Kapitel 10//"modeshowet og popcorns kampen"

178 7 4
                                    


Jeg kigger rundt i værelset og beundre det's udsende. Jeg havde været vågen længe nu, men havde endnu ikke taget mig sammen til at rejse mig. Jeg når lige at sætte mig op da døren bliver åbnet.

"Hey! Der er morgenmad nu!" Siger Caroline og sætter sig på sengen.

"Okay.....er mor taget på arbejde?" Spørg jeg og kører en hånd igennem håret.

"Ja det længe siden, hun kommer igen om en times tid" hun rejser sig op og hiver lidt op i sine sorte jeans.

Jeg nikkede bare og gabte.

"Kæft jeg træt!"brokker jeg mig og smider mig tilbage i sengen igen.

"Ja ja....men du skal altså op! Det sidste dag inden vi skal starte på den nye skole!" Hun lyder spændt da hun siger det og hendes ansigt lyser op fra solen, der fint skinner ind af vinduet, og lyser hele værelset op.

"Okay!" Jeg rejser mig op og strækker mig"jeg skal bare lige havde noget tøj"

Jeg går ind i i mit Walk-in og finder en hvid buksedragt uden ærmer og ben( ved ikke lige om det har et navn ) jeg tager den på og et par ankelsokker.

Jeg går ud og hen til mit sminkebord og sætter mit hår op i en knold, self efter jeg har redt det. Jeg tager lidt mascara, eyeliner og lipgloss på og tegner også lige mine øjenbryn lidt op og går nedenunder.

Jeg går ud i køkkenet og ser Sam og Caroline sider ved bordet og spiser pandekager!. Så usunde!?.....

"Godmorgen!" Siger jeg og dumper ned ved siden af Caroline.

"God-ikke-morgen-men-eftermiddag" siger Sam og sender mig et "er-du-seriøs-blikket"

Jeg svare ikke men stikker tungen ud og laver en grimasse. Pandekagerne ser pludselig fristende ud og jeg skynder mig at tage en og smide den hen på min tallerken.

Jeg hører hoveddøren åbnes og fodtrin nærmer sig køkkenet. Kort efter står mor i døren med poser fulde af tøj.
Er der seriøst allerade gået en time?....

"Øhhh....hvad sker der for tøjet?" Spørger Sam idiotisk og tager en bid af sin pandekage.

"De havde vist lavet fejl i nogle kopiringerne og mente derfor af alt det her tøj skulle smides ud, og så tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne tage det med hjem" siger hun og sætter poserne på gulvet.

"Hey! Vi kan sgu da lave et modeshow!" Udbryder Caroline som ellers har været så tavs.

"Okay!...jeg med!" Fniser jeg og vi giver hindanen en sejerisk High five som altid.

-----------------------------

"Ej! Se den her!" Jubler Caro og trækker en knald, pink kjole op af en af poserne og holder den op foran sig, posere og laver trut mund.

"Kæft du lækker skatter!" Joker jeg og vi griner højt i kor. Selv har jeg taget en mørkeblå kjole på.

Jeg skimter hurtigt rundt i den store bunke af tøj da mit blik fanger noget helt igennem fantastisk!.
En sort, lårkort og ikke mindst blonde kjole med de fineste udskæringer ligger klar til mig!.

"Omg......se den her!" Jeg hiver den hurtig op fra gulvet og gæt en gang hvad der ligger nedenunder den! En kjole helt magen til!.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HE IS JUST A PLAYER...Where stories live. Discover now