Kapitel 5// tæt på...

163 9 0
                                    


~undskylder for stavefejl, No hate please!...~

Jeg sidder lige nu, i min seng med min unicorn dragt på og med håret siddende ud til alle sidder. Altså jeg ligner lort!. Min mobil ringer og jeg tager den op til øret.

"Hey det Cate" mumler jeg træt og køre en hånd gennem håret.

"Hvad fanden er der galt med dig? Du lyder som en elefant der er ved at føde?!" Lyder en opmuntrende Caroline.

Hun har prøvet at få mig i bedre humor den sidste uges tid men det virker bare ikke. Og ja der er gået en hel uge siden jeg sagde farvel til min bedste ven.

"Jamen også godmorgen til dig Caro" siger jeg og går hen og kigger mig i spejlet. Jeps.....ikke noget kønt syn.

"Hvad vil du?" Spørger jeg der da havde været en tids stilhed.

"Jeg ville spørger om du vil med ned til stranden?" Spørger hun

"Jeg ved ikke rigtig Caro" klager jeg og og kaster mig ned i sengen igen.

"Årh kom nu! Det bliver sjovt!" Vinder hun i røret.

"Fint! Men kun hvis du holder op med at skrige" griner jeg og sætter mig op.

"Deal!" Svare hun og lægger på.

"Fuck...." hvisker jeg får mig selv og giver mig en mental lussing. Hvorfor skulle jeg også lige sige ja?!. Når men nu må jeg hellere gøre mig klar. Min mobil siger et pling og en besked dukker op på skærmen. "Vi mødes kl 14" har Caroline<3 skrevet. Jeg går over til skabet og finder en bikini frem( den oppe i toppen^ ). Jeg tager den med ud på badeværelset og går i bad. Kort efter er jeg færdig og jeg tager bikinien på med et par lyse, slidte cowboyshorts og en hvid, løs og lidt kort hvid t-shift på med sorte, korte ærmer udover. Så tager jeg mine sorte vans på, reder mit hår og sætter den op i en rodet knold og lægger lidt vandfast mascara og en mat læbestift på. Så tager jeg min sorte Day-taske og putter et hvidt håndklæde en solkrem og hårbørste ned i, svinger den over skulderen og går nedenunder. Min mor er ikke hjemme og Sam er vist ude så er alene. Jeg går ud af døren og låser den igen og smider så nøglen ned i tasken, og så det ellers bare at gå. Jeg begynder at gå, tager mine sorte solbriller på og sætter mine høretelefoner i ørene med en playliste fuld med one direction sange. Jeps er måske lidt fan af dem.

Der er gået lidt tid da jeg høre en dytte. Jeg kigger forvirret ud mod vejen hvor en sort Audi a8 holder med en bekendt idiot siddende i den." Skal du have et lift?" Spøger Jace som i nok har gættet er idioten i bilen." Ellers tak" siger jeg uinteresseret og går videre uden at skænke ham et blik." Kom nu? Det jo lun ned til stranden?" Prøver han igen. " hvor ved du fra at jeg skal ned til stranden?" Spørger jeg irriteret." Caroline inviterede mig" siger han selvfedt og køre en hånd igennem håret." Glem det Jace! Hvis du bare så meget som rør Caroline så du død?!" Forsikre jeg ham om og sætter vægten over på mit ene ben." Rolig jeg har skam en anden i tankerne" siger han flirtende og blinker selvfedt. Jeg fnyser bare ad ham og sætter mig ind( kun fordi jeg ikke gider gå!! ). Han stiger lidt chokeret over at jeg overhoved satte mig ind men smiler så tilfreds og kører så ned mod stranden.

Vi kører lidt da stranden kommer til syne. Det blå, helt klare vand skinner smukt i solen og min krop længdes efter at røre det flydende stads. Okay jeg glæder mig måske lidt, men det stadig ikke de samme uden Louis. En tåre triller ned af min kind da billeder af ham og mig kom frem, men jeg tørrede den hurtig væk." Hey er du okay?" Spørger Jace som åbenbart havde set det." Ja..det fint" snøfter jeg og kigger væk." Kom her" siger han og før jeg ved af det har han trukket mig ind i et kram?. Faktisk var dejligt men stadig et kram? Jeg kender ham nærmest ikke?."tak" hvisker jeg ned i hans skulder."så lidt" siger han og giver lidt slip i krammet."den der kommer sidst ned til de andre er en rådet æggemad!" Råber jeg og styrter ud af bilen."Hey du tyvstartede!?" Klager Jace men styrter så efter mig." Jeg når forpustet men først ned til de andre og jeg kaster mig hurtigt i armene på Caroline." Hey" siger hun og knuger mig ind til hende" kørte du med Jace?" Spørger hun undrende og løsner lidt i krammet, hun må havde set Jace komme løbene bagefter mig ud af bilen. Hun kigger drillende på mig og laver det der hvad-sagde-jeg-blikket fordi hun har en eller andet syg ide om at han er den perfekte kæreste for mig og bla bla." Jaer....er det så svært at tro?" Spørger jeg og laver baby stemme. Hun fnyser bare af mig men giver mig så et hurtigt kram." Når men hils på de andre" siger hun pludseligt" det her er Adam" fortæller hun og peger på en dreng med karamel brunt hår og blå øjne, "så er der Vanesa" forklare hun videre og peger på en pige med helt lyserbrunt hår og grønne øjne, "og så er der Anita" siger hun til sidst og peger på den sidste pige med sort hår og krystal blå øjne." Hey...hyggeligt af møde jer" siger jeg og vinker akavet med hånden og de vinker bare akavet igen." Når hvem har løst til en omgang Beach volley?" Afbryder Jace pludseligt og strækker sin arm op i vejret og med bolden i den anden." Jaer hvorfor ik?" Siger jeg og tager bolden fra ham.

Det endte med at blive mig, Caroline og Jace mod." Her spil mig!" Råber jeg og Caro spiller mig og jeg skyder den over på den anden side, bolden snitter Adams hånd og lander nede på jorden." Yes" skriger mig og Caroline i munden på hindanen.

Noget tid efter er kampen færdig, vi vandt 15-12."skal vi ikke snart æde noget is?" Klager jeg"er så sulten". De svare bare med noget hen af " jaer okay" eller " fint med mig" så vi går hen mod cafeen da to stærke arme bliver pludseligt placeret på min hofter og det giver et sæt i mig af ren forskrækkelse. Jeg bliver vent om og et par smukke grønne øjne og et selvfedt smil borer sig ind i mine øjne."Hey...du var godt spillet smukke" siger han stille og trækker mig tættere på."Øhh...tak" siger jeg bare en smule scenert men også fordi at det er en meget ubehagelig position vi står i, og så med ham. Hans hoved og hans så smukke, fyldige læber kommer tættere og tættere på, og lige inden han planter sine læber på mine drejer jeg hovet og siger" tro mig makker!....jeg er ikke en af dine dumme Barbie dukker!" Vrisser jeg og skynder mig ind på cafeen. I ved det måske ikke men han er sygt player og har sikkert allerade knaldet de fleste af pigerne fra skolen, Nope! sådan en type for aldrig fingrene i mig igen! Det tillader jeg ikke!.

HE IS JUST A PLAYER...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora