De week ging langzaam voor bij ik kreeg Niall maar niet uit m'n hoofd. Na enkele privé berichtjes gestuurd te hebben en foto's over hem geplaatstst te hebben .Gaf ik de moed op want wat moest ik nog doen als hij toch niet reageert.Het was intussen zaterdag de dag van het gala,ik had me voorgenomen om me te amuseren en gewoon aan niets te denken.Ik had van Kayla een mooi kleed geleend en had me erna nog verder opgemaakt.Intussen stond Lien en Liam me op te wachten want ik zou met hen meerijden.Ik stapte hun auto in en Liam zei:"Je ziet er beeldig uit". Ik begon te blozen maar bedankte hem.Intussen waren we aangekomen op het gala het liep er ook vol bekende sterren maar het beloofde wel een leuke avond te worden.Ik leerde nieuwe mensen kennen die bij ons aan tafel zaten ook praatte ik de hele avond met Lien over van alles eigenlijk. Tot op een bepaald Lien zei:" kijk Niall loopt daar". Ik keek verlegen maar wel recht in zijn ogen en hij zag me ook zitten.Liam had Niall al een lange tijd niet meer gezien dus stond hij op en ging naar Niall toe. Ik keek subtiel naar hoe ze aan het praten waren en hij keek naar mij en lachte. Liam kwam terug aan tafel zitten en deed alsof er niets gebeurd was.Ik snapte er echt niks van wat hadden ze verteld dat ik niet mocht horen. De avond vloog voorbij en ik had me goed geamuseerd en had Niall niet meer gezien ,we stonden klaar om te vertrekken. Tot ik opeens iemand op mijn schouder voelde tikken,ik draaide me op en wie stond daar.Ja hoor het was Niall hij stond hier gewoon recht voor mijn neus hij nodigde me uit om bij hem aan tafel te komen zitten en ik zei tegen lien dat ze niet moesten wachten dat ik wel thuis zou geraken.Lien en Liam vertrokken en ik ging bij Niall aan tafel zitten en hij zei :" Ik heb je gemist,ik heb onze babbel gemist waarop ik antwoordde:"waarom reageerde je dan niet op mijn berichtjes". Hij keek me lachend aan en zei:"sorry je moet het mij vergeven maar ik krijg miljoenen berichtjes via sociale media dat ik daardoor die van jou niet gezien heb". Hij zag dat hij me daardoor gekwetst had en wou het goed maken dus vroeg hij of ik mee wou naar buiten gaan.Eenmaal buiten zag hij dat ik het koud had en hij gaf zijn jas aan mij,hij legde zijn arm om me heen en vroeg of ik het al wat warmer had.Waarop ik antwoordde dat zijn gezelschap veel goed maakte hij nam me mee naar een mooi plein dat heel mooi verlicht was nu echt kei gezellig! Hij vertelde me dat hij hem echt goed voelt bij mij en ik lachte en vertelde dat ik hem sinds de eerste ontmoeting niet meer uit m'n hoofd krijg.Hij nam me vast en ik legde mijn hoofd op zijn schouder en ik dacht bij mezelf deze moment mag uren duren.Het was net alsof wij alleen op de wereld waren.
JE LEEST
Liefde uit een onverwachte hoek
RomanceLiefde komt niet altijd wanneer je het verwacht en dit zie je in dit verhaal ook.