Het begin van iets heel mooi

25 1 0
                                    

Mijn verhaal begint op 30 september 2016 wat eerst een dood normale grijze dag zou zijn werd een dag om nooit meer te vergeten. Ik werd op die dag uitgenodigd voor een feest van een goeie vriendin Lien zei gaf dit voor de verjaardag van haar zoon junior en ik zag dit eerst niet echt goed zitten omdat ik daar alleen zou lopen tussen al dat volk. Maar na lang zagen van haar ging ik toch,ze had me verteld dat er heel wat vrienden van Liam gingen zijn maar dat ik daar dus niet mocht ontbreken en om dat ze zoveel betekent voor mij ben ik dan toch gegaan.Die dag kwam Liam me halen omdat ik nog steeds niet met de auto kan rijden en ik Lien beloofd had haar nog wat te helpen met de voorbereidingen van Juniors verjaardagsfeest. Eenmaal aangekomen liep junior op me af dat ventje is zo geweldig! Ik ging bij Lien in de keuken en na dat we de tafel gezet hadden en intussen de taart in de frigo stond kwamen de eerste gasten al geleidelijk aan toe. Naast de familie van Lien en Liam waren er ook goeie vrienden van allebei aanwezig. Maar op het moment dat de laatste gast toekomt en ik de deur open deed omdat lien bezig was in de keuken bleef ik versteld staan.Na dit moment kreeg ik hem geen seconde meer uit m'n hoofd en Lien had dit ook direct gezien ze zag dat ik anders deed. Ik vertelde wat ik voelde en gezien had maar Lien stond versteld dat ik hem niet kende.Ik keek haar raar aan en vroeg waarvan ik hem zou moeten kennen en ze antwoorde me hierop: Allee Bauke dat is Niall van "One Direction ".Mijn moed zakte direct in m'n schoenen want ja wie word nu verliefd op een doodgewoon meisje die nooit een echt vriendje gehad heeft. Lien zei dat ik me maar moest amuseren en dat alles dan wel vanzelf zou gaan. Maar omdat ik zo zot ben van junior speelde ik ook de hele tijd met hem ik vind dit zo zalig efkes alles vergeten en alle aandacht naar hem. Maar ik was duidelijk niet alleen die niet zo van de drukte hield want wie kwam er naast mij zitten ?

Liefde uit een onverwachte hoekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu