9

11.2K 322 30
                                    

Gözlerimi açtığımda bizimkiler başımda toplanmışti. Yani ali deniz nehir cansu
- kuzum iyimisin
- iyiyim cansu eve hırsız girdi galiba bende vazoyu kafasında vurdum korkudan ben bayılmışım. Ali konuşmaya başladığında ona doğru döndüm.
- Kızım eve giren bizdik
- NNNNNNEEEEEEEE sizmiydiniz lan ben öldüm resmen kokuda. Cansu
- Ada kızım vazoyu ali nın kafasında parçaladın ha .
- Kızım korktum ben ne yapayım
- lan kafamın pekmezini akıttın be kızım.
- ali benmi dedim size eve hırsız gibi içeri girin diye. Hemde ben korkudan altıma kaçırdım resmen dur bakam bi.
Böyle dedikten sonra altıma baktığımda sorun yoktu.
- sorun yok tamam. Hemde ben karşıma uzun boylu bi hıyar çıkınca biraz boyundan alayım dedim yani başka anlamı yok dediğimde herkes gülmeye başladı.

______________&&&&&&&&&____________________

Sabah annemin beni dürtmesiyle yataktan bi metre sıçradım resmen.
- anne ne yapıyon ya rüyamın en güzel yerinde bi metre havaya sıçratıyorsun beni ya.
- Kızım kalk hadi üstünü giyin düğün alışverışine
- pardonda sizmi evleniyorsunuz ya siz gidin ben peşten gelirim. Siz merak etmeyin yetişirim size ben.
Tam yatağı yattığım an annem yastığı başımın altından almadı bor oldu .
- hadi kalk kızım mert seni bekliyor. Demesiyle ayağıya kalkmam bir oldu.
- anne sen gelmiyon mu
- hayır kızım benim çok işim var dedi ve alnımda öpüp odamdan çıktı.
Bende banyoya gidip sıcak bi diş alıp dolabın karşısına geçip giysilerimle bakışmaya başladım.

              En sonunda bunlarda karar verince saçım da bağlayıp aşağıya indiğimde mert koltukta oturuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


En sonunda bunlarda karar verince saçım da bağlayıp aşağıya indiğimde mert koltukta oturuyordu.
Herkese günaydın deyip mutfağa geçip anneme yardım etmeye başladım.
Masa hazır olunca masaya oturup kahvaltımızı yapıp mertle alışveriş için evden çıktım.
- annemi de alalım alışverişe başlarız
Bende bitek tamam demekle yetindim.
Mertin annesinide alıp bir gelinlik mağzasüna girip gelinlik bakmaya başlamıştık. Ben istemeden de evlendirilsemde benim düğünündu sonuçta yani hayalimdeki gelinliği bulmak zorundaydım.

En son gelinlik denemekten ölecektim resmen bin tane gelinlik gitmiştim.
En sonunda mertin annesi bana bi gelinlik gelinlik detirdiğinde gözlerim parladı resmen . Çünkü hayalimdeki gelinlik buydu hemen kabine girip gelinliği giyip çıktığımda mert oturduğu yerden ayağıya kalkıp bana doğru gelmeye başladı. En sonunda önümde durunca kulağıma doğru yaklaşıp.
- hayalimdeki gelinim hayatımın anlamısın. SENLE BIR ÖMÜR MUTLU OLMAK İSTIYORUM deyip dudaklarıma küçük bir buse kondurup benden uzaklaştı.
- Kızım çok güzle olmuşsun bunumu alıyoruz diye sorunca. Bende
- evet bunu alıyoruz benimde çok hoşuna gitti.
Aynada bir kere daha kendime bakıp kabine girip üstümü değıştirip gelmiştim. Gelinliği almıştık şımdi de damatlık alacaktık. Şimdi yalan söylemeyeyim mert 'in dedikleri çok hoşuma gitmişti. Seninle bir ömür boyunca mutlu olamk istiyorm.
Damatlık almaya geldiğimiz de mert de çok damatlik denemişti en sonun da benim seçtiğim damatlığı ona verince hemen giyip gelmişti. Çok yakışıklı olmuştu. Ayağıya kalkıp bunu alalım çok güzel öldü deyince merte
- bence de bunu alalım. Demişti ve damatlığı alıp bi cafeye gidip bi şeyler yemeye başladık.
MERT KARAHANLI' DAN
Ada bissürü gelinlik denemişti ve hepsinde de çok güzel gözükmüştü. Bazen hep bunu düşünüyorum Nihat atahan ın bana iyiki borcu varmıştı ve ben onun parasını değilse en kızını almıştım. Ada son olarak gelinlik giyin diğin de prenses gibi olmuştu dayanamayıp yanına gidip senin le bir ömür mutlu geçirmek istiyorum demişdim ve küçük bir öpücük bırakmışdım dudaklarına artık benim olucaktı bu güzellik. Ona zarar gelmesine asla izin vermeyecekti.

_________&&&&&&&&&__________________

Eve gelince hemen odama çıkıp duş alıp pijamalarımı giyip yatağa girip uykunun kollarına kendimi bırakmıştım. Bugün gerçekten çok yorulmuştum gelinlik denerken ama en sonun da hayalimdeki gelinliği bulabilmiştim. Mert le evlenecektim ama onunla mutlu olabilecekmiydim bu çok önemliydi bir mafyaydı ı ve ben onunla evlenecektim onunla yaşayacaktım ne yapacağımı gerçekten hiç bilmiyorum hepsini zama göstericem. Ben bunları düşünürken tatlı uykunu kollarına kendimi bırakmıştım. Hayatta açı çekmekte olsa bir zaman mutlu olacaktık bundan şübemiz yok...

DEVAMI GELIÇEKTIR YORUMLARİNİZI BEKLERIM...

ZORAKİ EVLİLİK (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin