Lily obudziła się kilka minut temu i uśmiechnięta wpatrywała się w baldachim swojego łóżka. Po chwili wstała i po wykonaniu porannej toalety zeszła do pokoju wspólnego.
— Cześć Mic! — przywitała się z chłopakiem i dała mu buziaka w policzek.
— Hej Lil! Idziemy na śniadanie?
— Jasne — odpowiedziała i wyszli zaangażowani w rozmowę.
Siedząc w Wielkiej Sali cały czas się uśmiechali. Podszedł do nich jakiś pierwszoroczniak i z zakłopotaniem spytał Lily, czy mogłaby mu pomóc.
— Dostałem szlaban i nie wiem gdzie się udać... — oznajmił cicho mały brunet.
— Trzeba było być gzecnym chłopcykiem — zadrwił McLaggen. — to nie byłbyś takim biednym, zagubionym dzieciackiem.
— Michael! — rzekła oskarżającym tonem Lily.
— No co? — zaśmiał się z wywyższeniem. Lily oburzona wyszła z pierwszoroczniakiem, dokładnie wytłumaczyła mu gdzie ma się udać wieczorem i poszła na lekcje. Cały dzień nie odzywała się do swojego chłopaka, dopiero wieczorem, po odrobieniu wszystkich zadań na cały tydzień, się przełamała i usiadła mu na kolanach w pokoju wspólnym.
~~~
— Rogacz idziesz? — zapytał Syriusz zeskakując z łóżka.
— Mhm. — mruknął zainteresowany i zwlekł się z łóżka. Doczłapał się do łazienki, umył twarz i zęby, zmienił koszulę na świeższą niż ta poprzednia z przed pięciu dni, nałożył szatę i zszedł na śniadanie. Minął się w drzwiach z wyraźnie rozdrażnioną Evans, natomiast przy stole zobaczył jak McLaggen śmieje się w głos przed kolegami. James prychnął pod nosem, ale się nie zatrzymał i usilnie starał się nie zwracać uwagi na Michaela.
Usiadł na ławce i zaczął myśleć o tym, co Lily podoba się w tym całym McLaggenie. Może i jest przystojny, ale jest głupszy nawet od trola!
— Nad czym myślisz Rogacz? — zapytał Peter siadając na przeciwko przyjaciela.
— Nad gównem... — odpowiedział smętnie Potter.
— Nie myśl o tym całym związku Lily z McLaggenem... Daję im maksymalnie miesiąc.
Do końca dnia James cały czas chodził zamyślony, aż w końcu postanowił - pójdzie w sobotę do Hogsmeade sam, "żeby obserwować swoją wybrankę i jej przydu... znaczy... partnera".
~~~
Hej! ☺️☺️Dzisiaj rozdział i z Jamesem i z Lily!
Postanowiłam, że jeżeli rozdziały z perspektywy tylko jednego z nich będą bardzo krótkie, to po prostu będę pisała jeden rozdział z obu perspektyw ☺️💓
Zapraszam na snapa: matilda.lupin 👈🏻 tam czasami wysyłam Wam spojlery 😏😂💓 Jak tylko mnie dodacie możecie wysłać zdjęcie z nazwą na watt, żebym wiedziała, że to Wy 💓💓💓
Więc ode mnie to tyle!
Pozdrawiam
Matilda Lupin ❤️
CZYTASZ
Przeznaczenie, Evans | Jily [ZAKOŃCZONE]
FanfictionSzósty rok jest zwykle odpoczynkiem dla uczniów po stresujących SUM-ach, ale nie dla przyjaciół, których życie nigdy nie jest spokojne! Przed Wami szanowni panowie Huncwoci: James Rogacz Potter, Syriusz Łapa Black, Peter Glizdogon Pettigrew, Remus L...