《 Seni sevmeye başladığım o günden beri acı çeken bir yüreğim var... 》
Zaman hızla akıyordu.
17 yaşıma girmeme günler kala neler yaşamıştım.
Babamın, cihatın annesi ile, annemi aldatması da tuz ile biber olmuştu yaralarıma...
Sevdiğim adam gitmişti.
Cihat denen kişilik Bana sahip olma, sevgilim gibi olma çabasındaydı. Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Yine de Allah daha beterinden korusun diye düşündüm."Dalmış gitmişsin kızım"
Annemin sözleri düşüncelerimi bölmüştü.
"Düşünüyordum Annem"
dedim sıkılmış bir ifade ile.
"Bu kadar kara kara ne düşünüyor olabilirsin bakalım?" dedi öğrenmek istercesine."Boşver anne" dedim sonra aklıma gelen şeyi sordum
"Anne babamı seviyor musun, Nasıl evlendiniz?"Nereden çıktı şimdi bu"
dedi annem merak edercesine." Hiç öyle aklıma geldi sorayım dedim merak ettim Annem babam ile nasıl evlendiğinizi".
Dedim belli etmemeye çalışarak.Annem anlatmaya başladı bende elimi çenemin altına koyup dinlemeye başladım..
"Daha 15 yaşındaydım. Annemi 4 yaşında kaybetmiştim Ama Köyün en zengin ailesiydik. Hep işçiler bağlarımızda bahçelerimizde çalışır dı. Bir gün babam Ekrem bey ile karşılaşmış ozamanlarda baban köyün en fakir ailesiymiş.
Babam ekrem beye demişki (ekrem eyşanın babasının ismi unutanlar için)
Ekrem demiş gel bizim bağda çalış para kazan az üstüne başına bişeyler al. Babanda yook demiş ben para falan istemem yanında çalışıyım sen bana kızını ver.
Babam da ciddiye almamış ekremi, tamam demiş Söz vermiş bide. Baban tam 2 sene hiç para almadan sırf beni alabilmek için çalışmış hizmetçilik yapmış kölelik yapmış bağda bahçede çalışmış. Sonra babama demişki iki söz verdiğin gibi çalıştım artık bana kızını ver. Babam yine onu geçiştirerek "Hele bi abisi askerden gelsin ona sorup veririz" demiş ekrem beye.
Abim askerden gelince babama çok kızmış ama söz ağızdan bi kere çıkar deyip beni onlara vermişti. Ama tabi beni göreceksin babandan nefret ediyorum bide köyün en ihtişamlı en zengin kızıyım en fakirine gelin gidiyorum nasıl mutsuzum hiç istemiyorum ama büyüklere karşı gelmek yoktu ki bizde mecbur kabul ettim. Ve babanla bana bi dini nikah kıydılar çünkü yaşımız da tutmuyordu ki. Yaşadıkları yere bi gittim ahır gibi bi yer tek bi oda babanın kıyafetlerini görsen bi pantalon da 20 yama. Nasıl ağlıyorum hergün nasıl yalvarıyorum allaha beni burdan kurtarsın diye. Hergünüm zehir gibi geçiyordu. Birde babanı hiç sevmiyordum en sonunda aklıma bi fikir geldi hemen gidip babana söyledim.
Dedimki ekrem bey sen en iyisi istanbula git orada çalış kendine kıyafet al bu böyle olmaz tek bi oda da ömür geçmez çalış para kazan evi büyütelim. Babanda bana öyle aşıktıki ozamanlar ne desem tamam diyodu. Yine tamam dedi gitti istanbula çalışmaya.
Sonra aradan 1 sene geçti kaynanam benim ağzımdan ekreme mektup yazmış 3 gün içinde geldin geldin gelmezsen seni bırakıp baba evine geri dönücem diye. Ekrem mektupu okur okumaz atlayıp gelmiş köye.
Bir sabah kapı çaldı. Kalktım baktım yabancı bi adam. Hemen geriye kapattım kapıyı. Sonra tekrar vuruldu kapıya açsana hanım benim ekrem tanımadın mı?
Kapıyı bi açtım baktım ki boyu uzamış ıyice büyümüş gelişmiş yakışıklı olmuş kılık kıyafet jilet gibi. Işte o anda babana ilk defa aşık oldum. Öyle hoş geldi ki gözüme. Sonra 2 ay yanımızda kaldı evi büyüttük keçi koyun aldık. Ama tekrardan çalışmak için istanbula döndü. Sürekli artık oralarda çalışmaya başladı aralarda bi gidip geliyordu para bırakıyordu. 2 sene çocuğum olmadı. Sonra sen oldun sen doğdun baban askere gitti. Tek başıma büyüttüm seni. Askerden sonra tekrar istanbula gitti baban orası çok bozdu ekremi karı kız ile takılmaya gezmeye tozmaya içkiler içmeye başladı. Sene de bir iki defa yanıma geliyordu. Para pul vermiyordu. Sonra bisi oldu köye geri döndü burda çalışmaya başladı ama tabi karı kız dalgası bitmedi. Ama siz varsınız ya artık hiç biri umrumda değil yavrum"Dedi annem. Gözleri dolmuştu.
Bir iç çekti. "Annesizlik çok zor belki annem hayatta olsaydı beni vermezlerdi bunları yaşamazdım ama olsun yinede kaderim böyleymiş daha beterinden korusun allah benim annem de çok çekmiş kocasından inşallah senin bahtın güzel olur inşallah senin kaderin bize benzemez" dedi annem.
Annemin içine sokularak sarıldım ilk defa dinlemiştim hikayesini. Vaybe dedim şaşırarak
"Peki şimdi nasıl kalbin, babama karşı"
" Nasıl olsun alıştım babana yıllarca başka şehirlerde yapıyordu yapacağını şimdi gözümün önünde yapıyor Hadi ben önemli değilim de senin üzülmene dayanamıyorum zulmü sadece bana değil Sana da yapıyor"" Ben önemli değilim Anne sen iyi ol yeter bana Ama Sen babamın Esma hanımla birlikte olduğunu nereden biliyordun?
Dedim.
"Baban Esma ile mi birlikteymiş" dedi annem.
"Senn biliyorum dememiş miydin kahretsin ya çok özür dilerim anne biliyorsun zannettim"Yine batırmıştım tüm ortalığı.
" Üzülme kızım Sadece Esma değil başka bir sürü kadınla yakaladım ama çocuklarım için sabır ediyorum Nereye gideyim Ne Anam Var Ne Babam"
dedi annem çok üzgün görünüyordu onun dertlerinin yanında Benimki az kılıyordu.
"Anne Ne olur üzülme dayanamıyorum Biz senin yanındayız Her zaman" dedim
Annem alnımdan öperek _"Biliyorum kızım Ama artık uyuyalım mı Uykum geldi"
_"Ama Babam daha gelmedi ki anne onu beklemeyelim mi?"
_"Baban geç gelir belki de gelmez biz onu beklemeyelim yatalım" dedi annem.
Onaylarcasına başımı sallayıp yatağıma geçtim. Hiç uykum yoktu. annemde yatağına geçip yatınca, camın kenarına geçip perdeyi açtım ay'ı izlemeye başladım.
.....
Gece 03:00Kapının çalma sesiyle korku ile yerimden fırladım. Yataktan kalkıp anneme baktım. Uyuyordu.
Kapıya doğru gittiğimde babamın seslerini duydum.
Hemen kapıyı açtım babam kapının eşiğinde sızmış kalmıştı."Sen yine mi içtin baba!" Dedim ama beni duymuyordu.
Babamın koltuğunun altına girip zorla kaldırmaya çalıştım çok ağırdı duvardan destek alarak babamı kaldırıp banyoya götürdüm.Gömleğini atletini pantolonunu çıkardım altında şortu ile kalmıştı.
Soğuk suyu açıp kafasından aşağıya döktüm. Bi anda sıçradı yavaştan ayılıyordu.
Sonra suyu ılıklaştırıp heryerini yıkadım. Kendine gelmişti biraz
"Eyşan sen misin?" Dedi babam gözlerini aralayıp"Yok Esma hanımım ben karıştırdın " dedim ciddi şekilde.
"Senin dilin iyice uzadı ha" dedi babam.
"Madem beğenmiyosun bizi sevgiline gitseydin temizleseydi ayıltsaydı seni" dedim.
"Çok konuşma git kıyafet getir" dedi babam gerçekten iyice ayılmıştı.
Kıyafet getirip banyoya koydum mutfağa geçip, sert bi kahve yapmaya başladım.
Babam üstünü giyip yanıma gelmişti. Kahveyi verdim tam odaya gidip yatacakken, babam seslendi."Yarın hazırlan, cihat ile sana nişan takacağız"
.............................
Bölümü nasıl buldunuz canlar?.
Bu kadar kısa sürede bölüm yazmayacaktım ama o güzel yorumlarınızdan dolayı bekletmek istemedim.Bazı hikayeyi benimseyen arkadaşlar var onlara çok teşekkür ederim eğer isterseniz en güzel yorum yapana bölümü ithaf edeceğim. Herkese bin teşekkür.... 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matem
Teen FictionHayat'a 1-0 geriden başlayan bir kız... Yanlış kararların, peşinde getirdiği pişmanlıklar... Yaşayabilmek için, kötü bir başlangıç... Zalim bir kayınvalide... Kaderine yazılan bir keder... Alnına mıhlanmış 3 imtihan... Her zerresine kadar yaşanılmış...