12

10.2K 305 8
                                    

ADA ATAHAN'DAN
Bir den odaya mert girince ne yapacağımı şaşırmıştım. Acayip bir şekil de yakışıklı olmuştu. Annem adadan çıkınca Mert bana doğru yaklaşıp çok güzel olmuşsun deyince kalbim hızlanmaya başlamıştı bana ne oluyordu yaaaaaa alnına bir öpüçük koyup koyup geri çekildiğinde hala birbirimize bakıyorduk...

_________________&&&&&&&&&&_________________

Mert len birlikte odada çıkıp yürümeye başlamışdım. Mert len arabaya binip düğünümüz olacağı yere geldiğimizda annem babam ali cansu nehir deniz mertin annesi birgül babası ertunç ve tanimadığımım bir kaç kişi daha bizi bekliyordu. Arabadan ininçe nehir ve cansu yanıma gelip bana sarıldılar.
- Kızım çok güzel olmuşsun
- evet ya canım arkadaşım inşallah mutlu olursun.
- pek emin değilim ama belki olurum ALLAH bilir bize bişey düşmez.
Bizim erkekler de yanıma gelip hayran olmuş gibi bana bakıyorlardı.
Deniz
- Kızım bu senmisin ya ada ya ne yaptın. Deyince gülmeye başladık. Bende
- biraz fazla açıkmış olacağımda yemiş olabilirim.
- lan hemen ada yı çıkart miden den yoksa ebenin dediği an ali denizin kafasına bir tane ğeçirdi.
- gerizekalı sın oğlum sen ha niye bizimle arkadaşsın sen ya kız senle dalga geçiyo haa. Deniz
- Kaderiniz benimle miş ve ada sana çok darıldım.
Dediği an ona sıkıca sarıldım oda bana sarıldığın da diğerleri de bize sarıldı.
Mert
- hadi ada içeri girelim
- Tamam.
Nehir
- kesin bizi kıskandı ha
Hemen mertin yanına gidip koluna girdik. Masaya oturduğumuz da nikah memuru bizi bekliyordu sanki. Bir kaç soru sorduktan sonra bunu sordu
- nihat kızı ada atahan ertuğrul oğlu mert karahanlıyı eş olarak kabul ediyormusun.
Ben şimdi ne diyecektim evet mı? Hayır mı? Bu iki düşünce arasında sıkışıp kalmıştım.
Herkes bana bakıyor du offff ta mert e baktığımda o da bana sabırsızca bakıyordu. Be ben " evet" demiştim. Nikâh memuru evlilik cüzdanını bize verip gelini öpepilirsiniz dediğinde ben merte döndüğüm an dudaklarıma yapışmıştı. Ben ne yapacağımı şaşırmıştım dudaklarımızı ayırınca gülerek artık benim olsun ve olacaksın demişti. Ben biraz korkmuştum off yalan söylemeyeyim çok korkmuştum. Ama bunu söylemeyi unutmayayım ayağına o kadar sert bastım ki resmen bağırırken kükremişti ve bu ayağı basmanın ebesini sikeyim demişti.
Düğün de horon oynamıştım halay çekmiştim bari evleniyorum eğleneyim demiştim. Herkes bizi kutlayıp gitmeye başlamışlar dı bizde arabaya binip mertle evimize doğru yol almıştık.
Eve geldikçe mert beni birden küçağına almıştı tabikide ben çığlık atmıştım.
Mert de
- kulağımı sıktın ne bağırıyorsun demişti. Ben de
- ne küçağına alıyorsun beni yaaa gelen giden alıyor deyince mertin kaşları çatıl dı dudağımı ısırıp eyvah ben ne dedim demiştim. Mert
- lan ne demek gelen giden seni kuçağına alıyo ben onların geleceğini sikerim.
- şey öylesine dedim beni birde kuçağına alınca.
- şimdi onun üstünde durmucam ama yarın sorguya çekiçem seni. Bide seni kuçağına alma nedenim ilk gece öyle yaparlar da ondan demıştı bunu sırıtarak demişti. Hemen içeri girip kapıyı kapatıp merdivenlerden çıkmaya başladı.
Ben bu gece ne yapacaktım çok korkuyordum ALLAH'ım sen yardım et bana odanın önüne gelmiştik bile ben bunları düşünürken...

IYI OKUMALAR DEVAMI VAR😘😘😘
Kısa olmuş albilir ama gerçekten her yerim ağırıyor

ZORAKİ EVLİLİK (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin