Aşteptarea asta era groaznică , Max mă ţinea aşa , lăsându-mă să-mi fac 1000 de gânduri , cu inima până în gât .
În sfârşit, a intrat în cameră şi a luat un scaun , apoi s-a aşezat în faţa mea .
A scos un pistol .
Max : - Puteţi să ieşiţi . Staţi la uşa şi nu intraţi până nu zic eu .
Toţi au ieşit şi ea a închis uşa .
Se lăsase tăcerea ..
Elouise ( Bell ) : - Haide, spune ceva . Omoară-mă ! Mă enervezi că stai şi te uiţi aşa la mine .
Max : - Nici măcar nu negi că eşti poliţistă !?
Elouise : - Mai are vreun rost !?
Max : - De ce ai făcut asta !?
Elouise : - Pentru că cei ca tine nu merită să fie în libertate...cel puţin aşa credeam..
Max : - Credeai ? Acum ai altă părere ?
Elouise : - Nu , doar că... oamenii se pot schimba .
Max : - Eşti prea naivă . O fii că vrei să faci din mine un om bun ? Oricum , de ce nu m-ai arestat până acum ? Ţi-am spus atâtea , ai fii avut nenumărate ocazii să o faci.
Elouise : - Pentru că nu am vrut .
Max : - De ce ? Vroiai să afli mai mult ? Dar ştiai prea bine că o să aflu la un moment dat. Sunt mai informat de cât crezi tu , Bell .
Elouise : - Măcar spune-mi Elouise . Ăsta e numele meu .
Max : - Tu rămâi BELL , a mea !
Elouise : - Max , gata . M-ai prins . Nu o mai lungii . Foloseşte dracu pistolul ăla şi omoară-mă .
Max : - Defapt..chiar ar trebuii să o fac . Sunt unul dintre cei mai răi , aşa-i ? Ar trebuii să-ţi iau viaţa fără ca măcar să mă uit la tine .. Şi totuşi de ce nu pot să o fac? E mai mult de o slăbiciune Bell , m-am îndrăgostit de tine din prima clipă , şi tu ai profitat de naivitatea mea . Ştiam cine eşti dinainte să pleci , dar vroiam să văd până unde ajungi . Poftim.. ia-l şi fă ce vrei acum cu el . Poţi să fugi de aici , poţi să faci orice .
Rămăsesem uimită , mi-a întins pistolul lui şi îl luasem . Îl ţinea aţintit spre el .
Bell : - Spune-le băieţilor să plece .
Max : - Ok . Băieţii , aveţi liber .
Ei : - Sigur ? E totul ok acolo ?
Max : - Da , dispăreţi .
Au plecat , le puteam auzii paşii .
Acum era decizia finală . Puteam să fug de aici , sau să-l arestez..
Sau poate nici una dintre astea .
Max : - Ce mai aştepţi ? Salvează-te sau cheamă-ţi colegii poliţişti .
Bell : - Nu pot .
Max : - De ce ? Oricum nu ţi-a păsat niciodată . A fost totul o farsă şi acum s-a terminat . Pleacă !
Bell : - Nu pot să plec Max , pentru că...
M-am apropiat de el , am aruncat pistolul ăla habar nu am unde şi l-am sărutat.
Bell : - Şi eu te iubesc ;3 .
S-a uitat mirat în ochii mei , apoi m-a sărutat din nou .
Max : - Sper că nu-i o altă şmecherie . E ultima şansă Bell . Data viitoare , nu mai ezit . Ştii că nu iert prea des .
Bell : - Taci şi sărută-mă !
Am început să ne sărutăm nebuneşte , Max s-a apropiat de uşă şi a încuiat-o apoi a venit la mine .
I-am desfăcut cămaşa în timp ce-l sărutam pe gât , iar el mi-a dat rochia jos ..
Mi-am petrecut noaptea cu el .
Dimineaţa m-am trezit gândindu-mă că trebuie să le dau o explicaţie lui Jake şi Stefan. Max era deja treaz şi îmi zâmbea , apoi m-a sărutat uşor .
Max : - Ce e ? Regreţi deja ?
Bell : - Nu regret nimic , Max . Doar că.. trebuie să le dau o explicaţie lui Jake .
Max : - Dacă vrei , plecăm chiar acum de aici . Lui Jake i-am spus că-i dau liber seara asta . Sigur găseşti tu o scuză .
Bell : - Mda . Nu cred că e bine să plecăm încă . Încerc.. să te scap pe cale legală . Am câteva relaţii în poliţie..
Max : - Sau putem pleca undeva departe , cu acte noi , fără să ştie cineva cine sutnem defapt:* .
Bell : - Mai aştepăm puţin ..
Max : - Cum vrei , iubire ..
S-a ridicat din pat şi s-a îmbrăcat .
Eu am mers să-mi fac un duş, când am ieşit el deja nu mai era .
Am coborât jos , la bar şi după cum mă aşteptam, el era deja acolo .
Bea o cafea .
Max : - Dă-i şi ei o cafea , Denis . ( alt barman )
Denis : - Imediat , şefu' .
Toţi se uitau urât la mine , probabil au aflat că sunt poliţistă toţi .
Denis : - Şefu , mai lăsaţi trădătoarea aici !?
Max : - De astăzi e soţia mea şi vreau să o trataţi ca atare .
Denis : - Mă rog...
Max a venit şi m-a sărutat .
Nu ştiu dacă am făcut o greşeală , sau nu .. dar asta îmi doream şi ştiu că pot face din Max un om mai bun . Sper că Jake nu o să bănuiască nimic .
Îmi pare rău că trebuie să-l dezamăgesc pe Stefan, care avea atata incredere in mine , si care m-a facut sa devin ceea ce sunt .O sa trebuiasca sa renunt definitiv la postul de politista , la care am visat mereu . Dar aş face asta pentru Max . Oricum, primul pas e făcut . Nu mai dau înapoi .
Îl sărut lung pe Max şi plec spre apartamentul meu cu maşina , trebuia să inventez ceva credibil ...