Day after

14 1 0
                                    

Niall bleef slapen en we gingen samen naar boven we hadden allebei te veel gedronken en bij iedere stap die Niall zette schoot ik in de lach.Zo viel de vaas van mijn  ouders in twee omdat Ik er tegen was gelopen.Ze sliepen hier allemaal al dus we moesten stil zijn dus zei Ik de hele tijd SSST  maar ik maakte het alleen maar erger want bij de laatste  trede van de trap viel ik.Niall lachtte me gewoon uit maar hielp me stuntelig recht komen en zei : "Ooh liefje heb je pijn gedaan anders zal ik er een kusje op geven" Ik lachte en zei:" Ooh jaa dan heb ik overal pijn". Toen we eindelijk aan mijn kamer geraakt waren botste Niall tegen de deur want hij had niet door dat die dicht was ik kon het niet meer houden ik vond het zo grappig. Na al ons stuntelen waren we eindelijk in ons bed geraakt nadat de lamp van mijn nachtkastje was gevallen. We gaven elkaar een intense avondkus en vielen in elkaars armen allebei als een blok in slaap we waren zo moe van alle emoties van die avond. Toen ik wakker werd van het zonlicht dat binnen scheen lag Niall niet meer in mijn bed ik was bang dat hij al weg zou zijn.Ik deed mijn badjas aan en ging met heel kleine oogjes naar beneden de kater van gisteren zorgde ervoor dat ik enorme koppijn had.Eenmaal beneden aangekomen stond er een ontbijt klaar met met fruit en versgeperst fruitsap en ik zag dat Niall volop bezig was met croissants enz aftebakken. Ik ging naar hem toe en gaf  hem een kus en vroeg waar ik dit had aan verdiend en hij zei :" Dat is omdat ik je heel erg graag zie en ik ook wel honger had". Ik zette me aan tafel en zei : Ik zie je ook graag schat en kom je er bij zitten"? Hij kwam bij mij aan tafel zitten en keek me met kleine oogjes aan en hij zei:" Heb je ook zo een hoofdpijn" ? Ik antwoordde dat we mischien samen een dalfagan moeten nemen dan zal het mischien wat beter gaan. Aan tafel vroeg hij of ik het meende wat ik gisteren zei over ons en ik keek ik hem lachend aan en stond op en ging naar hem toe en zette me op zijn schoot en zei:"Je bent de eerste persoon waar ik me op zo een korte tijd me echt goed bij voel dus ja lieveke ik meen het echt met ons en ik zie je ongeloofelijk graag". Daarna gaf ik hem een kus en zei dat ik me ging douchen want daar had ik volgens mij dringend nood aan. Na het douchen was alles al opgeruimd en was Niall nergens meer te bespeuren ik keek overal en riep hem zonder antwoord tot ik opeens  een briefje zag liggen op tafel waarop stond "BEDANKT VOOR GISTEREN? IK MOEST DRINGEND WEG MAAR IK ZIE JE GRAAG EN HOPELIJK TOT SNEL EN ER ONDER STOND ZIJN TELEFOONNUMMER.

Liefde uit een onverwachte hoekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu