Pohled vypravěče
Ve dne, kdy Ciel a Alois měli vlastní zábavu, se ostatní bavili způsobem, jenž by se jejich totiž nadřízeným nelíbil. Odnášeli části kostýmů domů a strašili tak lidi na ulici.
,,Claude sleduj, tohle je fakt mega!" vykřikl Grell a na hlavu si nasadil hlavu Foxyho.
,,Foxyho hlava se ti 'hodí' k vlasům." řekl Sebastian a nenápadně naznačil uvozovky u slova hodí.
,,Vážně?~"
,,Jo, podporuje tvůj vzhled tupce." ihned mu zkazil náladu Claude.
,,Já se náhodou Sebbymu moc líbím!" uraženě prohlásil Grell.,,Neeee! Dej sem ten zbytek kostýmu! Já budu Freddy! Už jsem řekl!" ozval se křik. Hrobař se s Sebastianem přetahoval o Freddyho hlavu.
,,Vy jste jako malý."
,,Proč jsem sakra šel s vámi?!" vykřikl Claude.
,,No, když nás bude víc, lidi nám dají za koledování víc sladkostí!" odpověděl Grell.
,,Není Halloween pokud vím," řekl Sebastian a nasadil si králičí uši -dříve patřily Bonniemu- ,,a ten kostým mi nesluší."
,,Nejdem na módní přehlídku."
,,Hihihi...módní přehlídka? To by se tady Grell mohl zúčastnit!" řekl Hrobař. Většina přítomných chytla záchvat smíchu při představě Grella v minisukni a šálou z nějaké předražené veverky.
,,Určitě bych se Sebbymu líbil!" vykřikl Grell tak hlasitě, že z protějšího okna vykoukla nějaká stará paní a zařvala směrem nahoru něco na způsob, ať jsou už sakra potichu, že jí budí okurky a nemůže zavařovat kočku. Po téhle větě samozřejmě Sebastian musel zkontrolovat stav té kočky.,,Utečeme mu!" vykřikl Ronald, ale nikdo ho neposlouchal -v podstatě si ho ostatní nevšímali, protože měl kostým prototypu BBho-.
Mezitím u Ciela
,,Pojď nakupovat!" ječel Alois a snažil se vytáhnout Ciela zpod stolu.
,,Jestli ti to nedošlo, tak jsou slevy v Kauflandě to bude děs!" zařval na něj svou odpověď Ciel.
,,Sebastiane! Vytáhni ho!" vykřikl Alois v domnění, že ho Sebastian poslechne líp než Claude.
,,To znělo dost divně..." podotkl obyvatel podstolí.
,,Sebastiane!" pokračoval Alois. Cielovi nejspíš došlo, že teď má šanci utéct a tak, vyběhl zpod stolu a běžel k vchodovým dveřím.
,,Hannah! Chyť ho!" Aloisovi nejspíš už došlo, že za ním stojí jeho služkouklízečka, která mu může Ciela chytit.
,,Jestli mě okamžitě nepustíš, tak za to Alois zaplatí! Pošlu ho poštou Donaldu Trumpovi!" vřískla Ciel, když ho Hannah nakonec chytila.
,,Tak to určitě..." zasmál se Alois. ,,Ty. Já. Nákupy v Kauflandu. Teď." rozkázal Alois a naznačil Hannah aby Ciela odtáhla do Kaufladnu.,,Dívej! Tady je napsané ochutnejte našeho řezníka! Já ho chci! Chci ho!" vesele ječel Alois a stíhal u toho ještě poskakovat jako Pinkie Pie.
,,No waaauuu...Ty umíš číst."
,,Jo! Umím!" mezitím, co Alois dokazoval jak moc je dobrý ve čtení, Ciel zaslechl povědomý hlas.
,,I have pen! I have Ciel! Uhh...Sebby is mine!" nakonec se přece jen první skupině nepodařilo nenarazit na Ciela a Aloise...
,,Ne... Podle mě by to mělo být takhle: I have Ciel, i have Sebby! Uhhh...SebaCiel!"
,,A já jakože budu sám?!" vyjekl nešťastně Grell.
,,A co Hrobař? Se k tobě hodí, Ne?" řekl Sebastian a ukázal na Hrobaře s hlavou kostýmu Freddyho.
,,On má hlavu toho homofoba Freddyho a tak mě nebude chtít!" fňukl Grell a chystal se obejmout Sebastiana, ale Ciel mu v tom včas zabránil.
,,Pojďte nakupovat a netěšte kdo z vás je homofob...stejně jste všichni trochu přihřátí!" ječel Alois, když se snažil vlézt do nákupního košíku.
,,Je to do patnácti kg, neměl byste se tam tak-"
,,Hannah...Ty mě nevážíš? Já mám přesně patnáct kilo!" prohlásil Alois.
,,A pětku z matiky." řekl naprosto nenápadně Claude.
,,Hehehee...koledu nebo něco provedu!" ozval se Hrobař od pokladny.
,,Pane, není Halloween!" ozvala se prodavačka, ale tu Grell hned bravurně utišil tím, že s ní začal probírat historii červeného oblečení.,,Neeeee! Claudeee! Nenechávej mě tadyyyy! Alespoň ne u pultu s mrkví!" A v tuto chvíli si všichni uvědomili, že u pultu s ovocem zapomněli něco celkem nepodstatné, ale hlučné.
,,Proč tam rovnou nezůstanete, nakupovat stejně jdu už za měsíc!"
,,Jžš Claude ty tomu mrňousovi vykáš?"
,,Nenechávej mě u úchylných důchodců!" pokračoval v křiku Alois. Nakonec se nějaká ta pracovnice Kauflandu slitovala a Aloise v nákupním košíku dotáhla až k Claudovi.
,,Zapomněl jste si tu syna." usmála se ta ženská. ,,Děkovat nemusíte, taky bych ho vrátit nechtěla."
,,Geeettt reeeekttt!"______
Ano, vážně...takhle vypadají nákupy s mou rodinou. Jinak, jak jste se měli? Já jsem dlouho nic nepřidala a vím to xD... Proto sem teď hodím moji krásnou dnešní fotečku xD
To jsem se zase odpoledne nudila, tak jsem se samozřejmě musela zkusit převléct za Grella :D, vím, vypadám na té fotce jako úplně pakózní stvoření a to pozadí -hezká koupelna, Ne?- a ještě je to focené jednou i přes monitor PC, protože já jsem nebyla schopná to nějak normálně uložit..
Děkuji všem, kteří tohle dočetli až sem xD, žádný zvláštní význam to nemělo, jen jsem se o dnešní zážitek chtěla s někým podělit
ČTEŠ
Kuroshitsuji at Freddy's
FanfictionCo by se asi stalo, kdyby některé postavy z Kuroshitsuji, dostaly do dnešní doby a získaly práci v Freddy Fazbear's pizzeria? Odpověď na tuhle otázku najdete tady!