,,Sebastiane," řekl Ciel a přemýšlel za co, by mohl svého sluhu zrovna kritizovat. No, momentálně Ciel neměl úplně dobrou náladu. ,,Jak jsme se my -takoví slušní- mohli dostat na tak praštěné místo?!"
,,Mladý pane, musím podotknout, že je to přání velectě-"
,,Takhle jsem to nemyslel!" vztekle dupnul Ciel.
,,A teď ještě, kde to teď jsme?! Máme být na druhé straně města!"Nějaká podobná situace byla i u Aloise. Jenže ten se, narozdíl od Ciela, nevztekal.
,,Claude," řekl Alois. ,,nemáme být tak nějak úplně jinde?" Nad touhle otázkou se Claude zamyslel. Buď bude lhát, nebo bude za někoho, kdo pořádně nepozná adresu. Vzhledem k tomu, že jeho pán na tom byl podobně, odpověděl záporně.
,,Za deset minut tam máme být!" ozvalo se z druhé strany ulice. Můžeme hádat, kdo tak ječel.
,,Neslyšel jsem náhodou Cielka?" vesele zatleskal Alois a rozběhl se za hlasem.,,Co ten tady dělá?" zavrčel Ciel, když se mu blonďák pověsil na krk.
,,Mladý pán zde hledá jednu pizzerii." odpověděl Claude a snažil se druhého démona probodnout pohledem.U zbylých dvou členů týmu byla situace lepší.
,,Nemělo nás být šest?" zeptal se červenonvlasý shinigami.
,,Hihihi....možná se někde zdrželi." odpověděl mu Hrobař. Dalších pár minut proběhlo v úplném tichu, ale pak někdo rozrazil dveře.
,,Sebby!" vykřikl Grell a pokusil se obejmout Sebastiana.
,,Co tu dělá ta červená věc?!" vyjekl Ciel.
,,Myslíš tu lišku tady na chodbě?" zeptal se Alois. Naštěstí byl Hrobař dostatečně přítomný na to, aby zavřel pravé dveře dřív, než se v nich objevil Foxy.
,,Co to mělo být?!"_______
Jak už asi víte, Pět (vtipných) nocí s Freddym brzy skončí a tak jsem se rozhodla, že začnu psát tohle. Myslím, že tohle bude větší blbost než mé předchozí knížky, ale to nevadí. :D No, normálně budou kapitoly asi tak 500 slov dlouhé a budu se snažit zveřejnit tak jednu za týden.
ČTEŠ
Kuroshitsuji at Freddy's
FanfictionCo by se asi stalo, kdyby některé postavy z Kuroshitsuji, dostaly do dnešní doby a získaly práci v Freddy Fazbear's pizzeria? Odpověď na tuhle otázku najdete tady!