23

8.5K 283 23
                                    

Artık ağlamaktan gözlerim şişmişti. Daha göz yaşı gelmiyordu gözlerimden. En sonunda kaldığım odayı incelemeye başladım. Küçük bir odaydı her yer toz içerisindeydi demir kapıdan başka bir kapı yoktu.

Ben odayı incelemeye devam ederken birden kapı açıldı ve yine o iki adam gelmişti. Dün bana tokat atan adam bana doğru sırıtarak gelmeye başlamıştı. Bende oturduğum yerde geri doğru gitmeye başladım.

- benden mi korkuyorsun yoksa. Yok senden korkmuyorum. Öylesine rol yapıyorum tiyatro oyuncusu olucam. Malmıdır nedir adam.

- korkma benden ben sana zarar vermem bir-tek sahibinlen işim var.

- o zaman benim burda ne işim var. Bırak beni o zaman.

- bırakıcam ama sahibinin buraya gelmesi lazım. Buranın adresini mesaj attım bakalım seni kurtarmaya gelecek mi.

Bunları dedikten sonra diğer adamıda alıp gitmişti tabikide kapıyı da kilitleyemeyi unutmamıştı. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladığın da daha dayanamadım ve
uykunun kollarına kendimi bıraktım.

Birden bağırma sesleri duymaya başladığım da gözlerimi açtığım da sesler daha da yakından duyulmaya başlamıştı. Birden birisi " ada" diye bağırdığın da bende kapıya doğru ilerleyip bağırmaya başladım " imdat be burdayım" kapının birden açılmasıyla yere düşmüştüm. Totomu ovalayıp ayağıya kalktığım da " yavaş ol be öķüz " dediğimde merti karşım da görmem bir olmuştu. Hemen mertin boynuna sarıldığımda oda bana satlrılıp kokumu içine çekmeye başladı.

- Ada sana birşey yaptılar mı. Bak yaptılarsa söyle.

- mert bana birşey yapmadılar sen merak etme.

- ama dudağın patlamış o şerefsiz piç sana mı vurdu lan söyle diye benim yüzüme doğru kürkrediğinde korkmuştum ama beni merak ettiği için için bana böyle davrandığını biliyordum. Tam ağırımı açacakken içeri bir adam girdi ve bana tokat adan adamı yakasından tutarak içeri sürükledi.

- abi şerefsizi bulduk

- Tamam siz dışarda beklerin dediğinde adamı yakalarından tutup ayağıya kaldırdı.

O adamı ayağıya kaldırır kaldırmaz adama bir tane yumruk atınca yere resmen yapışmıştı. Mert adamın üzerine çıkıp yumruklamaya başladı bende korkak gözlerle onlara bakıyordum. Egemen hızlıca içeri girip

- mert artık yeter tamam öldürdün

- ölsün lan benim olana nasıl zarar verir.

- mert tamam bana birşey yapmadı bırak artık.

MERT KARAHAN'LI

Adayı aramaktan asla vaz geçmemiştim. Hâlâ daha adayı hiç olmuyacak yerlerde arıyordum.

Birden telefonuma mesaj geldiğinde umutlu gözlerle mesaja baktım bir adres yazıyordu altında da. Eğer adaya kavuşmak istiyorsan bu adrese gel eğer gelmezsen kız ölür.

Mesajı okuduktan sonra vücudun sinirden kasılmaya başlamıştı. Sen kimsinde adayı öldürürsün. Ben bi seni bulayım o zaman ben seni öldürecem orospu çocuğu senin ölümün benden olacak. Yazan adrese geldiğimde eski bir depoydu ne olur ne olmaz diye adamlarımla birlikte gelmiştim. İçeri girer girmez bağırmaya başladım. O piçin adamları gelince benim adamlar onlarla baş ederken ben de ada yı bulmaya çalışıyordum.

" ada" diye bağırdığım da bir odadan doğru " imdat ben burdayım" diye bağırınca hemen odaların kapılarına teker teker bakmaya başladım en sonunda kitli bir kapı bulunca hemen kapıya omuz atıp açtığım da ada yere düşmüştü söylenerekten ayağıya kalktığında beni karşısında görmesiyle bana sarılmıştı. Bende onun inçecik beline kollarımı sardım. En sonunda o piçi yakalayıp yanıma getirdiklerinde adamı altıma alıp yumruklamaya başladım.

&&&&&&&&&&&

Eve geldiğimizde ada banyo yapmak için odaya çıktığın da bende bende mutfağa gidip ona birşeyler hazırlamaya başladım. En sonun da tarif marif bulup adaya çorba yaptığımda tepsiye koyup odaya çıkardığım da ada daha yeni banyodan çıkmıştı. Elimdeki tepsiyi kenara bırakıp yanına gidince minik yüzünü ellerimin içine alıp dudaklarını öpmeye başladığım da ada da bana karşılık vermeye başlamıştı. Ben bunun üzerine ben onu daha sert öpmeye başlamıştım.


Geri çekildiğimde ada kapalı olan gözlerini açıp bana bakmaya başladığımda o gözler hep bana baksı istiyordum.

- mert ben seni seviyorum. Adanın dediğiyle şok olurken

- ne dedin sen dediğimde ada benim bu halime gülerek

- SENİ SEVİYORUM ŞAPŞAL...





Arkadaşlar eğer bu kitabı okuyorsanız lütfen yorum yazın yorumlarınız benin için çok önemli. Yeni bölüm ne zaman gelir bilmem iyi okumalar

ZORAKİ EVLİLİK (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin