Kapitel 1//tag så den bluse på!

326 9 0
                                    

~Sam^~



"Du er så smuk, det ved du godt ik'?". " tak og i lige måde" siger jeg og stønner ham ind i øret. "Må jeg være din Cate?" "Self" hans mund nærmer sig min men så begynder han at slikke mig i hoved? Altså bogstaveligtalt over hele mit hoved? WTF?!. Jeg vågner ved at kitty står oven på min brystkasse og slikker mig i ansigtet?. "Ej! Kitty!? Du kan ikke bare komme og vække folk når de er i drømmeland med over lækre fyre?!" Siger jeg til hende og sætter hende ned på gulvet og så vralter hun lige så stille på sine små, søde, hvide ben, ud i gangen igen. Dejlig måde at blive vækket på en søndag morgen!....altså klokken er kun 8?! . Når men nu hvor jeg er oppe kan jeg lige så godt forberede mig på imorgen. Når ja det havde jeg da glemt og fortælle, jeg skal nemlig tilbage til 1 d, da vi har haft vinterferie på en uge, hvilket jeg syntes er for kort. Jeg rejser mig op fra min dejlige seng og går in i mit Walk-in clothes og finder noget tøj frem.

~ cate's outfit^~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~ cate's outfit^~

Jeg sætter mit hår i en høj hestehale og så går jeg ned til min mor som allerade sidder og spiser."godmorgen mor" siger jeg og tager en skål og hælder nogle choko-pops op i ."godmorgen skat" svare hun og tager en bid til af hendes brød. Jeg hælder lidt mælk op i skålen og sætter mig hen overfor hende. "Cate søde, vil du ikke være sød at gå op og hente Sam?" Siger hun og da jeg er færdig med at spise. "Jo okay" svare jeg og rejser mig og går op af trappen. Jeg kan høre en snorke inde fra hans værelse af( sjovt nok ham selv ;) ) jeg går ind i værelset og der ligger beskidt og brugt tøj alle steder plus nogle cigaretter over i det ene hjørne og så stinker der af muk!. "Så står vi op idiot!!" Råber jeg højt ind i hans øre og han for et så stort et chok at i det næste øjeblik, ligger han nede på gulvet med dynen viklet rundt om hans ben." Fuck dig".....mumler han men rejser sig så op, og nu står han så kun i boxershorts." Ej! Ad Sam! Få så en bluse på!?" Snerre jeg af ham og kigger væk. "Årh lad være, du elsker det jo" siger han og smiler flirtende til mig. "Ad! Stop!" Jamre jeg og laver bræklyde. Han griner bare af mig og begynder at tage bukser på. "Når men jeg skulle sige fra mor at der var morgenmad Og så husk den bluse!"siger jeg lidt surt og går så ned til mor igen. Kort tid efter kommer Sam løbene ned af trappen men stadig uden bluse." Du glemte vist noget!" Siger jeg sukkersød til ham."nej? Hvad?" Spørger han og ligner et stort spørgsmålstegn." Din bluse!!" Vrisser jeg ad ham. Mor begynder kort at grine." Hun har ret Sam" siger min mor" og så er det faktisk også ulovligt at flirte med sin søster". Det kom lidt som et chok for mig, det min mor sagde men jeg begyndte og grine højt. Ej!! Gider i!? Siger han frastødende og løber så op igen forhåbenligt efter en bluse!;).

(:)

Jeg ligger inde i min seng og ser Netflix. Kitty ligger ved siden af og snork sover. Nuuuurrrh hun er bare så cute når hun sover!!?. Jeg har ryddet op på hele mit værelse plus badeværelse så det hele bare er perfekt og så har jeg hængt alt mit tøj i orden så er PÆNT træt!. Jeg har lige taget en Black mask på og ligger nu og venter på tiden er gået. Mit hår har jeg sat op i en knold og mit outfit består nu bare af min sorte bikini og min hvide badekåbe udover. Jeg tager min mobil frem og går ind på Instagram og tager et billede . Jeg lægger billedet ud med teksten"så er det sku sidste dag i ferien!"

(:)

Jeg tager lige et dejligt langt bad og så går jeg bare i seng da der ikke er mere jeg skal nå idag og har brug for så meget søvn som muligt. Efter lidt tid med at bare ligge og tænke falder jeg hurtigt ind i drømmeland.......håber lidt det er forsættelsen på den drøm jeg drømte sidst.......

HE IS JUST A PLAYER...Where stories live. Discover now