Z pohledu Aloise
,,Claude??? Jak to, že nespáváš? Já to zkoušel...není to příjemný ale jde mi to!" zívnul jsem. Pravda, měl jsem se vyspat, ale spát v práci? To ne. Neviděl bych Cielka.
,,Dovoluji si vás upozornit, že byste se měl vyspat." řekl Claude. Pff...já a spát? Ne.
,,Nezapomínej, že mě vzhůru drží touha, vidět Cielka!" vykřikl jsem a unaveně poskočil. ,,A pak taky ten čaj od Hrobaře."
,,Ten čaj je-" co ten čaj je, jsem se nedozvěděl. Zatmělo se mi před očima a já spadl na zem.,,Žeby konečně chcípl?" zaslechl jsem a otevřel oči.
,,Cielku!" vykřikl jsem a obejmul Cielka, který seděl vedle mě.
,,Pusť mě!" vyjekne.
,,Cielku, proč je za tebou ten králík se kterým ještě nemám společnou fotku?"
,,Zavřete ty dveře!" vyjekl Ciel a pokusil se utéct mi. Jenže to by musel být šikovnější -a hlavně nemít sluhu kdesi v rohu s Grellem-.,,Claudeeeeee!" zakřičel jsem na svého sluhu, který stál vedle mě. Samozřejmě musel hrát, že jsem ho svou hlasitostí odfoukl a zničil mu účes. Tuhle chvíli mé nepozornosti bohužel Ciel využil k útěku. No, daleko se nedostal, zakopl o tablet s kamerama a spadl obličejem do nějaké staré pizzy. To přišlo Hrobařovi neuvěřitelně vtipné -taky bych se smál, ale přece, to by bylo ode mě nepěkné-.
,,Mladý pane! Nestalo se vám nic?" hned vykřikl Sebastian.
,,Tak hádej..." zavrčel Ciel a znovu sebou fláknul do pizzy.Když se Ciel -asi po hodině- konečně vyhrabal z pizzy, vypadal, že brzo vybuchne vzteky. Mezitím kanceláří proletěl megarychlostí Grell. Jenže se asi nedíval na cestu a tak srazil Ciel zpět do pizzy. Hrobař, který se smál jak šílený, si neodpustil poznámku o tom, že Cielovi přeje hezký život s jeho novou pizzou.
,,Vy bando neschopných kreténů!" vyjekl Ciel.
,,Uděláme si palačinky!" navrhl jsem a rozběhl se do kuchyně. Minule jsem si chvíli hrál s tabletem, takže tuším, kde je kuchyň.
,,Claude!" zahulákal jsem ještě do dveří. Všichni ostatní, bohužel zůstali v kanceláři. Oni přijdou, jediný, kdo je z nich schopný zavřít dveře, je Ciel a ten teď nejspíš leží na zemi a nadává.
,,Neměl byste se tu jen tak procházet, támhle vidím Chicu." řekne Claude. Upřímně, je mi úplně jedno, co teď řekl. Chica nechica, já ty palačinky udělám!,,V kanceláři je Bonnie!" ozval se křik Hrobaře. Zdá se mi to, nebo se tomu vážně nesmál?
,,Když jste tak neschopní, že ani nazavřete blbé dveře, tak se pak nedivte, že budeme dělat palačinky z Aloise!" zahulákal Ciel.
,,Mladý pane, určitě jste myslel palačinky s Aloisem. Ne z Aloise." opravil ho Sebastian.Později, jsme se všichni sešli v mé nové kuchyni -kterou si samozřejmě vezmu domů-. Hlavní problém byl ten, že palačinky ještě nebyly hotové. Zatím, jsem totiž mlátil pánvičkou Clauda za to, že odmítl ochutnat. Vždyť do palačinek patří rajčata s šunkou a cukrem s moukou!
,,Nechcete si s těma palačinkama pohnout? Chica se sem dobývá!" ječel Grell. Po chvíli jsem přece jen nechal Clauda a položil pánvičku na sporák.
,,A teď děláš co? Smažíš pánev?" zeptal se Ciel. Nutno podotknout, že pod pánvičkou byla ještě jedna větší pánev.
,,Máš chuť?" s těmito slovy jsem konečně nalil těsto na pánev a sledoval, jak se moje pizzačinka vaří.
,,Ne..."
,,Ale to je pro tebe!" poskočil jsem radostí. Jenže jsem nechtěně pizzačinku směrem k Cielovi. Asi ani není nutné říkat, co se dělo dál...
,,Mladý pane, jídlo vás asi nemá moc v oblibě..." řekl Sebastian. Někdy umí být doopravdy vtipný, rozhodně vtipnější než Claude.
,,Sklapni." zavrčel vztekle Ciel.
,,Takhle mu to sluší víc." nenápadně prohlásil Grell. Díky téhle poznámce, se Chica -která byla náhodou tady s námi- začala smát jak....jak....jednoduše chytla takový záchvat smíchu, že se ani nemohla zvednout. Samozřejmě se smáli skoro všichni, ale na Chicu to jednoduše nemělo.
,,Proč se taky nesměješ Ci-Cielku?~" díky smíchu znělo jeho jméno jako Sisi..
,,To znělo jako Sisi!" vykřikl jsem a sledoval, jak se mě Ciel snaží nejspíš zabít pohledem -ale moc mu to nejde-.
,,Ať už je konečně šest." zavrčel Ciel a podíval se na hodiny -ve tvaru pizzy-, které ukazovaly čas 5:45.
,,Abychom se nenudili, uděláme z Chici piňatu!" navrhl jsem. Tenhle nápad se Chice vůbec nelíbil a tak se pokusila mi ukousnout hlavu. V tom jí ale zabránil Claude. Asi mi chtěl hlavu ukousnout jako první...Mezitím, co všichni sledovali jak se můj sluha pokouší přeprat Chicu, Hrobař uvařil moje palačinky. Možná jen jako zbraň proti robotům, protože ti se toho vážně báli.
____________
740 slov, to už je dost i na mě :D, teď taková menší otázka. Jméno Chica se podle vás v druhém pádě píše jak? Chicy nebo Chici? Vím, že bych to měla vědět, ale zajímá mě váš názor.
ČTEŠ
Kuroshitsuji at Freddy's
FanfictionCo by se asi stalo, kdyby některé postavy z Kuroshitsuji, dostaly do dnešní doby a získaly práci v Freddy Fazbear's pizzeria? Odpověď na tuhle otázku najdete tady!