Eve gelince babamın dedikleriyle şok olmuştum ben doğrumu duymuştum beni evlendireceklermiydi. Ben daha çok küçüktüm evlenmek için 17 yaşımdaydım daha okulum bitmemişti ben kendim sevdiğim kişiyle evlenecektim kendi isteğimle. Ben ayağıya kalkıp konuşmaya başladığımda babamda ayağıya kalkmıştı.
- Baba ne dediğinin farkındamısın ben daha çok küçüğüm evlenmek için ben asla evlenmem.
- Ben sana evlenip evlenmeyeceğini sormadım.
- ama baba benim okulum var daha önemlisi geleceğin var. Bu sözlerimden sonra annem ağlamaklı sesiyle konuşmaya başladı. Bir umutla anneme bakıyordum belki bu saçma düşünceden babamı döndürürdü.
- Nihat kızımız istemiyorsa evlendirmeyelim onun kararı.
- Aslı sen buna karışma ben ne dediysem o.
- Baba ben asla evlenmem dememle kendimi yerde bulmam bir olmuştu. Babam bana vurmuştu. Hemde bir zoraki evlilik için ben daha hayatımı yaşayıp tadını çikardıcaktım ama şimdi daha kim olduğunu bilmediğin birisiyle zorla evliliğe atılıyordum. Ben bunları yerde ağlarken düşünürken babam konuşmaya başladı.
- Ada ben ne dediysem o olacak sen zorlada olsa olmasada evleneceksin.baban bunları deyince ayağıya kalkıp merdivene doğru yürümeye başladım merdivenlerden çıkmaya başladığımda arkama bakmadan sizden nefret ediyorum diyip odama çıkıp ağlamaya başladım . Babam beni sevmiyormududa beni evlendirip başından salacaktı. Ellerimi yüzümü yıkayıp üzerimide değiştirdiğimde odamdan çıkıp merdivenlerden hızlıca inmeye başladım. Tam kapıyı açacakken babam dediğim kişi
- nereye gidiyorsun diye sorunca daha beter sinirlenmiştim. Sanki beni umursuyorda.
- sanane diyip kapıyı açıp sertce üstüne vürup evden çıkmıştım ağlayarak sahile doğru koşmaya başladığımda sahile gelince boş bir banka oturup ağlamama devam ettim hayat birgün bilr bana gülmücekti herhalde.
Sahilde biraz daha oturayım derken saat epey geç olmuştu oturduğum banktan kalkıp eve doğru ilerlemeye başladım. Eve geldiğimde saat on olmuştu bile kapıyı açıp içeriye girince hiç kimse yoktu galiba yatmışlardı. Odama çıkıp sıcak bir banyo ettikten sonra üstümü giyip sıcacık yatağıma yatıp bugün olanları unutmaya çalışcaktim. Bunları düşünürken çoktan uyuya kalmıştım bile...Yazım yanlışları olabilir devamı gelecek...