4. Když z vás animatronik omdlí...

167 19 0
                                    

Z pohledu Aloise
Určitě všichni známe ten zvuk, který váš počítač udělá když je nějaký error, no, tenhle zvuk udělal Claude po té, co jsem mu řekl, že má nechat Sebastiana na pokoji. Nelíbí se mi, že se mu věnuje víc než mně! A pak jsem taky zjistil nemilou pravdu o Cielovi... Takže už mu nepujčím svého poníka! A vůbec, teď už vím, že Phantomhive je zmetek.
,,Claude," zařval jsem a čekal.
,,Přejete si?" přiletěl udýchaný a rozcuchaný Claude z koupelny.
,,Zavolej si Hannah a vezmi si její šaty." podle jeho šklebu šlo poznat, že to udělat nechce. ,,Jo, nezapomeň, je to rozkaz."

No, Claude se opravdu dlouho nevracel, tak jsem se rozhodl ho jít hledat, protože byl čas jít do pizzerie.
,,Aaahh...Claudeeeee...." ozývalo se z koupelny a já dostal strach z toho, co se tam děje...

No, rozrazil jsem dveře a v koupelně stál Claude, který stříhal Hannah vlasy a ona u toho tak prasácky vzdychala. Kupodivu byl Claude oblečený tak jak měl a co na sobě bude mít Hannah je mi jedno. Ať si něco najde, třeba skleničku.

,,Máme zpoždění! Hejá koníku!" zaječel jsem a kopl do Clauda aby zrychlil.
,,Uhhhh.....už....nemůžu..." asi jsem Clauda rozbil...

,,Málem jste zmeškali phone call od SebbyKittyho!" vřískl Grell, když jsme se konečně dostali do Freddy pizzerie.
,, Claude se rozbil." kňukl jsem a zvedl ruku Clauda, kterého jsem musel celou cestou kopat před sebou. A ano, do pizzerie chodím pěšky, protože jakkoli jinak to nejde. Claude to říkal.
,, Já se nedivím..." řekl Ciel.
,,Asi ho zkratovaly ty šaty..." pronesl pohrdavě Sebastian.
,,Claude vstaň!" zaječel jsem a doufal, že jsem si nepokazil svého sluhu. Sice mám čtyři další, ale ti jsou tak nějak méně odolní...
,,Musíš ho vzít do opravny." řekl Hrobař a začal se smát, jako kdyby někdo řekl vtip.
,,Dobrý nápad! V parts and services je náhradních dílů hodně!" vykřikl Grell.
,,Vy jste taliáni!" zaječel Ciel.
,,Teletabiáni?" zeptal jsem se. Na teletubbies jsem se dřív díval, ale nepřijde mi, že jsme jim podobní. Takže teletabián asi být nemůžu.
,,Umm...haló?" ozvalo se z telefonu na stole.
,,Phone call od mého SebbyKittyho!" vykřikl Grell a radostí poskočil i s židlí, která ještě před chvílí patřila Cielovi. This is Grell magic!
,,Jestli se nemýlím -a to se nikdy nestává- dnešní noc je asi třetí. No, jde o to..." Sebastian na nahrávce na chvíli ztichnul a místo jeho hlasu se z telefonu ozval někdo další. ,,Sakra Sebastiane! Neplýtvej mi kreditem! Už mám jen stovku a tu mám na data!" všichni poznali hlas Ciela...
,, Omlouvám se, ale tohle je můj telefon. Jo, jde tady o to, že se Freddy začne hýbat-" chvíli se ozývalo pouze mňoukání koček a kýchání... ,, Co to tu zase schováváš?! Tolik koček nenajdeš snad ani na ulici! A naval mi tu Nokii ať ti ji můžu rozmlátit o ten tvůj namyšlenej ksicht!"
,,Prosím mladý pane, počkejte! Neeeee moje kočička! Ještě vás varuji, Foxy bude aktivní víc a víc!" přesně po téhle větě vyběhl Foxy ze své skrýše.

,,Eeej, ta liška má styl!" vykřikl Grell, když si všiml Foxyho na chodbě. No, to by bylo normální, kdyby Foxy právě nespadl nehybně na zem.
,,Vypadá to, že jsem ho okouzlil." řekne Grell a zarmká jak kdyby balil holku. Jenže jeho "balící" póza byla v minutě zkažena, protože byl Cielem přinucen zavřít -cituji- ty pitomé dveře, které nás absolutně vůbec neochrání.
,,Kurňá otevřeté!" ozval se někdo za dveřmi.
,,Sakra uklidni se, my když budeme chtít, tak je s klidem zničíme!" ozval se někdo druhý. To už ale díky kamerám Ciel zjistil, že Freddy opustil své stanoviště a jde směrem k nám.
,,Nenenene! Já nechci být nějaký tlustý medvěd! Vem si radši tady toho, co je tu se mnou!"

______

Tak, kdo myslíte, že je za dveřmi?
Ještě, rozhodla jsem se napsat ještě pár kapitol Pěti Vtipných Nocí s Freddym... Prostě mi bylo líto to ukončit bez toho, abych mohla někomu uspořádat svatbu, nebo shodit Celera z mostu.

Kuroshitsuji at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat