Elouise : - Max , trebuie să iei o decizie . Fie laşi afacerile astea murdare şi pleci cu mine departe de locul ăsta , fie ... plec eu , de tot .
Max : - Mă pui să aleg ?
Elouise : - Da, vreau să alegi ! Şi fă-o acum . Eu nu pot sta lângă tine, dacă tu continui să faci lucrurile astea , pe care eu nu le suport .
Max : - Bell , ştii bine că alegerea mea , eşti TU ! Doar că am nevoie de un timp , să las pe cnieva să se ocupe ,şi..
Elouise : - Şi nimic ! Lasă totul în urmă .. şi haide să plecăm departe . După ce m-am căsătorit cu tine , ai spus că ai face asta pentru mine . Ţine-te de promisiuni.
Max : - Bell , mă ţin ! Stai liniştită . O să plecăm de aici . Fă-ţi bagajele..să le ai pregătite , dar vezi să nu observe nimeni .
Elouise : - Bine .. Şi unde ai vrea să plecăm ?
Max : - Dubai , Hawaii , Los Angeles , Londra .. oriunde doreşti tu .
Elouise : - Las la alegerea ta .
Max : - Ok , deci trebuie să te surprind ?
A spus el în timp ce mă săruta . Nu credeam că o să-l văd vreodată pe Max aşa de.. detaşat , încât să-şi arate latura sensibilă şi să-mi facă mereu pe plec.
Îmi plăcea noul Max , deşi ştiam că nu o să fie prea uşor să-l scap de vechile lui obiceiuri , dar îmi asum respponsabilitatea .
Am adormit cu Max lângă mine , unul în braţele celuilalt .
După ceva timp , am auzit uşa dechizându-se .
Mi-am îndreptat instincitv privirea înspre ea şi l-am văzut pe Jake încruntându-se . I-am făcut semn să iasă , că-l trezeşte pe Max .
Din perspectiva lui Jake :
Eram din ce în ce mai îngrijorat pentru Elouise . Se purta multe prea ciudat de la o vreme şi nu ne mai dădea nici o informaţie nouă despre Max , cu toate că ea mereu reuşea să-l tragă de limbă , să afle cât mai multe , de data aceasta aveam impresia că nici nu ne străduieşte , plus că era tot mai apropiată de el .
Nu vroiam să fac asta , pentru că ştiam că ar urma o ceară , însă a trebuit să-i spun totul lui Stefan , până nu era prea târziu .
Elouise iarăşi se lasă purtată de sentimente . Omul ăsta îi suceşte minţile.
Stefan : - Ce e Jake ? S-a întâmplat ceva!?
Jake : - Mda .. E vorba despre Elouise .
Stefan : - Ohh , a păţit ceva !?
Jake : - Nu .. doar că mi se pare mult prea ciudată şi..
Stefan : - Şi ce ?
Jake : - Păi.. de la un timp e prea apropiată de Max şi nu ne mai dă nici o informaţie importantă ..
Stefan : - Spune direct , nu mă mai lua pe ocolite agent .
Jake : - Ok , cred că Elouise ne trădează !
Stefan : - Am şi eu bănuiala asta . Dar eu am antrenat-o , nu m-ar trăda în felul ăsta , nu ar fii în stare să-mi facă asta ..
Jake : - Crede-mă . Ar face orice pentru Max . Se vede de la o poştă că e moartă după el .
Stefan : - Ok , o să îi urmăresc mişcările , şi o să iau măsuri .
Mi-a închis . Off, Stefan nu o să creadă că Elouise face asta. Aşa că trebuie să fac cumva să-i demonstrez .
Din perspectiva lui Elouise :
Auzisem toată discuţia lui Jake cu Stefan . Au aflat !
L-am trezit pe Max , mi-am îndesat câteva haine într-o geantă şi lucrurile mai importante de are aveam nevoie şi urma să plec rapid din apartament .
Eu trebuia să-l ţine pe Jake de vorbă , până Max ieşea din apartament cu lucrurile mele , ca să nu vadă . Şi aşa am făcut .
După aceea , m-am strecurat şi eu afară , în maşină . Urma să încep o nouă viaţă , alături de Max .
Într-o oră trebuia să fim la aeroport , cumpărase bilete de avion , încă nu aflasem destinaţia şi nu eram curioasă . Aş fii mers oricum , oriunde cu el .
Am mers pentru ultima dată la bar , apoi am urcat în maşină . Stefan mă suna. I-am respins de câteva ori , apoi am răspuns . Insista prea mult .
Stefan : - Elouise !? Poţi să vorbeşti !?
Elouise : - Da , Stefan. Spune .
Stefan : - Spune-mi unde esti . Venim să-l arestăm pe Max .
Elouise : - Sunt.. departe !
Stefan : - Deci.. Jake avea dreptate , ai fost în stare să mă trădezi !?
Elouise : - Stefan, te rog.. Nu o lua aşa .. Îl iubesc , mai mult decât orice , crede-mă.
Stefan : - Şi cu visul tău cum rămâne !? Mai ştii.. poliţista anului !?
Elouise : - Ei bine, anul ăsta lipsesc , şi probabil şi următorii . Am luat o hotărâre.
I-am închis telefonul , şi mi-a curs o lacrimă pe obraz . Max a sesizat şi m-a sărutat pe frunte , apoi m-a luat de mână , spunându-mi că va fii bine .
Elouise : - Grăbeşte-te ! Vin după noi ..
Max : - Nu mai au timp să ne prindă . Am actele false , deci nu lăsăm nici o urmă, nici o pistă .
Elouise : - Ok . Sper să merite , Max . Să nu faci tot ce ai făcut până acum.
Max : - Îţi promit .
Am ajuns la aeroport , şi ..........