elkaar gewoon graag zien

9 0 1
                                    

Ik lag nog steeds naast hem in de zetel en het voelde zo goed,gewoon niet denken aan alle ellende die zich in de wereld afspeelt alleen wij twee die  knuffelend in de zetel liggen.Toen hij iets vroeg en ik er niet op antwoordde vroeg hij of er iets scheelde en ik zei dat ik gewoon aan het genieten ben van 'ons momentje samen' omdat ik weet dat het zo weer kan voorbij zijn. Hij keek me aan en zei:" ik geniet er even hard van als jij en ik kom gewoon tot rust  als ik  bij jou ben, jij bent degene bij wie ik echt mezelf kan zijn en die me neemt omwille van mijn persoonlijkheid". Hij vroeg aan mij of ik het zag zitten om bij hem te  blijven slapen en ik zag dat natuurlijk volledig zitten maar ik moest eerst nog toestemming hebben van mijn ouders dus stuurde ik hun een sms'je met de vraag of ik mocht blijven slapen bij een vriendin,ze weten niet dat ik iets heb met Niall en zou het anders toch niet toestaan dat ik bij hem zou blijven en nog geen 5 minuten erna kreeg ik antwoord dat het oke was. Ik keek Niall aan en zei:"schatteke mijn ouders vinden het oke dat ik blijf slapen maar ik heb een probleem,ik heb niets bij van toilletgerief of pyjama hoe moet ik nu slapen." Hij ging naar boven en niet veel later kwam hj terug met een hemd van hem en een tandenborstel "hier dat is voor jou " zei hij ik nam het aan en wou gaan rechtstaan omdat hij zou zeggen waar de badkamer was en ik hem dan kon volgen maar mijn voet was duidelijk nog niet beter want toen ik wou gaan rechtstaan zakte ik gewoon in. Hij kwam bij mij en zei kzal ik je wel naar boven dragen want zo zal het niet lukken hé eenmaal boven hielp hij me met uitkleden want alleen kon ik het niet want mijn voet deed te veel pijn om er op te gaan staan, ik weet niet wat ermet me was maar ik schaamde me niet voor hem ik liet het gewoon gebeuren want zelf kon ik het amper.Eenmaal dat ik zijn hemd aan had droeg hij me naar zijn bed ik omhelsde hem als een klein kind die dat deed bij zijn vader maar ik vond het allemaal zo lief dat hij dit wou doen voor mij, hij legde me in zijn bed en kwam er ook bij liggen. Toen lagen we daar het was niet de eerste keer dat we samen in bed lagen maar nu besefte we alles meer omdat we allebei niet gedronken hadden,we lagen daar allebei stok stijf naast elkaar tot ik het ijs brak en me op zijn borstkas legde die was zo behaard maar dat vond ik niet erg ik hield er zelf van en wreef er over. Ik keek hem aan en zei voor de zoveelste keer die avond dat ik hem graag zag en hij antwoordde hierop dat hij me ook graag ziet en zijn lippen raakte de mijne het was geen normale kus deze was veel intenser en voelde ook gewoon veel beter en ondertussen dat we kustte nam hij me steeds meer vast tot ik op een bepaald moment "stop" zei ik keek hem bang en zei:" dat ik dit helemaal nog niet gedaan heb en dat ik dus niet weet wat ik moest  doen". Hij keek me geruststellend aan en zei:" dat hij heel rustig op mijn tempo zou gaan en dat ik heù gewoon moest vertrouwen en dat alles dan wel vanzelf zou gaan".Hij kuste me opnieuw en alles ging heel rustig en ik genoot van zijn aanrakingen en ik viel hierna in zijn armen in slaap.Ik werd wakker van de warme stem van Niall hij fluisterde allemaal lieve woordjes in mijn oor en hier lag ik dan in de armen van de man die ik het liefste zie van heel de wereld. Het was intussen 10 u en tijd om op te staan mijn voet was intussen al wat beter dus ik kon zelfstandig naar beneden gaan jammer genoeg, Niall maakte een onbijtje voor ons en samen lachte en babbelde over wat we gingen doen vandaag. Tot ik op een gegeven moment vroeg of hij is wou zingen voor mij waarop hij antwoordde:" ah madam wil hier al een prive concertje dan krijgt ze een privé concertje hé ". Hij nam zijn gitaar en het was zo mooi en eindigde met dit "Everything comes back to you You still make me nervous when you walk in the room ,Them butterflies they come alive when I'm next to you Over and over the only truth,Everything comes back to you. Ik kreeg tranen in mijn ogen want het was  zo moo en zo puur!

Liefde uit een onverwachte hoekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu