Ja hoor de jongen die ik gezien had in het begin van de avond kwam nu gewoon bij mij zitten.Nadat ik hem verlegen maar ook verassend aan keek.Vroeg hij wat ik hier deed en ik vertelde hem dat ik niet zo hou van al die drukte waar na hij lachend naar me keek en vertelde dat hij er ook niet zoveel van hield en het niet makkelijk was om de rust te vinden in zijn leven .Ik vertelde hem dat Lien me had gezegd wie hij was en dat ik hem eerlijk gezegd niet kende.Hij vertelde me dat het niet gemakkelijk is om iemand te vinden die het echt goed met hem meent en die hem niet graag ziet omwille van zijn bekendheid maar gewoon om wie hij is.Ik lachte en antwoorde dat ik ook nog niet zoveel geluk heb gehad in de liefde.De uren gingen voorbij als seconden en na eindeloos babbelen was het tijd om naar huis te vertrekken. Ik hielp Lien met het afruimen van de tafel nu de gasten weg waren.Niall kwam intussen salut zeggen want hij zou ook gaan vertrekken.Hij kwam bij mij en gaf me een kus op m'n wang en zei : "Bedankt voor vanavond eindelijk iemand die me echt begrijpt en hopelijk tot snel". Dat waren zijn laatste woorden voor hij vertrok. Ik nam afscheid van Lien en bedankte haar voor de leuke avond.Nadien vertrok ik samen met Liam naar huis. Onderweg naar huis zei ik geen woord ik bleef met Niall in m'n hoofd zitten. Eenmaal thuis aangekomen bedankte ik Liam voor de lift en ging ik naar boven en kroop in m'n bed.Ik dacht na over die avond en bleef nog met veel vragen achter.
JE LEEST
Liefde uit een onverwachte hoek
RomanceLiefde komt niet altijd wanneer je het verwacht en dit zie je in dit verhaal ook.