Se făcuse târziu, dar a sunat cineva la uşă .
Elouise : - Da , fix chef de vizite aveam acum .
Am deschis uşa .
Jake , bagaje , la mine .. Ce naiba ?
Elouise : - Ce faci tu aici , măscăriciule ?:-L
Jake : - Bună seara şi ţie !
Elouise : - Bună pe dracu . Ce cauţi totuşi aici ?
Jake : - Ai de gând să mă laşi să intru ?
M-am dat din faţa uşii şi l-am lăsat să treacă , apoi am închis uşa.
Elouise : - Încă aştept o explicaţie .
Şi apoi scoate din buzunar insigna mea şi arma .
Jake : - Stefan mi-a spus că ţi-ai uitat astea la el .
M-am încruntat şi le-am luat .
Elouise : - Da, le-am uitat .
Jake : - Ei bine , Stefan mi-a spus că a vorbit cu tine despre mutarea mea . O să fim colegi de apartament. Şi abia aştept să-l cunosc pe Max . Abia aştept să-l arestăm.
El încă vorbea , dar eu deja mă afundasem în gândurile mele. Până acum nu m-am gândit cum o să fie când îl vor închide pe Max . O să-mi fie..greu !
Aveam unele sentimente pentru el , tot timpul am avut , încă din prima clipă . Nu pot să spun că-l iubesc , doar că nu mi-l pot scoate din gând . Are ceva.. special.
Mă cuprindeau unele îndoieli .
Dar nu , eu trebuia să fiu cel mai bun agent! Nu pot să renunţ acum . Nu pot să mă dau de partea unui traficant.
Ochii mi s-au umplut de lacrimi , dar m-am şters înainte ca Jake să nu observe .
Jake : - Deci..unde e camera mea?
Elouise : - În.. în stânga . Prima cameră . E o singură baie.. o să-ţi caut şi ţie un loc , să îţi pui lucrurile pe acolo.
Jake : - Ok . Cred că merg să-mi pun hainele . Îmi dai o mână de ajutor?
Elouise : - Sunt poliţistă , nu mă-ta !
Jake : - Ai putea măcar să fii mai drăguţă ? O să locuim în acelaşi apartament o bună perioadă de timp.
Elouise : - Da , ştiu. Groaznic , nu ?
Jake : - Mereu eşti aşa ?
Elouise : - Cum ?
Jake : - Încrezută . Rea . Acră .
Elouise : - Tocmai m-ai făcut acră ? Cred că te trimit înapoi la Ştefan .
Jake : - Defapt , nu poţi . Noapte bună !
M-am încruntat la el , apoi am mers în camera mea .
Era aşa..aiurea totul .
Mâine aveam iarăşi antrenamente. Măcar aşa mă mai relaxez .
Dintr-o dată aud muzică... şi se auzea foarte tare !
M-am dus în camera lui Jake .
Era aproape dezbrăcat şi se maimuţărea pe acolo.
Elouise : - Ce naiba crezi că faci ? Eu mâine am un program încărcat , şi vreau să mă odihnesc. Cred că asta ar trebuii să faci şi tu !
Jake : - Poftim ? Nu te aud !
Elouise : - Dă muzica mai încet !
Jake : - Eşti indispusă ?
Elouise : - Enervantuleee ! Deja nu te suport.
Jake : - Bine , gata :)) . Te tachinam .
Elouise : - Abţine-te !
În sfârşit , m-am pus în pat şi am adormit .
Dimineaţa m-am trezit mai târziu decât de obicei şi încă eram obosită .
Am intrat în baie , dar Jake făcea duş . Am şi uitat că măscăriciul ăsta e aici .
Fuck ! L-am mai găsit şi dezbrăcat .
Am rămas blocată în pragul uşii .
Jake m-a observat şi a pus repede un prosop pe el .
Jake : - La ce te uiţi ?
Elouise : - Încuie şi tu uşa data viitoare!
Jake : - Poate că tu trebuia să baţi înainte să intri.
Elouise : - Poate că tu nu trebuia să vii aici .
Şi ies trântind uşa . E aşa arogant !! :-L Îmi vine să-l strâng de gât.
Am mers să alerg puţin , ca de obicei apoi m-am întors acasă , mi-am făcut un duş şi m-am pregătit pentru antrenamente.
Jake : - Eşti gata ?
Elouise : - Pentru ?
Jake : - Antrenamente .
Elouise : - Doar nu crezi că mergem împreună , nu ?
Jake : - Haide, nu te mai purta ca un copil .Te aştept jos , la maşină .
Elouise : - Mă rog.. Bine .
Mi-am luat hanoracul şi am coborât .
Stefan m-a chemat la el imediat ce am ajuns . Iar a început să mă bată la cap cu sentimentele mele pentru Max.
Şi să-mi dea detalii despre ce trebuie să spun despre Jake. În seara asta trebuia să-l iau cu mine şi era groaznic.
De parcă nu îmi ajungea să-i văd faţa toată ziua.
Stefan : - Apropo .. după ce termini misiunea asta, ai concediu două luni ! Eşti deja puţin.. stresată , cu atâtea misiuni .
Elouise : - Ba nu sunt . Mă plictisesc acasă. Ştii că asta îmi place să fac .
Mi-a zâmbit , apoi am plecat .
Acolo ................
Ce ziceti ? va plc ?