Kim isterse ki böyle bir hayatının olmasını. Annesiz, babasız ve dostsuz. Kim ister ki böyle tek yaşamayı kim ister ki sokaklara derdini anlatıp gök yüzüne haykırmaya. Bazen olmuyor yapamıyorsun elin ayağın kesiliyor bir şeylere çabaladıkça batıyorsun daha çok. Hayat acımasız insanlar acımasız ve tüm hislerinden yoksunsun. Kim bu hayata dur diyecek kim dindirecek bu acıları mutsuz sonlar. Çok zaman kaybettiğim inancım geri gelsin diye diliyorum çabalıyorum ve daha çok kayıp ediyorum. Bu böyle olmaz diyorum bazen asasım geliyor kendimi bu dünya ya fazlayım diyorum bunca olumsuzluğa rağmen cesaret edemiyorum. Her şeyimi kaybettikten sonra hala dönersin umudu taşıyorum kendimden tiksinsem de hala nefes alıyorum belki gelirsin diye sonra açıyorum gözümü gerçeğe dönüyorum yüksek bir yerden atlasam daha iyi diyorum canım acıyor sesim çıkmıyor. Sadece susuyorum. Sadece düşünüyorum. Sadece tükeniyorum ve sen hala yoksun ben ölüyorum. Sen sevdiceğinin kollarında ne hayaller kuruyorsun şimdi dimi ? Ben hala dön diye dua ediyorum. Belki çok şeyi kaybettim geri dönemeyecek şeyleri ve sen hala orda nefes alıyorsun ve ben hala ölüyorum görmüyorsun hissetmiyorsun. Eskiye dönsek eskisi gibi olur mu diye düşünüyorum gram olmayacak o eski biz hala umut ediyorum. Olmuyor yapamıyorum. Nefes almayan birinin yokluğuna canım yanarken nefes alan birinin yokluğu daha çok yakıyor canıma sanki dersin kezzap içmişsin sanki dersin seni canlı canlı yakmışlar. Yokluğunda çok büyüdüm sevdiğim ve sen hala yoksun ve ben hala ölüyorum. Ne zaman geri dönersin bilmiyorum. Belki ben ölünce. Belki de canın yanınca dönersin. Belki ansızın ben geldim dersin. Belki de ben deliriyorum. Geride çok büyük bir enkaz bıraktın bu enkaza geri dön yeniden yeşersin geride bıraktığın kurak topraklar yeniden hayat bulsun boş yere atan kalbim yeniden sev beni sana bir enkazın içinden sesleniyorum dön geri.
#MaviLi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Başlangıç.
NouvellesDeğer verdikçe kaybedilmenin ödülünü yanlızlığıyla geri almışlara itafen. Sana bana bize herkese dair her şey.