cap 14

450 18 0
                                    

Bell : - Undeva.. lângă mare . Oriunde .

Max : - O să caut cel mai bun loc . Aş face orice ca să-ţi fac pe plac.

M-am oprit în loc şi l-am sărutat .

Se făcuse târziu , aşa că am plecat acasă . Înainte să adorm Max mi-a spus că dimineaţă plecăm .

Se pare că găsise deja un loc , ca să ne mutăm definitiv , presupun .

Max : - Poliţişti sunt aproape.. Nu vreau să ne găsească , să te ia de lângă mine.

Bell : - Nu o să mă ia , Max . Orice ar face !

Max : - Nu-mi vine să cred că ai renunţat la toate pentru mine..

Bell : - Şi tu ai făcut-o ..

Max : - Mda . Noapte bună !:*

Dimineaţa m-am trezit deoarece îl auzeam pe Max plimbându-se dintr-o parte în alta a camerei .

Bell : - Max , s-a întâmplat ceva ?

Max : - Nu , trebuia să mă sune cineva.. Să-mi spună la ce oră plecăm . Şi nu mai sună . Sper că nu a intervenit nimic .

Bell : - Linişteşte-te !:-w O să fie totul bine.

Îi sunase telefonul , a ieşit afară şi a început să vorbească .

Vroiam să mai dorm puţin , dar el nu m-a lăsat .

Max : - Haide , Bell :-w Nu fii copil :-w Trebuie să plecăm . Pierdem avionul.

Bell : - Off , mă duc să mă îmbrac !

M-am aranjat şi după ce terminasem , a venit o maşină după noi .

Max : - Accelerează . E poliţia în spate !

Şoferul : - O să se prindă .

Max : - S-au prins deja , aşa că bagă mare . O să ne piardă urma .

Şoferul : - Bine .

Bell : - Max ,ne prind din urmă .

Max : - Nu-i las . Accelerează am zis . Eşti în stare să conduci sau facem schimb de locuri ?

Max se enervase , şi până la urmă a trecut el la volan . Aproape era să facem accident , când au făcut ei " schimbarea de locuri " , pentru că nu opriseră maşina.

Bell : - Max , ai grijă !

Max : - Am . Ţine-te bine .

Începuse o adevărată cursă prin tot oraşul până când în final am ajuns la aeroport şi am trimis şoferul să conducă în partea opusă a oraşului , să nu bănuiască.

Max : - Haide , nu mai avem timp! Bell ,dacă se întâmplă ceva , vreau să ştii că te iubesc !

Bell : - Taci, nu o să se întâmple . Nu pot să te pierd..

Max : - Crede-mă , nu vreau să te las singură !

Urcasem în avion, şi după nici 5 minute a decolat. Răsuflasem uşurată .

L-am luat pe Max de mână , apoi mi-am lăsat capul pe umărul lui .

Bell : - Avem mult de mers ?

Max : - Câteva ore bune .

Bell : - Deci , îmi cotinui somnul .

A chicotit şi m-a luat în braţe .

Oricât încercam să dorm , nu reuşeam . Am luat laptopul şi m-am uitat la un film, împreună cu el .

El deja a adormit în timpul filmului . Mai aveam o oră şi ajungeam . Timpul trecea atât de greu . Eu nu mai aveam răbdare, vroiam să văd ce a ales Max .

** În 10 minute avionul o să aterizeze . Vă rugăm să verificaţi centurile de siguranţă . **

Bell : - Iubire , trezeşte-te !:*

Max : - Am ajuns ?

Bell : - În 10 minute .

Rio de Janeiro , baby ! :x

Am ieşit din aeroport cu bagajele după noi . L-am prins pe Max tare de mână, să nu-l pierd printre atâta lume .

Max : - Rio de Janeiro . Ce zici ? ;*

Bell : - Perfect ! ;3

Max : - În curând va fii şi un carnaval pe aici . Dar să vezi casa noastră..

Bell : - Abia aştept .

O maşină roşie , decapotabilă stătea chiar în faţa noastră .

Max : - Haide , urcă . Ce mai aştepţi ? E a noastră!

Înainte să pornească maşina, l-am sărutat .

Bell : - Te iubesc ;3 .

Max : - Şi eu ! ;3

Am pornit către noua casă . Eram încântată şi din câte văzusem , îmi plăcea oraşul. Era PERFECT !:X

Max m-a pus să-mi pun o eşarfă la ochii şi să nu mă uit :-" . N-am trişat , deşi îmi venea să trag puţin cu ochiul .

Când mi-a dat-o jos ................................................................

~ Arestează-ţi iubirea ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum