cap 13

443 17 0
                                    

Elouise : - Grăbeşte-te ! Vin după noi ..

Max : - Nu mai au timp să ne prindă . Am actele false , deci nu lăsăm nici o urmă, nici o pistă .

Elouise : - Ok . Sper să merite , Max . Să nu faci tot ce ai făcut până acum.

Max : - Îţi promit .

Am ajuns la aeroport , şi ne-am urcat imediat în avion .

Acum eram în siguranţă .

Max m-a luat de mână şi m-a sărutat pe obraz .

Max : - O să fie totul bine , Bell .

* Mda , pentru el am rămas Bell şi probabil aşa o să şi fiu de acum încolo .

Max : - În câteva ore o să ajungem .

Bell : - Cred că o să dorm . Mă trezeşti când ajungem ?

Max : - Sigur . Treci aici ;3

M-a îmbrăţişat şi am adormit aşa . :o3 în braţele lui . Mă simţeam în siguranţă , cum nu mă mai simţisem cu altcineva .

După câteva ore , am simţit cum se joacă în părul meu .

Max : - Bell , în 5 minute aterizăm . Trezeşte-te scumpo .

Bell : - Da . Acum . Unde suntem ?

Max : - Los Angeles . Nu stăm prea mult aici . E doar o strategie până găsesc ceva mai bun , un loc mai liniştit .

Bell : - Te iubesc , Max

Max : - Şi eu .

* Spune el în timp ce mă sărută uşor pe frunte .

Am coborât din avion şi o maşină sport ne aştepta.

Max a luat cheile şi mi-a deschis uşa . Am intrat apoi la fel a făcut şi el şi a condus până în faţa unei clădiri mari . Cineva ne-a luat bagajele şi noi am mers cu liftul , în apartament.

Max m-a lăsat să intru prima , a aşteptat să ne aducă omul acela bagajele şi a încuiat uşa .

Max : - În sfârşit te am numai pentru mine .

Şi-a dat sacoul jos, apoi s-a apropiat de mine şi m-a sărutat .

Eu îi desfăcusem nasturii de la cămaşă , apoi mi-am plimbat mâinile pe pieptul lui fierbinte ;3 . Ahh , ce bine arată . Aş putea sta minute bune holbându-mă la el.

Mi-a dat bluza jos şi şi-a scos şi el cămaşa , s-a pus uşor peste mine şi a început să mă sărute pe gât nebuneşte , muşcându-mă încet .

Bell : - Îmi laşi semne . :-w

* L-am întrerupt eu .

Max : - Ce contează ? Nu le vede nimeni .

Mi-a desfăcut uşor fermoarul de la pantaloni apoi i-a tras de pe mine . Mâinile lui se plimbau pe coapsele mele .

* După vreo 4 ore , mă trezisem . Max mă ţinea strâns în braţe , ca şi cum i-ar fii fost frică să nu mă piardă .

M-am tras din braţele lui , şi l-am sărutat pe frunte , apoi am chicotit . Asta l-a făcut să se trezească .

Max : - Te-ai trezit deja iubito ?

Bell : - Da ;;) . Mă duc să-mi fac un duş .

Max : - Avem jacuzziiiiii :-" Vin cu tine

După ce am stat vreo oră în jacuzzi , am mers să luăm cina la un restaurant.

După ce am mâncat , am început să ne plimbăm pe stradă , ţindându-ne de mână.

Max : - Bell , tu unde ai vrea să mergem ?

Bell : - Habar nu am . Nu contează locul , atâta timp cât sunt cu tine.

Max : - Dar totuşi.. ai vreo preferinţă ? Nu prea ştiu ce să aleg .

Bell : - Undeva.. lângă mare . Oriunde .

Max : - O să caut cel mai bun loc . Aş face orice ca să-ţi fac pe plac.

M-am oprit în loc şi l-am sărutat .

Se făcuse târziu , aşa că am plecat acasă . Înainte să adorm Max mi-a spus....

...........

~ Arestează-ţi iubirea ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum