Deniz'in Ay'ı

17 3 0
                                    

Ben böyle olacağını bilmiyordum. Bilseydim eğer aynı şeyleri yaparmıydım. Yapardı elbette. Neden mi? Bence aşk iki kişiliktir. Sevmek ise tek.

Bir sonbahar akşamıydı. En yakın arkadaşım Demet ile birlikte okuldan istenmiş birkaç kitabı almak için kitapçıya doğru kıkırdayarak yürüyorduk. Demet ile her zaman eğlenceli vakit geçirmişizdir, ancak en yakınım olmasının sebebi eğlenceli vakit geçirmemiz değil gerçek bir dost olmamızdı. Hemen hemen her şeyi beraber yapıyor her yere beraber gidiyor her işi berbaber yapıyor her türlü planı beraber kuruyorduk. bazıları için bu sıkıçı gelebilir ama eğer gerçek dostluk nedir bilseydiniz bu dediklerime gıbtayla bakmak yerine yüzlerinizdeki hafif bir tebessümle okurdunuz.

Demet ile birlikte kitaplarımızı almıştık almasına ama kitap görünce deliren insanlar olarak bir türlükitapçıdan ayrılamadık. Uzun bir süreden sonra kitapçıda kapı açıldı. yavaşça kafamı kaldırdım kaldırı kaldırmaz onunla göz göze geldik. Ali..

Ali benim hayatımdaki en büyük pişmanlığım , hayatın bana verdiği en büyük hediyem,bir insan pişman olarak sever mi sorusuna yanıtım. 

Biz Ali ile hep birdik elbette. Kalplerimiz birdi bizim kaderlerimiz birdi. Ama olmadı bir şeyler ters gitti. Kalplerimiz uzaklaştı. Gözlerimiz birbirimiz varken başkalarına körken, birbirimize kör oldu. 

Ali ile ilk karşılaşmamızda ona çok uzun ama huzursuz bakışlar atmıştım. Sanki anlamıştım kitaplarıma arama gireceğini beni onlardan mahrum bırakacağını ama bir yandan da bakışmamız hoşuma gitmiş öyle bir tebessümü vardı ki gecenin uçsuz bucaksız karanlığında bana ay olmustu. Varsın o ay olsundu bende deniz. Varsın uzaktan sevdalansaydık birbirimize de aramıza birilerini sokmasaydık. Ama olmadı bir şeyler ters gitti, güneş batmaz ay çıkmaz oldu sevdamızda yarım kaldı

Tabiki bir süre sonra kalpleri bir olanların ilk önce gözleri tekrar buluştu sonra kalpleri birbirlerine yaklaştı. Bir şeyler bu sefer doğru gitti, birbirlerine kör olan gözlerimiz başkalarına kör oldu, güneş battı ay çıktı , deniz ayına kavuştu.

AŞK İKİ KİŞİLİK MİDİR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin