MERT KARAHNLI'DAN
Nihat Atahan'nın yüklü bir miktarda bana borçluydu bana parayı ödeyemeyeceğini söyleyince çok sinirlenmiştim. Başına silah dayayıp
- ya bana borcunu ödersin yada bu silah senin kafanda patlar. Dediğimde nihat atahan korkmuşa benziyordu. Birden bana.
- yeterki beni vurma parayı ödeyemezsem kızımı sana veririm deyince çok şaşırmıştım. Kendi borcundan dolayı kızını bana satacaktı. Bende ona yarın arayıp söyleyecektim parayımı yoksa kızını mı alcağımı.
Nihat atahan nın kızını araştırmaya başladığımda adının Ada olduğunu lise üçe gittiğini ve on yedi yaşında olduğunu öğrenmiştim. Resimlerine bakmaya başladığımda resmen büyülenmiştim kızı gerçekten çok güzel bir kızdı hemen arayıp kızınla evlenmek istediğimi söyleyince şaşırmış olsada taman demekten başka bir seçeneği yoktu. Tamam deyip kızınla konuşması gerektiğini söyleyince yüzümde bir gülümseme
Oluşmuştu. Bu kız benim olacaktı
__________&&&&&&&&&&&___________Sabah alarmın sesiyle uyandığımda kendimi çok yorgun hissediyordum. Yatağımdan kalkıp banyoya gidip işimi hallettikten sonra odama girip okul kıyafetimi giyinip saçlarımı bağlayıp merdivenlerden inmeye başlamıştım. Ben zaten sık sık makyaj yapmıyordum. Aşağıya indiğimde annem ve babam olacak kişi masada oturmuş beni bekliyorlardı. Çantamı alıp tam çıkacakken annem.
- Kızım gelip kahvaltı yap deyince arkama dönüp.
- size afiyet olsun ben ac değilim deyip arkamı döndüğümde babam
- bugün evleneceğim kişi seni okul çıkış almaya gelecek deyince gözümden bir sanala yaş akmıştı.
Okula geldiğimde zil çoktan çalıştı. Sınıfın kapısına gelince kapıyı çalıp içeri girdiğimde öğretmen yoklama alıyordu öğretmenden özür dileyip sırma geçinde Nehir.
- ne oldu diye sorunca tenefüste anlatırım demiştim.
Zil çaldığında herkes sınıftan çıkmıştı sınıfta birtek nehir ben cansu ali ve deniz kalmıştık. Ali
- Haydi anlat bakayım ne öldü deyince onlara bakıp.
- anlatacam ama sakin olacaksınız dediğimde onların yüzüne bakamıyordum. Cansu
- hadi anlat dokuz doğurduk
Deniz;
- erkekler doğura biliyormuyordu ya banın nede haberim yok lan ALLAH'ım dokuz ay boyunca karnımızda bize baba demesini bekleyeceğimiz çocuğumu bekleyeceğiz. Deyince herkez gülmeye başlamıştım ben bile bu halimde gülmeye başlamıştım. Birden ben
- Babam beni zorla evlendirmeye karar verdi deyince herkes birden bana baktı ve cansu ve nehir aynı anda
- biz seni hiçkimseye vermeyiz biz kaçınçı yüzyılda taşıyoruz demişlerdi.deniz
- evet ya ne evlenmesi daha okulunu bitirmedin.
- evet ada daha okulun var ne olucak okulun be nihat amcayla konuşurum.
- Ben okadar konuştum kararını değiştirmiyor.
Bu konu hakkında bayağı bir konuştuktan sonra bunu düşündüm hayaller gerçek sevgi ve aşk gerçekler zoraki bir evlilik.
En sonunda son derste bitmişti bizimkiler vedalaşıp evleneceğim kişiyi beklemeye başladım. En sonunda son model bir arabaOkul bahçesine girdiğinde oturduğum yerden merakla arabaya doğru bakıyordum. Arabadan acayip yakışıklı bir adam indiğinde bende içimden analar neler doğuruyormuş diye geçirmeye başlamıştım. Bir dakika o bana doğrumu geliyordu hayır olamaz ben bu taş çocuklan mı evlenecektim. Benim böyle şansıma tüküreyim ben. Dibime kadar gelip durunca konuşmaya başladı.
- beni bekliyodun galiba deyip sırıtmaya başladı. Hayır gerçekten şansıma tüküreyim ben...DEVAMI GELİCEKTİR...