Avond samen met zijn vrienden

14 0 0
                                    

De volgende ochtend was het tijd om de gewone draad terug op te pikken ik moest terug naar school en Niall wou alleen zijn zodat hij dan kan verder werken aan zijn nieuwe nummers.TUUT TUUT mijn wekker liep af en het was 7 uur tijd  dus om op te staan.Ik fluisterde zachtje:" Liefje het is tijd om op te staan, maar eerlijk ik heb echt geen zin om naar school toe te gaan ik lig hier gewoon veel te goed bij jou." Hij nam me stevig vast en gaf me een kus op mijn voorhoofd en zei plagerig :" hop en nu naar de badkamer want je ziet er niet uit haha".Ik stapte het bed uit en liep half slaperig de badkamer in.Ik stond maar amper 5 minuten in de badkamer en Niall was daar al.Thuis zaag ik meestal over het feit dat ik niet hou dat er andere mensen bij me in de badkamer komen staan maar nee van Niall vind ik het totaal niet erg hoor.Ik was bezig met het poetsen van mijn tanden en Niall kwam er bij staan en begon ook met het poetsen van zijn tanden maar na enkele seconden ontstond er een heus gevecht hij bleef me maar duwen waardoor heel mijn mond vol ging met tandpasta dus moest ik hem wel terugpakken.Na het douchen kleedde we ons snel aan en gingen samen naar beneden, ik keek op de horloge en zei:"oei lieveke ik moet vertrekken anders mis ik mijn bus nog." Hij antwoordde heel rustig:"maar blijf is kalm je hebt nog genoeg tijd ik zal je wel voeren naar school dan kunnen we eerst nog samen ontbijten".We namen allebei wat fruitsap en een boterham en genoten samen van ons mini ontbijtje.We stapten erna de auto in en vertrokken richting school in de auto zeiden we amper een woord tegen elkaar volgens mij omdat we allebei wat last hadden van een ochtendhumeur.We nadderde bijna het school en Niall zei nog net dat hij vanavond wat vrienden uitnodigd had en dat hij het heel erg leuk zou vinden moest ik er ook bij zijn. Ik keek hem aan en zei:"tuurlijk kom ik af ik wil je vrienden wel heel graag ontmoeten hoor". Hij zette me bewust een straat verder dan het school af omdat we echt geen zin hadden in commentaar of heisa ofzo. Ik gaf hem een vluchtige maar intense kus en zei dat ik er tegen 18 uur zal zijn en stappte uit.Hij knikkte goedkeurend en reed weg. Ik kwam op school toe en er kwam een heel groepje mensen naar mij ze stelde allemala kei veel vragen maar ik liep door ik keek hen niet aan en neggeerde alles. Ik stappte naar mijn vriendinnen en gaf ze een knuffel ik vond het toch wat moeilijk om met die aandacht en commentaar om te gaan maar zolang we niet meer samen gespot worden en niks zelf bevestigen is er niets aan de hand. Ik hield me heel de dag heel erg afzijdig en wou zo min mogelijk op vallen de dag verliep hierdoor ook erg traag iedere les verliep zo traag en ik hoorde ook helemaal niet wat ze zeiden en was er dus echt totaal met mijn gedachten niet bij.Triiiing de bel ging en het was eindelijk tijd om naar huis te gaan vandaag duurde veel te lang. Ik stak mijn oortjes in en zette mijn muziek op en liep richting mijn bushalte.Er ging een halfuur voorbij en daar was de bus eindelijk veel te laat. Ik stapte af en ging nog snel even binnen bij mijn ouders om nog wat kleren en om me andere kleren aan te doen. Ik was al een paar dagen bij Niall en had mijn ouders al effe niet meer gezien dus ze waren heel blij dat ze me zagen. Mijn mama schonk me een drankje in en we praatte wat bij en plots zei mijn papa "Bauke ik ben echt blij dat je terug gelukkig zijt echt waar, ik zie dat Niall je gelukkig maakt en dat doet me oprecht deugd".Ik lachte en antwoordde dat ik ook heel gelukkig ben met hem. Ik omkleedde me en deed een zwart kleedje aan met een open rug samen aan  samen met mijn zwarte pumps. Ik stond op het punt om te vertrekken naar Niall met de bus tot mijn papa STOP  riep ik keek hem raar aan en hij zei:" Meiske het is 17u45 als je nu met de bus gaat dan ben je sowieso te laat bij Niall,kom ik zal je wel voeren".We stapten de auto in en in een mum van tijd stonden we aan het huis van Niall.Ik  wou uitstappen maar mijn papa hield me tegen"amuseer u en doe de groeten aan Niall he' zei hij. Ik lachtte en gaf hem een kus op  zijn wang en staptte uit de auto en liep naar de voordeur op de oprit stonden allemaal auto's die ik niet herkende. Ik liep toch met een bang hartje naar de voordeur  en belde aan. Ding dong.... de deur ging open ik zag een man met kort krullend haar en ogen om in te verdrinken.Hey jij bent zeker de nieuw vlam van onze Niall,ik lachtte en hoorde een trilling in mijn stem en zei:"ja ik ben Bauke" en gaf hem een kus op de wang en volgde hem naar binnen. Ik staptte de living binnen en daar was Niall gelukkig want ik voelde me zo onwennig tussen al dat volk die ik niet kende. Hij kwam naar me toe en zag dat ik er wat onwennig bij stond en gaf me een kus en nam mijn hand en zei kijk dit is Harry,Louis, Liam en Lien maar die kende je al. Ze keken allemaal met een keurende blik naar ons en toen kwamen Harry,Louis en Liam naar ons toe en zeiden: "we zijn kei blij voor jullie en ze gaven ons een dikke knuffel". We aten lekkere gourmet en maakte veel plezier, de vriendschap tussen die jongens was zo mooi. Niall keek naar me en ik keek naar hem en het deed hem duidelijk deugd om zijn vrienden nog is te zien en mij deed het ook deugd om hem zo gelukkig te zien. Ik legde mijn hand op zijn schoot om aan te tonen dat ik het ook leuk vind en hij nam mijn hand en kruiste zijn hand in de mijne. 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 06, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Liefde uit een onverwachte hoekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu