
Når det var så alt......nyd historien......!!
YOU ARE READING
HE IS JUST A PLAYER...
Fanfiction~CAMERON DALLAS FAN FIKTION~ Bogen handler om den næsten altid deprimerede Cathrina. Hun lever sammen med sin storebror og hendes mor i København. Indtil hendes mor for et tilbud igennem sit arbejde og de skal derfor til New York og bo. Der møder hu...