5

14.6K 403 33
                                    

Hala daha bahçede çocuğa mal gibi bakıyordum.çocuk gerçekten hayal ettiğim gibi değildi bin kat daha yakışıklıydı ama ben onu sevmiyordum. Normal şartlarda karşılaşsak belki severdim ama zorla sevmemi istiyorlardı. Çocuk birden
- Aaaaaaaa yeter sabaha kadar burdamı bekleyeceğiz deyip beni
kolumdan tutup kolumdan sürüklemeye başladı.
- ne yapıyorsun yaaa bırak beni kendini ne sanıyorsun sen ne hakla bana dokunabilirsin.
- ileriki zamanlarda kocan olacağım için sana dokunma hakkım olacak susta bin şu arabaya bana zor kullandırma. Dediklerinden gerçekten korkmuştum zaten sinirli bakıyordu bana bende hemen arabaya bindim. Oda arabaya bindiğinde sürmeye başladı. Bende camdan dışarıyı izlemeye başladım.
- Bugün okulda sormaş dolaş olduğun çocuk kimdi. Bana sorduğu soruyla ona baktım.
- sanane sana hesap mı vermeme gerekiyo istediğim kişiyle sarmaş dolaş dolaşırım kimseye hesap vermek zorunda değilim neticede.
Bu dediklerimden sonra firene basıp durunca öne doğru eğilmek zorunda kalmıştım. Birden ellerini saçlarıma dolayarak çekmeye başlamıştı. Bu yaptığından dolayı canım çok yanı yordu. Kafama onun yüzüne doğru yaklaştırıp konuşmaya başladı.
- Artık hiç bir erkekle arkadaş olmayacaksın yoksa senin için çok kötü olur ve bana ters cevap daha verme yoksa canın çok yanar.
Bunları dedikten sonra saçlarımı bırakıp önüne dönmüştü bende hızla gözümden akan bi damla yaşı hızla sildim.
- Bu arada bunu sana hatırlatıyım sen benimsin ve öyle kalacaksın.
Bu kelimeleri dedikten sonra arabayı clçalıştırıp hızlı sürmeye başlamıştı. Be çok fazla hızlı arabalardan korkardım ama ona belli etmemeye çalışıyordum. Bir cafenin önüne gelip durunca soğuk bir sesle arabadan inmemi söylemişti odun,kalas,odun da insan bir nazik olur ama nerde bana öyleleri rastlamaz ki.
Arabadan inip adının mert olduğunu yeni öğrendiğim çocuğa yetişmek için hızlı yürümeye başladım.
Cafe ye girip içecek birşey ismarlamıştık. Yarım saat boyunca benimle konuşmaya çalışmıştı ama ben onunla konuşmak istemiyordum. En sonunda buna sinirlenmiş olacakki hesabı isteyip beni kolumdan tutup arabaya doğru sürüklemeye başlamışdı beni arabaya koltuğa resmen fırlatmıştı.
- Ben konuşurken sende beni dinliceksin ve benimle konuşacaksın anladın mı diye resmen kükremişti.
Bende sesimi çıkarmayınca birdaha anladın mı diye bağırdığında bende tamam anlamında kafamı salldım.
- güzel seninle anlaşacak gibiyiz deyip arabayı sürmeye başladı.
Bende içimden kesin seninle anlaşırız valla en iyi anlaşırız diye düşünürken araba durmuştu. Etrafıma baktığımda evin önüne gelmiştik .
İkimizde arabadan indiğimiz an evimizin kapısı açıldı ve annem ve babam evin kapısında belirdi. Babam birden sende gelsene Mert dedığinde sinirlerim yerinde oynamıştı resmen oda kafasını sallayıp eve doğru yürümeye başladı. Bende gözlerimi devirip arkasından yürümeye başladım.
Herke koltuklara oturmuştu bende yanlarına geçip oturdular.
- oğlum artık bu işi uzaymayalım bir hafta içinde ailenle istemeye gelin isterseniz deyince çok şaşırmıştım çok erkendi ama olmaz.
- Daha çok erken olmaz daha birbirimizi tanımıyoruz.
Hickimse benim dediğimi bile takmadı anneme baktığımda oda bana bakıyordu. Benim için çalışıyordu ama yapacak birşey yoktu. Mert konuşmaya başladığımda ona bakmaya başladım
- bende onunla ilgili sizinle konuşmak istiyordun . Gerçekten de uzatmaya gerek yok benim olan artık benim olsun dediğinde bana bakıp sırıymıştı.
Bende bunları duyunca ayağıya kalkıp odama çıktım ne demek işi uzatmadan hallederim ben kimle evleniyordum daha ne kadar tanıyordum onu ya...
- oğlum sen kusura bakma Ada biraz heyecanlıda ondan böyle davranıyordur.
- sorun yok o da bana alışacaktır. Artık ben gideyim görüşmek üzere .
Mert gittikten sonra annem yanıma gelip onun kuçağinda uymuştum.
Artık benim olacaksın ADA ATAHAN ...

Yorum yazmayı unutmayın devamı gelecektir.

ZORAKİ EVLİLİK (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin