We bleven zo nog enkele minuten of zelf uren liggen samen.Ik had het er zo moeilijk mee dat iedereen het al wist zonder dat we er zelf mee naar buiten konden komen.Niall wist na al die jaren wel hoe hij met deze ambetante situatie moest omgaan maar voor mij was dit allemaal heel erg nieuw.Hij keek me aan en nam mijn hand en zei:"we gaan dit samen doen en ik zal je helpen om met deze situaties te leren omgaan". "Maar Niall niemand van mijn omgeving kent je als mijn lief en nu gaan ze het allemaal te weten komen via de domme pers". Niall antwoordde hierop awel oké die foto's staan online daar kunnen we nu jammer genoeg niets meer aan veranderen maar als het echt zo belangrijk is voor jou dat jij verteld aan je ouders dat we samen zijn dan gaan we dat doen voor dat alle heisa morgen uitbreekt,oké we zijn nog niet zo lang samen maar het voelt goed tussen ons dus van mijn part mag heel de wereld het weten.Ik keek hem door mijn verdrietig gezicht met een lach aan en ik was zo blij dat hij het zelf voorstelde dit te doen want alleen nee dat zag ik helemaal niet zitten. Zo gezegd zo gedaan we stapten zijn huis uit en stapten samen da auto in opweg naar mijn ouders.Ik zat heel gestresseerd want wat zouden mijn ouders in hemelsnaam van hem vinden,zou hij wel goed genoeg zijn voor hun.Niall zag dat ik er met mijn gedachten niet bij was en nam mijn hand en zei:"alles komt goed en ik zie je doodgraag onthoud dat maar ".Eenmaal aangekomen stapten we uit en gingen richting de deur en we belden aan ik keek Niall angstig aan en hij nam vervolgens mijn hand stevig vast.Na enkele minuten kwam mijn mama opendoen en ze keek ons aan en liet ons binnen en gaf me een kus eenmaal in de living aangekomen stelde mijn ouders de vraag wie die jongen was die bij mij was. Ik zei:"kijk mama en papa dat is mijn vriendje Niall.Mijn ouders keken elkaar aan en mijn vader zei uiteindelijk wat mijn moeder dacht."Wacht Bauke is dat nu Niall.....Niall Horan van One Direction die eigenlijk bekend is over heel wat landen".Ik antwoordde lachend ja dit is inderdaad de 'Niall' van One direction maar voor mij is hij gewoon mijn lief waar ik ontzettend veel van hou en we zien elkaar gewoon dood graag". Mijn ouders keken goedkeurend naar ons en gaf ons iets te drinken.Niall kon het verassend goed vinden met mijn papa ze bleven maar praten over de voetbal en ik wist totaal niet dat mijn papa zo veel van golf kenden.Mijn mama vroeg of ik haar kon helpen in de keuken met het nemen van enkele hapjes eenmaal in de keuken zei ze:" echt waar meid das nu is een jongen voor jou zo lief,attent draag er maar zorg van,ik bloosde en gaf haar een dikke knuffel.We gingen terug naar de living met de hapjes en ik zette me terug naast Niall en legde mijn hand op de zijne en keek hem lachend aan.Mijn mama zag dit en vroeg daarom hoe we elkaar hadden leren kennen. Ik begon over het verjaardagsfeest en zo vertelde verder en vulde we elkaar aan. Toen we uitgebabbeld waren keken mijn ouders ons aan met een rare blik waarop ik hun een beetje angstig vroeg waarom ze zo bleven kijken.Waarop mijn ouders antwoorden:"Jullie zien er zo ontzettend gelukkig uit, jullie stralen gewoon zo een mooi koppel".Ik vertelden hun dat er fotos van ons waren genomen in stad vanmorgen en dat ik liever had dat ze het van ons weten dan van een vreemde."Echt waar jullie zien er uit alsof jullie elkaar al veel langer kennen dan een paar maand,we zijn zo blij voor jullie en als er iets is we steunen jullie in alles" De avond vloog voorbij en we zouden terug vertrekken naar Niall's huis.Ik nam nog wat spullen van me en zei tegen mijn ouders dat ik bij hem bleef slapen en gaf hun nog snel een kus en we vertrokken.In de auto vroeg ik Niall wat hij van mijn ouders vond waarop hij antwoordde:"amai zo vriendelijke,lieve mensen".Ik lachtte en keek hem aan en zei: "ik denk dat mijn ouders je ook wel graag hebben".Ik gaf hem een kus en we vertrokken en hij legde zijn hand op mijn been en ik legde mijn hand op de zijne en zo reden we verder richting zijn huis. Eenaal thuis aangekomen kon ik weer lachen ik was zo opgelucht dat mijn ouders het wisten en dat ze goed gereageerd hadden.Niall zag dat ik weer helemaal opfleurde en dat deed hem ook deugd "echt Bauke ik ben blij dat je weer kan lachen want je bent zo veel mooier zo" waarop ik hem placherig antwoordde :"wat wil je daarmee zeggen". "niets niets" antwoordde hij.Het was al laat en we waren ontzettend moe van deze zware dag en gingen naar boven ik legde me in zijn armen en vroeg hem om nog is een liedje te zingen voor mij.Hij was ontzettend moe maar wou dit nog doen voor mij.Zijn stem klonk zo helder, zo zacht,zo mooi en hij eindigde met deze woorden You and I We don't wanna be like them,We can make it till the end,Nothing can come between,You and I ,Not even the clouds above,Can separate the two of us,Nothing can come between,You and I en zo viel ik ook genietend in zijn armen in slaap.
JE LEEST
Liefde uit een onverwachte hoek
RomanceLiefde komt niet altijd wanneer je het verwacht en dit zie je in dit verhaal ook.