Jeg vågnede ved at mit vækkeur spillede min ynglingsang, nemlig "this town". Jeg sang med på teksten mens jeg stille og roligt fandt tøjet, makeup og min skoletaske frem."Waking up to kiss you and nobody's there
The smell of your perfume still stuck in the air
It's hard
Yesterday I thought I saw your shadow running round
It's funny how things never change in this old town
So far, from the stars""And I want to tell you everything
The words I never got to say the first time around
And I remember everything
From when we were the children playing in this fairground
Wish I was there with you now""If the whole world was watching I'd still dance with you
Drive highways and byways to be there with you
Over and over the only truth
Everything comes back to you""I saw that you moved on with someone new
In the pub that we met he's got his arms around you
It's so hard
So hard""And I want to tell you everything
The words I never got to say the first time around
And I remember everything
From when we were the children playing in this fairground
Wish I was there with you now""As if the whole world was watching I'd still dance with you
Drive highways and byways to be there with you
Over and over the only truth
Everything comes back to you""You still make me nervous when you walk in the room
Them butterflies they come alive when I'm next to you
Over and over the only truth
Everything comes back to you""And I know that it's wrong
That I can't move on
But there's something about you""If the whole world was watching I'd still dance with you
Drive highways and byways to be there with you
Over and over the only truth
Everything comes back to you""You still make me nervous when you walk in the room
Them butterflies they come alive when I'm next to you
Over and over the only truth
Everything comes back to you""Everything comes back to you" synger jeg og tager så tøjet på.
~Cate's out-fit~
Lægger en naturlig makeup, farvede øjenbryn lidt mascara også lidt lipgloss og concealer. Jeg krøller mit brune hår lidt i spidserne og lader så håret være løst. Så tager jeg min sorte skoletaske på rykken og går nedenunder hvor Sam sider og ser fjernsyn i BAR MAVE!!. "Jeg synets ellers vi blev enige om at hvis man omgåes i nærheden af andre mennesker, HAR MAN EN TRØJE PÅ!!?" Siger jeg lidt surt og tager et rødt æble over i frugtskålen, der står på det sorte køkkenbord. "Nej, du blev enig med dig selv" siger han totalt ligeglad og hans blik forbliver på fjernsynet. Jeg ryster bare irriteret på hovedet og sætter mig så hen i sofaen, i den anden ende selfølgelig. Jeg tager en stor bid af mit æble og smasker med vilje højt for at provokere ham. Og det virkede skam." Ej! Hvor er du klam Cathrina!!?" Piver han og rynker sine bryn." Piv skid" visker jeg men højt nok til han kunne høre det" så kan man lære at tage en bluse på!" Siger jeg og griner tilfreds for mig selv. Ha! Så kan han fanme lære det!. Så kommer mor ned af trappen og gaber højt"godmorgen unger?"."godmorgen" siger vi i kør. "Skal i ikke snart af sted?" Spørger hun" klokken er næsten 8?". "Fuck" visker jeg, lidt for højt da min mor åbenbart hørte det. "Tal ordenligt unge dame!" Siger hun lidt grinene og går ud i køkkenet."Sam? Let så din røv og kør i skole!" Siger hun."men..." prøver han men bliver afbrudt af mor" og du tager selfølgelig Cate med!" Siger hun. Han sukker højt men letter så sin røv for at gå op og hente en bluse. Lidt efter kommer han ned og der har jeg allerade taget mine sorte convers på og står ku og venter på ham. Han tager hurtigt sine sko på og vi går ud og sætter os i hans sorte Ferrari. Ja! Jeg ved det! Det er så snyd!.
~senere ved skolen~
Jeg står nu overfor den store skole port og venter på Caro og loui. Jeg hører en skrige bag mig og jeg vender mig om og der står de begge to. Vi har ikke set hindanen i en uge sååå Caroline har sikkert nogle planer for hele ugen som sædvanlig. "Ej hvor har jeg savnet dig!" Tuder hun og krammer alt liv ud af mig."har da også savnet dig!" Siger jeg og trækker mig fra krammet."host" siger Louis falsk og kigger fornærmet på mig."og jeg har selfølgelig også savnet dig!" Siger jeg og krammer ham godt ind til mig."i lige måde" visker han ned i håret på mig.~senere~
"Hey har du hørt om ham den nye der skulle starte i vores klasse?!" Spørger Caro begejstret og lukker hendes skab."øhhh nej, hvornår starter han?" Spørger jeg og så går vi sammen ned mod vores klasse. Mig og Caro skal have dansk nu så Loui er ikke med." Idag tror jeg" svare hun og trækker på skuldrene."idag!?!" Spørger jeg ophidset."ja?" Griner hun over min reaktion."jamen det kan han da ikke? Jeg ligner jo lort for Fuck!" Siger jeg panisk og tager en hånd op til hoved."ej slap af! Du er guddommelig smuk! Han falder sku da for dig på stedet!" Joker hun og giver mig en albue i siden og så går vi ind i klassen. Vi sætter os nede ved det ene bord bagerst i klassen som vi plager. Nu kommer hr Smith ind af døren og sætter sig oppe ved sit kateder." Som nogen af jer nok ved, starter der en ny dreng i klassen idag" begynder han og lægger nogle papirer sammen i en bunke. Nogle af pigerne begynder at viske."han kommer i anden lektion så i må love at i opføre jer ordentligt" siger han og dansk timen begynder.Første lektion var gået og den nye dreng skulle komme nu, og når man taler om solen. Ind af døren kom en brun håret dreng, med smukke,grønne øjne, han havde et par lyse cowboy-shorts på og en lidt gennemsigtig hvid t-shift på med noget print. Man kunne ligesom fornemme igennem hans bluse hvordan hans mave og brystkasse var tegnet op og det selvfede smil helt i top. Lad os bare sige at han ihvertfald ikke er fed!.
YOU ARE READING
HE IS JUST A PLAYER...
Fanfiction~CAMERON DALLAS FAN FIKTION~ Bogen handler om den næsten altid deprimerede Cathrina. Hun lever sammen med sin storebror og hendes mor i København. Indtil hendes mor for et tilbud igennem sit arbejde og de skal derfor til New York og bo. Der møder hu...