8. Volané číslo neexistuje

175 15 2
                                    

Pohled vypravěče
,,Haló?" ozvalo se z Grellova telefonu. Podle hlasu byla na druhé straně nějaká stará paní.
,,Dovolal jsem se na-"
,,OH bože! V té krabičce uvízl muž! Nebojte se! Už volám 911!" odpověděla Grellovi ta paní.
,,Ne, ty hluchá bábo, ptám se vás, jestli jsem se dovolal na O2!" odpověděl Grell.
,,To jsi ty Mařenko, ty budeš mít dvojčata? To je skvělé-" víc už paní říct nestihla, (Nebo možná stihla, ale naši pracovníci pizzerie to neslyšeli.) protože Grell odhodil svůj mobil kamsi na chodbu.

,,Pusť k tomu profíka." vesele prohlásil Ronald a už už si běžel pro Grellův mobil.
,,Profíka? Pff... Dej sem ten mobil." kupodivu se do pokusu o telefonát přidal i Will.
,,Hehe, nechci rušit, ale, hehe, profík jsem tu já." řekl Hrobař.
,,Ty? Mám pocit, že naše generace je na mobily!" zasmál se Alois a snažil se získat telefon.
,,Takže teď jsi na mobily a ne na mě?" radostně se zeptal Ciel. Možná to bylo poprvé, kdy Alois ignoroval nějakou Cielovu otázku.
,,Leavit to někdo, kdo is so fucking hot." prohlásil Sebastian. Mezitím už Ciel vytáhl svůj mobil a hledal číslo na psychiatrickou léčebnu. -Ne pro něj, samozřejmě.
,,Sleduje," povýšeně prohlásil Ronald a proto, že on získal Grellův telefon, vytočil náhodné devítimístné číslo. Jenže nesmyslnost tohoto čísla nejspíš nebyla dostačující, protože nikoho neuspokojilo, když se ozval hlas operátora se známou větou: ,,Volané číslo neexistuje."
,,Okej, tak teda tady máš ten mobil." řekl blonďák a ignorujíc Grella, který se snažil získat druhý telefonát, předal mobil Williamovi. William na to šel chytřeji, číslo si vyhledal na internetu, ale-
,,Já chci telefonovat!"
,,Hele ty náno jedna, po Willamovi má mluvit Hrobař!" Grell se ihned pokusil Aloise nějak "uklidnit". -Ono totiž ve skutečnosti totiž šlo jen o to, aby ho naštval asi padesátkrát víc.
,,Odkdy se ty zastáváš Hrobaře? Ty už nemiluješ Sebbyho?" neodpustil si rýpnutí Ronald.
,,Nějaká dětem nepřístupná činnost?" zasmál se Sebastian a podíval se na svého pána.

,,Ehm...no, nechci rušit, ale co se stalo s animatroniky? To je někdo deaktivoval?" zeptal se Ciel a dělal, jako by se posledních pár minut ani neodehrálo.
,,Ano. Ronald." odpověděl mu Will, jemuž už stejně bylo úplně jedno, kdo (nebo taky co) bude volat.
,,A proto má teď Grell v rameni zakouslého Bonnieho, že?" po této větě nastal šílený zmatek. Hrobař se snažil Bonnieho odstrčit větrákem, Grell se snažil Bonniemu utéct a Bonnie? Bonnie tomu to bylo jedno. -To byl totiž nejlepší přístup pod sluncem.
,,To chce Spidermana!" zaječel Alois a naznačujíc hod pokébalem, zařval: ,,Claude! Volím si tebe!"
,,To je doslova spiderClaude!" prohlásil Sebastian.
,,Nechci-no nebo vlastně chci rušit, ale my tu máme problém!" pokusil se na sebe upozornit Grell. Mezitím už ho ale Hrobař "zachránil" před robotickým králíkem tak, že králíkovi jednoduše odšrouboval čelist.

,,Všichni! Omg povedlo se mi spojit s tím číslem! "
,,Faaakt?"
,,Jo!" tohle byla odpověď na kterou všichni čekali.
,,Haló? Zde je linka úřadu nepráce, co si přejete?" ozvalo se z telefonu.
,,Prosil bych čtyři až pět nočních hlídačů se sýrem a šunkou!"
,,Ronalde, tohle není linka nějaké pizzerie!"
,,Hlídače vám doručíme zítra, tak naschledanu." ozvala se odpověď z telefonu.

_______

Dobře vím, že kapitola není vtipná a navíc vyšla pozdě, takže se vám všem omlouvám. V týdnu jsem na psaní neměla čas (ehm 7 písemek, učitelé se zbláznili) a tohle jsem splácala za hodinovou cestu autem... No, ono mi došlo až teď, že se kapitola asi npublikovala, no xD, přeji hezký den .D

Kuroshitsuji at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat