Z pohledu Ciela
,,Sebastiane, nějak zařiď abych tam zase nemusel." upřímně jsem pronesl a doufal v kladnou odpověď, protože po včerejším zážitku se mi doopravdy nechtělo jít do té šílené pizzerie.
,,Do you ever fell like a plastic bag..." ozvalo se. Hned jsem věděl, že to neznamená nic dobrého.
,,Sebastiane!" zařval jsem. Jenže místo Sebastiana přiběhlo cosi červenovlasé, oblečené do kostýmu kočky.
,,To je pohoda!" ječelo to. Až nepříjemně to připomínalo jedno videou na YouTube, které jsem jednou viděl -jmenovalo se to Vánoční Pohoda- a duševně mě to dost poznamenalo.
,,Sebastiane!" zaječel jsem znovu a doufal, že se tu neobjeví další Grell či něco podobného.,,Mladý pane?" objevil se odnikud Sebastian. Měl potrhané oblečení a to značilo něco hodně zlého, protože on si díry v obleku -taky kde jinde, že- vždy zašije dřív, než se tam vůbec objeví.
,,Grell objevil na internetu yaoi..."
,,Co?" nechápal jsem.
,,Neřešte to, pouze bude ještě teplejší než kdy jindy." odpověděl Sebastian a odkopnul Grella.
,,Jdeme, chci si konečně zabrat židli u stolu." řekl jsem a chystal se odejít.
,,Zapomněl jste si zde mobil." připomněl mi Sebastian. Chytrý Sebby, bez mobilu by se to tam asi nedalo zvládnout.
,,Hodný Sebby." jen tak provokativně jsem pochválil Sebastiana.
,,To je můj Sebby!"Cesta do pizzerie se dala popsat jedním jediným slovem: UTRPENÍ. Grell celou dobu poskakoval kolem Sebastiana, ječel a mával mobilem, přičemž si Sebastian nasadil na hlavu čelenku s kočičíma ušima a prohlásil, že je NekoSebby. K těm dvěma se později přidal i Alois. Ten si s sebou rovnou táhnul živého medvěda, protože proč ne. Jediný, kdo ze sebe dobrovolně nedělal debila, byl Claude, on o tom totiž nevěděl, debil je nejspíš už od přírody. Takže jediná zábava cestou byla diskuze s Claudem. Neznám nikoho dalšího, kdo si na procházku vodí pavouka na provázku s růžovou mašlí a jménem Claudie. No, to ale nevěděl, že Grellovi spadne jeho smartphone a Claudii zamáčkne. Takže se do cesty do pizzerie přidal i pohřeb Claudie a u toho samozřejmě nesměl chybět Hrobař. To byl další problém, protože Hrobař seděl kdesi na hřbitově a než jsme ho našli, tělo Claudie se záhadně ztratilo z povrchu zemského -já myslím, že Claudii snědl Alois-.
,,Židle!" vesele jsem si zabral židli. Ani nevíte jaký je to úžasný pocit, když na vás nesedí Alois.
,,Mám selfie s králíkem!" vykřikl Alois, který si na mě stále ještě nestihl sednout. Kupodivu byl tak přítomný, že po vyfocení s Bonniem i zavřel dveře.
,,Hele, tak mě napadlo, Hrobaři, ty nemáš jméno?" zeptal se Alois a pokusil se si sednout na mě, ale já mu i s židlí ujel!
,,Moje jméno tě zajímá? Hahaha?" odpověděl Hrobař.
,,Jo!"
,,Je to Adrian!" vykřikne Grell a pokazí dramatické čekání na Hrobařovo jméno.
,,Adrian? Jako ten Adrian z Kouzelné berušky?" nadšeně vykřikne Alois.
,,Ne, tenhle Adrian je další Grellova holka." prohlásí Claude.
,,Nejsem holka! A není to vtipné." vykřikne Hrobař, ale slovo vtipné se ztratí v jeho smíchu.
,,Nejsem na holky!" vyjekne Grell a jako ukázku obejme mého sluhu. Eww...
,,Nechcete se uklidnit?! Už to dokonce odehnalo i Bonnieho!" řeknu spíš jako rozkaz než návrh.
,,Ty jsi něco pil??" zeptá se Alois svého sluhy, který si zrovna povídá s pavoukem v rohu místnosti.
,,Ne." odpoví Claude a naprosto nenápadně odkopne prázdnou flašku vodky.
,,Tobě chybí Claudie?" zeptá se Grell.
,,Jo..." zkroušeně přizná Claude.
,,Neboj, můžeš si místo ní najít jinou, třeba Hannah je pro tebe skvělá!" vykřikne Alois. Všichni si mezi sebou vymění pohledy typu -on to neví?-.
,,Ehh...Hahahannah pro něj není ta pravá..." řekne Hrobař. Nechápu proč se pořád směje. Možná se inspiruje creepypastou Happy puppet syndrome. Mezitím co ostatní uklidňují Clauda, já kontroluji kamery. Upřímně, Freddy, to, co na těch dámských záchodkách děláš, je pro takovou dámu jako jsi ty nevhodné. Při přepínání kamer si všimnu plakátu se zlatým Freddym. Co to má být? Možná už do toho hledím moc dlouho. Jenže když tablet odložím, vidím před sebou zlatého Freddyho.
,,S-Sebastiane!" vykřiknu. Úplnou náhodou jménem Grell spadnu ze židle. Po chvíli sledování podlahy si všimnu, že Freddy zmizel. Samozřejmě ten zlatý, ten normální teď dělá nedámské věci na dámských toaletách -hraje fotbal, co jiného vy uchýlové-.,,Foukej foukej větříčku..." začne zpívat Alois.
,,Foukeh foukeh bětříčku..." pokusí se ho napodobit Foxy.
,,Ne, je to větříček!" vztekne se Alois a praští Foxyho po hlavě flaškou bez vodky. Pokud chcete umlátit animatronika, tak to zaručeně nedělejte flaškou...
,,Mám pikachua!" vykřikl Grell. Ano, jen hrej Pokemon go, když nám jde o život, jen tak dál.
,,Šest!" vykřikl Claude.
,,Co? Už jsi v šestém měsíci? Gratuluji..."___________
Nevím co napsat, ale dneska mě čeká důležitá známka do češtiny, takže mi prosím držte palce, protože když zvořu ročníkovou práci, jsem v ..... Mějte se hezky a nehrejte FNaF word se zvukem naplno!
Kyuuzumaru-chan ^ω^
ČTEŠ
Kuroshitsuji at Freddy's
FanfictionCo by se asi stalo, kdyby některé postavy z Kuroshitsuji, dostaly do dnešní doby a získaly práci v Freddy Fazbear's pizzeria? Odpověď na tuhle otázku najdete tady!