7. Exotická másla

159 15 7
                                    

Pohled Grella
Všichni už byli v kanceláři- počkat! Sebby tady není! Kam šel?!
,,Kde je Ciel? Bez něj je tu nuda!" vyjeklo to blonďaté děcko.
,,Prý si ho včera málem zabil, tak zůstal doma." nezaujatě mu odpověděl Will.
,,Hahah...Víte co je na téhle práci tak vtipné? Že vás...hahahaaa...neomluví ani smrt! Natož smrtka!" prohláslil Hrobař vesele.
,,A co když teda nepřijdou?"
,,Nebudou jim vyplácet těch pár krabic s pizzama..." řekl Claude. Všichni tvrdí, že on je mnohem lepší než Sebby, ale já moc dobře vím, že ne.
,,Claude," okřiklo ho to mrně. ,,přece si jako výplatu můžeme vybrat dárkové koše s peněžma, pizzou, colou nebo nejoblíbenější, exotická másla!"
,,Který blbec by si za týden téhle práce bral nějaký máslo?" prohlásil Will.
,,Je exotické!" vykřikl Alois.
,,Sice nejsem blbec, ale já to máslo chci!" vykřikl Rony.
,,Jsou to EXOTICKÁ másla!"
,,A nemyslíš třeba erotická másla?" neodpustil jsem si menší vtípek.
,,Hihihi...Nějak víc pedofilní než obvykle..."
,,Jó no... Žeby ho Sebastian odkopl?"
,,Rony?~" naklonil jsem se k Ronaldovi, který před chvílí pronesl onu větu o mém vztahu se Sebbym. ,,A jak se vyvíjí tvůj vztah s Claudým? Ještě pořád spolu sekáte trávu?"
,,No..já...ehm...." začal koktat Ronald a všichni přítomní -kromě Willa, Clauda a Ronalda-  se začali smát. Dokonce i ten medvědí homofób nebo co to bylo.
,,My spolu nic nemáme!" vyjekl zoufale Claude. ,,Možná tak pavouka!"
,,Claude!" zaječel Alois. ,,Jak to, že zakládáš rodinu a neřekneš mi o tom?!"
,,Vždyť už při první noci říkal, že zakládá rodinu se Sebastianem, to ho teď snad bude podvádět?" ozval se Will, který nás možná i celou dobu poslouchal.

,,Hele, hádejte kdo jde po chodbě!" zaječel Alois a začal máchat tabletem na hlavou.
,,Zavři dveře!" rozkázal Claude, ale nikdo ho neposlechl, tak před ty dveře alespoň hodil stůl. Stůl na kterém jsem seděl. Takže skvělý výhled na chodbu, po které šel Sebby s tím malým neplničem slibů -slíbil mi den se Sebbym a stále na to nedošlo-.

,,Žádnou kočku ti nekoupím!" ječel na Sebbyho Ciel.
,,Já ti koupím klidně milion koček!"
,,A já tě za to klidně uškrtím." Ciel se snaží dávat stěry? Pfff...jsem lepší.
,,Klidně vás uškrtím všechny, nechte mě projít, ti gayové v kanceláři si zaslouží zemřít..." ozval se Freddy.
,,To je od tebe dost hnusný, ale Aloise klidně zabij." navrhl jsem Freddymu oběť.
,,A co kdybych zabil tebe?"
,,A co kdybyste uhnuli, povraždili se a nechali mě projít? To by se vám nelíbilo?" Cielovi se zřejmě tahle diskuze přestala líbit a tak se pokusil dostat přes stůl do kanceláře.
,,Vy jste vážně čuňata a hlavně ty Claude, takhle na veřejnosti!" ječel Alois.
No, ne že bych měl něco proti vztahu Ronalda a Clauda, ale ti dva by se fakt měli krotit. Jenže situace, která se všem hned vytvořila v hlavě, byla jiná a to taková, že Claude jedl zmrzlinu a potíral ji exotickými másly, přičemž mu většina zmrzliny díky Ronaldovi končila na oblečení a obličeji.
,,Můžu se přidat?" ozval se ten fialový králík, myslím, že se jmenoval Berry nebo tak nějak. Po té však zjistil, že se v kanceláři neodehrává to, co chtěl. ,,Aha...Takže jen zmrzlina a já zůstanu navždy panic..."
,,Lidi," nahodil Alois vážný tón. ,,Mě to tu nebaví."
,,Nejsi sám."
,,Tak za sebe najdeme záskok! Ne?" vykřikl jsem.
,,Tak jim teď zavolej!" navrhl Alois.
,,Okeeejj..." z hromady nepořádku jsem vyhrabal svůj červený iphone a zavolal na náhodné číslo.
,,Haló?"

_________

Ano, osmá kapitola a já už hledám záskok xD -pohled Grella se píše sakra špatně a proto se omlouvám za chyby, ale teď k věci-, Vy, kteří jste četli Pět Vtipných Nocí S Freddym už určitě víte, že se teď můžete zapsat do příběhu! A vy ostatní, nyní se můžete "zapsat" do tohoto příběhu! Buď se napište do komentářů, nebo napište mě sem do zpráv či na Skype nebo Messenger. (pochybuju, že někdo zná můj Skype nebo Messenger :D)
Zatím ádios amigos!

Kuroshitsuji at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat