Jeg vågner med en fantastisk følelse i maven. Jeg har sovet sygt godt i mine nye, fantastiske, dejlige himmelseng.Jeg rejser mig op i sengen og tager mine hvide kanin-sutsko på og går ind i mit walk-in. Jeg finder et par lyseblå, slidte jeans frem og en hvid, blonde krop-top og et sæt sorte ankel strømper. Så tager jeg et sæt Calvin Klein undertøj og en tynd læderjakke.
Jeg smutter ud på badeværelset og tager et hurtigt morgenbad. Så tager jeg tøjet på men venter lige med jakken og børste så mine tænder.
Så tørre jeg mit hår og krøller det lidt i spidserne. Og til sidst lægger jeg noget makeup som bare er lidt mascara, farvede øjenbryn og en mat, lyserød læbestift. Perfekt!..
Jeg slæber mig selv ud på gangen og ned af trappen med min læderjakke under armen. Jeg kommer ned i køkkenet hvor mor og Caroline sider og spidser cornflakes mens mor sider med blikket planet godt fast ned i en bog.
"Godmorgen!" De kigger begge smilene op på mig." Godmorgen skatter!" Siger mor og sætter sine læsebriller op i håret."godmorgen muzz!" Fniser Caro og tage flig ind i et kram. Jeg for hendes gule silke krøller i hovede inden jeg trækker mig fra krammet.
Hun har et par mørkeblå, slidte jeans på og en sort, blonde krop-top hun har også en tynd læderjakke på udover og så et par sorte ankelsokker.
"Skal vi ikke tage ind i centeret inde i byen?" Spørger hun og drejer hovede så hendes krøller flyver med i takt" så kan vi også lige tage en tur ind i Starbucks"."jo...hvorfor ik?" Smiler jeg og tager selv en portion cornflakes" hvad siger du mor?".
"Øhhh...jeg kan desværre ikke, da jeg skal til vigtigt møde om lidt, men i kan da bare kører" smiler hun og kigger op så mine øjne mødes med hendes dybblå øjne. Alt i alt er min mor skide smuk, ærgerligt man ikke har arvet nogle af de gener. Hendes smukke,lange, mørkebrune hår bølger sig ned af hendes skuldre i en smuk glans. Jeg nikker forstående og vender tilbage til min mad og begynder hurtigt at spise.
-------------
"Kæft man! Jeg skal så meget ud og ha mig en ny kjole!" Grine, fniser Caroline og lægger en arm på den åbne rude i bilen. Vi er nu på vej ned til centeret der skulle være hernede et sted, for at shoppe.
Jeg griner af hende imens vi synger med på "girls like" i radion. Vi har begge sorte solbriller på og en tynd, sort læderjakke på.
Vinden blæser kraftigt imens vi suser igennem byen og vores hår flyver kraftigt tilbage af trykket. Folk glor underligt på os mens vi suser afsted, but we dont give a Fuck!...
Vi ankommer til centeret og jeg laver den fedeste parkering og stiger så ud af bilen. Jeg hører nogle drenge pifte og jeg kigger over i lydens retning.
En håndfuld drenge sider med nogle cigaretter og ryger. De sender nogle sultne blikke men jeg smiler bare mentalt over dem og kaster så dramatisk mit hår tilbage og går så ind i det store center med Caro lige i hælene . Klamme, ulækre, små fnat mider!!.....
"Hvad med, at vi tager starbucks først og shopper efter?" Spørger Caroline og jeg vender mit blik mod hende.
"Yes....Girl! Let's get some coffee!!" Griner jeg og vi giver lige hinanden en sejrerisk high five!. Vi flytter hurtigt fødderne og begiver os ned mod starbucks!... også kaldet "kaffeguden"-----------
"2 chai latte's" siger vi til damen ved kassen og giver hende så pengene.( ved ikke lige hvad alt det man kan få på starbucks hedder men ja en form for kaffe;) . Hun fik vores navne og vi satte os ned ved et bor over i et hjørne.
"Når hvad syntes du så om at være en del af familen Castel?" Spørger jeg Caroline og vrikker lidt med øjenbrynet.
"Fantastisk.....altså jeg har altid ønsket mig en tvillingesøster og at det så er dig der blev det, er fantastisk!" Hendes øjne blev våde da hun sagde det men hun prøvede at smile.
"Årh skatte mus......jeg elsker også dig!" Fniste jeg og krammede hende ind over bordet."Årh skatte mus....jeg elsker også dig!" Var der en mandlig stemme der gentog og nogle grin efterfulgte det.
Jeg vente mig forskrækket om og mine øjne fik øjenkontakt med et par smukke brune øjne. 4........og jeg gentager 4! Drenge! Sider lige bag os og gøre GRIN med os!!?.
Ham med de brune øjne og brunt hår, som forresten er pisse lækker! sidder ved siden af en dreng med lyst trit hår og et par smukke blå øjne, foran dem sad der to drenge som nu havde vent sig om mod os, de lignede hindanen meget. De havde begge mørkebrunt strit hår og næsten samme hovedform, den eneste forskel var at den ene havde grønne øjne den anden havde mørkeblå. Altså de ligner allesammen sexguder! Omg.......er det overhoved lovligt at være så lækker!...
"Øhhhe undskyld mig?......gider i lige at være søde at holde jeres fede kæft!?!" Vrissede jeg og sendte dem alle et slemt dræberblik og så vente jeg hurtigt opmærksomheden tilbage til Caro som var ved at flække af grin. "Uhhhhh" kom det fra drengene og de begyndte altså at sætte mit pis i kog.
"Hey smukke....lad nu vær med at væres så sur....og kom her over til mig lidt ik'?" Sagde ham med det brune hår altså af havd jeg kun e hører på stemmen.
"Prøv lige at hør søde ven.....1 jeg ikke din smukke noget som helst...2 det bliver jeg aldrig... og 3 hvis du ikke snart holder din fede kæft! skal jeg personligt selv ommøblere dit irriterende ansigt!!" Vrissede jeg af ham og først så det lidt ud som om han fik et chok over min kommentar men hans ansigt fik hurtigt et flirtende smil på. De andre drenge sagde noget henad" uhhhh..." og "afvist..." eller noget i den stil.
"Okay okay...easy Tiger!" Grinte han men begyndte så at snakke med de andre.
Vores navne blev råbt op og jeg rejste mig hurtigt op for at hente dem. Jeg tog en langt vej væk fra drengene og gik så op og tog vores dejlige varme chai lattes.
Jeg tog dem i hænderne og skulle til at gå den samme vej tilbage som den jeg kom fra, men nu skulle jeg fanme visse ham at jeg ikke er interesseret!.
Jeg gik hurtigt i den retning hvor drengenes og vores bord var og jeg satte hurtigt et selvfedt smil på læberne.
jeg kom til deres bord og skulle til at fortsætte da et par stærke arme tog fat rundt om min talje og på en eller anden syg måde fik personen plantet mine ben på vær side af hans hofter og mine hænder med kaffe i omme bag hans nakke.Jeg gispede da jeg så ind i et par perfekte, vildt smukke, brune øjne og jeg holdte forskrækket vejret nogle sekunder. Jeg fik enlig styr på hvad det var der skete og jeg prøvede på at rejse mig uden at spilde kaffen, men hans hænder holdte for godt fast rundt om min talje.
"slip mig!" Vrissede jeg ind i hans hoved.
" Hvis du giver mig en kys?" Sagde han flirtende og truttede med læberne.
" Ad nej!!" Sagde Jeg og lavede et frastødt ansigt, seriøst jeg er ved at kaste op indvendigt.
" Kom nu? Du ved du kan lide det" sagde han igen og havde det mest selvfede smil på læberne.Jeg svarede ikke, men ledte istedet efter en udvej. Jeg kiggede rundt men mærkede så kaffekrusene jeg havde i hænderne og inden jeg kunne nå at sige kaffekage havde jeg hældt alt den dejlige kaffe ned i håret på ham.
Hans varme hænder forsvandt hurtigt fra min talje og lige så hurtigt var jeg hoppet af og løb nu hen til Caroline. Hun stod med åben mund og holdte tydeligt et grin inde.
"Luk munden.....der er fluer" grinte jeg ad hende men hun griner stadig.
"Vi er vist løbet tør for kaffe?.." fniser hun og lægger en arm om min skulder.
"jeps.....jeg mødte en idiot på vejen" svarede jeg selvsikkert og lagde så en arm om hendes skulder mens vi gik med faste skridt ud af butikken.
YOU ARE READING
HE IS JUST A PLAYER...
Fanfiction~CAMERON DALLAS FAN FIKTION~ Bogen handler om den næsten altid deprimerede Cathrina. Hun lever sammen med sin storebror og hendes mor i København. Indtil hendes mor for et tilbud igennem sit arbejde og de skal derfor til New York og bo. Der møder hu...