cap 5

576 29 0
                                    

Stefan : - Apropo .. după ce termini misiunea asta, ai concediu două luni ! Eşti deja puţin.. stresată , cu atâtea misiuni .

Elouise : - Ba nu sunt . Mă plictisesc acasă. Ştii că asta îmi place să fac .

Mi-a zâmbit , apoi am plecat .

Acolo mă aşteptau Jake şi ceilalţi , să începem antrenamentele.

Auzeam pe unul dintre ei :

X : - Ahh , cu asta stai tu acum ?

Jake : - Da .

X : - E bună rău , antrenoarea :)) .

Elouise : - Ce ar fii să-ţi vezi de treabă?

X : - Scuze , şefa .

Jake : - Aucii :)) Te-a auzit.

După antrenament , am mers acasă , dar am luat un taxi.

Nu mai aveam chef de Jake .

El a mai rămas puţin cu băieţii .

Eu l-am sunat pe Stefan , după ce am făcut un duş.

Elouise : - Stefan?

Stefan : - Da , Elouise . S-a întâmplat ceva?

Elouise : - Mda.. Nu prea vreau să mai stea Jake aici.. Serios, e enervant .

Stefan : - Nu te-ai întrebat de ce te tachinează aşa mereu?

Elouise : - Nu . Şi nu cred că ar avea motiv.

Stefan : - Uite ce e.. l-am ales pe el pentru că e cel mai bun , după tine .. Şi pentru că ştiu că te iubeşte , şi cum tu eşti favorita mea.. am încredere că el va avea grijă de tine.

Elouise : - Asta e ridicol . Pot să-mi port singură de grijă. Şi cât despre ce ai zis tu..Jake nu mă iubeşte.

Stefan : - O să-ţi dai tu seama până la urmă . Mi-ar place să fii cu el .. Aşa l-ai uita pe Max odată pentru totdeauna.

Elouise : - Stai . Ăsta era planul tău !?

Şi îmi închide . Ştiam eu că pune ceva la cale. Stefan era aici ca să îmi ia gândul de la Max :-j

Dar poate că avea dreptate.. poate mă iubea , dar era ridicol . El nu-i genul meu . E prea copilăros , prea băgăcios.

Că vorbeam de lup.. Jake venise..

Jake : - Hei . Ce faci ?

Elouise : - Nimic . Mă pun să fac ceva de mâncare. Şi după aceea plecăm la bar , la Max .

Jake : - Te ajut.. ?

Mă încruntasem la el.. dar apoi am acceptat.

Cred că murdărisem toată bucătăria . Eu eram un dezastru total . Aşa făceam mereu.. Nu prea ştiam să gătesc şi nici nu îmi plăcea.

Jake : - :)) Eşti varză !

Elouise : - Haha .. Gătitul nu e punctul meu forte.

Jake : - Atunci care e ?

Elouise : - Nu ştiu .

Am vrut să trec de el , dar s-a întors şi toată făina a picat pe mine..mă rog..pe amândoi .

Elouise : - Jake! Abia am făcut duş..

Jake : - Şi eu :-s Nu am vrut .

Elouise : - Eşti aşa..nu ştiu cum ! Eşti..

~ Arestează-ţi iubirea ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum