İki hikaye yazdığım için biraz hatta baya geç paylaşıyorum biliyorum.Herkesten özür diliyorum sizi seviyorum iyi okumalar...---Bu arada multimedyadaki şarkıyı dinleyerek okuyun.---
Siz hiç koca okulda tek kalmak nedir bilir misiniz?Abartmıyorum.Yani öyle 1 tane veya 2 tane arkadaştan bahsetmiyorum.0.Hİç.Yani benim şu an ki durumum.Herkes bana sanki bi ucubeymiş gibi bakıyor,kimse benimle konuşmuyor,dersin sonunda tenefüste ne yapıcağımı düşünüyorum ve hatta ilk defa tenefüs zilinin çalmasını istemiyorum.Tenefüsten nefret ediyorum hatta öğle tenefüsünden bile !
Zaten en kötüsü de o yemek saati.Yemekhanede tek başına yemek yemek.He bir de boş dersler var tabiii.Herkes birbiriyle konuşurken ben bi köşede bir şeylerle uğraşıyormuş gibi yapıyorum.Artık bunlara dayanamıyorum.Eve gelip her gün ağlamaktan sıkıldım.İnsanların benim hakkında dedikodu yapmalarından sıkıldım.En kötüsü de ben böyle ezikken havalı çocuk ve diğerlerinin çok popüler olması.Hatta eskisinden bile fazla.Ayrıca herkes onları insan yerine koyuyor beni ise..bazen dinlemiyolar bile veya duymamazlıktan geliyolar.
Mesela dün hiç tenefüse çıkmadım.Pardon 1 kere çıktım.O da tuvalete gidip ağladım.Sonrada kimse anlamasın diye sifonu çekip çıktım.Size tuhaf,komik veya saçma gelebilir ama muhtemelen hiç yaşamadığınızdandır.
Evde ise annem okul nasıl gidiyor diye sorduğunda pardon teyzem artık annem giibi oldu.Ona yalan söylüyorum tabiki.Ne yani tüm bunları anlatsam bana inanır mı?
İnanır inanmasına da beni kolumdan tuttuğu gibi psikoloğa götürür.Tıpkı 6. sınıfta uyum sağlayamadığımda annemin yaptığı gibi.Herneyse umarım her şey düzelir diyeceğim ama pek diyemiyorum yani böyle 1 günü zor ediyorum 4 seneden bahsediyoruz.Aaaah ah.
Bu arada dün havalın çocuğun kuzeni aradı of böyle söyleyince de çok uzun oluyor.En iyisi HÇK diyelim anlarsınız.Ben de şaşırdım tabi yani o rezillikten sonra ayy yazarken bile tüylerim diken diken oluyor.Hçk ya bu da olmadı kısaltma gibi duruyor.Tamam buldum okuduğum kitaptaki başrol:DEAN bu iyi.Dean aradığında açmakla açmamak arasında kalıp telefonu maşgule attım.Ama sonra bi daha aradı ve açtım.
"Senin sorunun ne"
"seninle konuşmak istememem daha doğrusu o gün yaptıklarımdan sonra yüzüne bile bakamamam"
"İyi ya işte yüzüme istesen de bakamazsın şu an sanki seni görüntülü arıyorum."
"Evet bu konu da berbatsın komik değildi hatta cevap bile vermiyorum.Neden aradın?"
"Daha fazla saçmalamaman için.Yani okulda."
"Sen nerden biliyorsun ayrıca saçmalayan sensin."
"Seninle aynı sınıfta olan bi kuzenim var Ramona"
"Peki saçmalamamam için ne önerirsin?"
"Mesela bi arkadaş bulmanı"
"Kusura bakma ama ben öyle istediğim zaman istediğim kişiyle arkadaş olabilecek kadar sosyal değilim ve okuldakileri korkutuyorum"
"Öyleyse sizin okula kaydımı aldırırım ben de"
"Saçmalama hem benim şikayetim olduğunu kim söyledi ki"
"..................................................."
"Alo"
"..."
"Harika yüzüme kapattın"
İşte böyle bi saçma konuşmaydı.Telefonu yüzüme kapattı.Madem telefonu yüzüme kapatacaktı o zaman neden aradı ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet coward
Teen FictionBazen planladığımız şeyler yolunda gitmeyebilir okulun popüler kızı olmayı planlarsın ama bi bakmışsın okulun eziğisin bir de ramona gibi nerdeyse her şeyden korkan biriysen işler iyice birbirine girer. Bunlar yüzünden zaten hayat fazl...