5. Karma vše vrací

172 20 1
                                    

Pohled Cielka
Já už jsem samozřejmě věděl, kdo je za dveřmi. Upřímně jsem nadšený NEBYL. Když nás tu bude víc, bude to jen horší.
,,Okamžitě mě pusť dovnitř!" ječelo "to" za dveřmi.
,,A to jako proč?" dobře ty, Sebastiane.
,,Protože je to princezna Knoxová." teď už asi opravdu hodně naštvaný William rozbil okno -bylo z neprůstřelného skla- a svou odpověď zařval Grellovi do obličeje.
,,Koksová princezna!" vypískla ta jedna blonďatá věc u nás v kanceláři.
,,No dovol! Já jsem přeci Ronald Knox, ne koksová princezna!" to už zřejmě Ronalda nikdo neposlouchal, protože ten zmatek, co v kanceláři po vyslovení Ronaldova jména nastal, byl katastrofální.
,,To je ten prezident! Ronald Trump!" zaječel Alois. No, o politice toho ví sakra málo.
,,To je Donald Trump!" pokoušel jsem se ho opravit, ale pravé jméno toho prezidenta bylo všem úplně u čehosi tam dole. To už však stihl Ronald shodit Williama na Sebastiana.
,,Nech mi mého Sebbyho!" zaječel Grell a pokoušel se Williama odtáhnout co možná nejdál od Sebastiana.
,,Tahle bubblegum bitch nebude sahat na toho nejlepšího sluhu! Claude, uč se od Sebbyho!" dřív jsem myslel, že Alois balí mě, ale teď to vypadá, že chce mého sluhu.
,,Můžete mi laskavě přestat osahávat Sebastiana?!" tohle vyznělo hůř, než jsem myslel.
,,Jo ty takhle, chceš ho jen pro sebe! Bonnie, na něj!" rozkázal Grell. Normálně bych nechal Sebastiana aby ho minimálně nakopl, ale teď po mě vážně šel Bonnie. Na nějaké rozkazy nebyl čas, to mi došlo, takže jediná záchrana byla zdrhat. Hned jak jsem vyběhl z kanceláře, ozval se smích. Samozřejmě jsem se chtěl vrátil zpět, protože jsem zahlédl Chicu, ale něco mě napadlo.

,,On na to fakt naletěl!" ječel Alois. Můj geniální plán na pomstu mi úžasně vycházel. Naoko unaveně jsem přišel do kanceláře a vykoktal, že mě animatronici chytili a chtějí jednoho z nás. S animatroniky jsem se domluvil, že hned jak řeknu něco o nich, přijdou k oknu kanceláře.
,,Škoda, že si tě rovnou i nenechali. To bych měl Sebbyho jen pro sebe!" vykřikl Grell.
,,Musíme někoho obětovat! Ta žlutá pizza věc s tím hnědým homofobem jsou u oken!" ječela koksová princezna.
,,Vemte si Aloise!" vykřikl jsem a dotlačil jsem ho ke dveřím.
,,Neneneneeeee! Já budu hodnej! Ten nejhodnější! Nebudu brát Hannah šaty a přestanu dávat Claudovi nesmyslné rozkazy! Jen mě nechte!" po tomhle jeho výstupu se celé obecenstvo v kanceláři válelo smíchy po zemi. I Claude v kostýmu Bonnieho.
,,Bachaaaa! Jde po nás nějaký animatronik, co vypadá jak kaktus!" znovu zaječel Alois a začal dělat tuli tuli s Claudovýma nohama.
,,Lidi,-"
,,Všichni z nás nejsou lidi." prohlásí Alois. Ano, On není člověk, je to opice.
,,Tak, přátelé-"
,,Ne! Já se s tebou nekamarádím!" vyjekne Grell.
,,Milí inteligentní-"
,,Alois a inteligentní? Nechtěj mě rozesmát." prohlásí Sebastian.
,,Drazí spolupracovníci-"
,,Hehehe...drazí? A kdo z nás je nejdražší?" prohlásí Hrobař.
,,Tak teď už fakt! Máme čtyři procenta baterie a já nehodlám být v tom hnusným medvědovi!"
,,Ronalde uklidni se!" zařve William a ještě k tomu praští do stolu. Jenže karma je vždy všude a tak, se nás milovaný stůl rozlomí napůl. Díky tomu, se ze stolu sesypou kompletně všechny věci -mezi nima i Grellova rtěnka- na Aloise, který byl "schovaný".
,,Kdo z nás je tu holka?" zeptal se Alois, když ochutnal rtěnku v domnění, že je to lízátko.
,,Žeby....Chica?" řekne malinko nervózně Grell.
,,To přece Grell! Má tu rtěnku i podepsanou!" vykřikl Ronald. Po téhle větě na něj Grell doslova skočil a začal s ním třást s křikem, že mu zkazil reputaci. Tahle podívaná ale byla zkažena náhlým výpadkem proudu. Ke dveřím pomalu někdo přišel a....ozvala se celkem veselá písnička -i když dotyčný úplně neznal text, takže většinu to byl jen rytmický smích-.
,,Hi i am Freddy come here and play! Everyone is pretty on his own wayy!" tohle by byl text písničky správně.
,,Hej! Ty náhrobku, nebo jak se to jmenuješ, neděs nás!" vyjekl Alois. Někdy je to vážně kretén.
,,Je šest! Šest šest šest šest a my žijeme!"
,,Jsou čtyři dvacet šest..."

------
Mockrát vám děkuji, že tohle čtete! A.....dál už asi nevím, co říct...

Kuroshitsuji at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat