cap 1

1.2K 41 0
                                    

Viaţa mea nu e tocmai una uşoară , nu prea am timp de mine, fiind mereu mult prea ocupată cu toate misiunile pe care le primesc .

Să prinzi cei mai mari trafincanţi din ţară , nu-i tocmai uşor.

Nu aveam o casă a mea , pentru că mai mereu călătoream , mergeam acolo unde mă trimitea serviciul.

Dar cel mai ataşată mă simţeam de New York . Acolo îmi petreceam majoritatea timpul . Aici era mereu plin de crime , trafincanţi , şi persoane care dispăreau într-un mod ciudat..

Încă de mică , uram nedreptăţile , şi asta m-a făcut să devin ceea ce sunt .

Nu am mai fost aici de mai bine de 7 luni . Dar primisem o nouă misiune , defapt , mi s-a permis să reiau una veche care a rămas neterminată .

Şeful meu , era un tip dur , nu accepta greşelile . El mă antrenase . Îl chema Stefan .

Mă sunase să se asigure că am ajuns .

Stefan : - Ai ajuns la apartamentul tău ?

Elouise : - Da, abia am intrat . Stai liniştit.

Stefan : - Mâine seară începi . Sper că de această dată nu te vor oprii sentimentele . Avem nevoie de tine pentru misiunea asta . Eşti singura pe care Max o acceptă lângă el şi doar tu ne poţi da informaţii .

STOP !

Vă întrebaţi despre ce vorbeşte ? Păi.. acum 7 luni plecasem de aici cu un motiv.. acela fiind Max . Unul dintre cei mai periculoşi tipi cu care am avut de a face . Se ocupa cu drogurile , şi alte afaceri murdare .

Avea o slăbiciune pentru mine , şi eu.. la fel . Dar sentimentele mele puteau pune în pericol misiunea , aşa că am reunţat .

Acum a venit timpul să dau din nou ochii cu el după atâta timp .

Elouise : - O să mă descurc . Trebuie să-l prindem odată .De data asta nu o să dau greş .

Stefan : - Nu uita , eşti Bell .. Să nu-ţi scape nimic.

Elouise : - Mă tratezi ca o începătoare . Ţi-am spus că mă descurc . Te ţin la curent .

Şi am închis .

În misiuni, foloseam numele de Bell . Nu puteam să-mi dezvălui adevărata identitate.

Max.. era un tip rău , habar nu am ce am putut vedea la el , cu siguranţă exteriorul mă atrăgea , pentru că arăta bine , era un bărbat frumos .

M-am instalat în vechiul meu apartament , şi m-am pus să dorm . Mâine avea să fie o zi grea .

Noaptea parcă trecuse în câteva clipe , era ora 5 jumătate şi ceasul meu suna în disperare .

Mi-am luat ceva sport pe mine şi am plecat la alergat. Trebuia să mă menţin în formă. La ora 8 , aveam antrenamente la academie .Mă rog.. eu eram antrenoarea , dar era un bun mod pentru mine să exersez .

Era un tip acolo , care mă zăpăcea mereu . Era un împiedicat , deşi Stefan spunea că e chiar bun , mie nu mi se părea. Mă enerva de-a dreptul , vroiam să-l scot din echipa mea , dar nu aveam permisiunea .

În fine, să trecem peste asta .

Am ajuns acasă, mi-am făcut un duş lung , şi apoi m-am îmbrăcat .

O rochie scurtă , strâmtă , neagră şi tocuri . Trebuia să arăt bine , să-i scot lui Max toate slăbiciunile pentru mine la iveală .

Stefan insista să-mi iau pistolul , însă am refuzat.

Sigur o să bănuiască ceva la început , aşa că nu e tocmai bine să-mi găsească un pistol în poşetă .

Am luat noua maşină pe care o primisem , şi m-am îndreptat spre barul lui .

Şi .. ia-tă-mă aici din nou ..

Am tras aer adânc în piep , şi am intrat ..

Ce spuneţi , merită să o continui ? :*

~ Arestează-ţi iubirea ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum