ZAYNİN AĞZINDAN
Madison benden izin isteyip lovabaya gitti.Geldikten sonra davranışları değişmişti.Bir süre oturdu. Daha sonra ayağa kalktı.Ama dengesini sağlayamayıp sendeledi.Düşmemesi için belinden destek verdim.Ama bana dokunma diye bağırdı.Ekimi çekmemle yere yığılması bir oldu.Ben Madison'u kucağıma alıp barmene parayı ödedim ve arabaya götürdüm.Madison'u arka tarafa yatırıp ön koltuğa geçtim ve arabayı sürmeye başladım.
Yaklaşık 15 dakika sonra eve gelmiştik.Ben arabadan inip arka tarafa doğru yürüdüm.Kapıyı açıp Madison'u tekrar kucağıma aldım.Ayağımla arabanın kapısını kapattım.Dizinden destek alıp Madison'u tek elimle tutup anahtarın kilit tuşuna bastım.Anahtarı cebime tıkıştırıp tekrar Madison'u düzgün bir biçimde kucağına aldım ve eve doğru ilerledim.
Kapının ziline kafamla bastım.Bir süre bekledikten sonra kapıyı Harry açtı.Kucağımda bebek gibi uyuyan-ya da bayılmış ama bebek gibi gözüken-Madison'a şaşkın bir şekilde bakıyordu."Mal mal bakma da kucağından al şu kızı kolların koptu" diye Harry'e sitem ettim.Madison'u kucağından alıp siyah deri koltuğa yavaşça yatırdı.Harry şaşkın bir şekilde "Tanrım Zayn bu kızı nereden buldun?" diye sordu."Uzun hikaye" diye tısladım.Madison derin bir nefes saldı.Ben yukarıya çıkıp Madison'un üzerine örtmek için pike aldım ve merdivenlerden aşağı indim.Elimde tuttuğum pikeyi Madison'un üzerine örttüm.Üşümüş olacak ki pikenin altında büzülmüştü.Harry elinde viski dolu bardaklar beni izliyordu."Ne var" diye çemkirdim."Hiç.Gecelerin çocuğu Zayn şimdi bir kızın üzerine pike örtüyor.Zayn sana ne oldu? Sen kızlara değer vermezsin.Becerirsin ve kullanıp atarsın." dedi.Aslında haklıydı.Ben kızlara değer vermezdim.Tek gecelik kızları kullanıp atardım.Benim hayatım buydu.Aklımdan geçen düşüncelerden sıyrılıp mutfağa gittim.Dolabı açıp kendime viski koymak için bir bardak çıkardım.Buzdolabına bakarken gülümsedim.Bu kadar içki her erkeği mutlu ederdi.Elimi Jack Danniels'a uzattım ve çektim.Kapağını açıp bardağa doldurdum.Bardağın yarısı dolduğunda şişeyi kaldırıp kapağını kapattım ve tekrar buzdolabına koydum.Bardağı alıp içeri geçtim ve koltuğa yayıldım.Harry"Anlat bakalım bu kız nerden çıktı." dedi meraklı bir tavırla."Barda tanıştık orda bayılınca bende buraya getirdim" dedim sakince.O sırada Madison kafasını kaldırdı."Zayn" dedi.Koltukta oturur pozisyona geldi."Niye evimde değilim" diye sordu."Evinin adresini bilmiyorum Madison"dedim alaycı bir tavırla."Doğru ya" dedi.Harry beni dürttü.Ben ona bakınca kaşlarıyla gel işareti yaptı."Hemen geliyorum" deyip Harry'nin peşinden gittim.Odasına girip kapıyı kapattı."Zayn bu kız uyuşturucu kullanıyor" dedi."Saçmalama Harry"dedim sinirli bir ses tonuyla."Gözlerinin altını görmedin mi.Bende bi ara kokain çekerken öyle oluyordu.Hatırlamıyor musun" dedi.Aslında haklıydı zaten lovanaya gittikten sonra davranışları da değişmişti.Ben aşağıya inip Madison'u ayağa kaldırdım ve ceplerini karıştırmaya başladım.Sol cebinden 3 paket toz çıktı."sakın bir daha bunları kullanma" dedikten sonra paketlerin ağzını açıp Harry'nin viskisinin içine boşalttım.Yapma diye bağırdı.Harry yukarıdan koşarak indi.Viskisini fondip yaptı."Harry naptın sen" dedim."Ne oldu ki." "Tozları onun içine boşaltmıştım." " Tam bir piçsin" dedi ve beni evden dışarı fırlatıp kapıyı kilitledi.
HARRY'NİN AĞZINDAN
"Bakire misin" diye Madison'a sordum. Bir süre bekledikten sonra kafasını olumlu anlamda salladı."Seni bozmalı mıyım" dedim."Yapamazsın o küçük sikini içime sokamayacaksın." dedi.Ben Madison'u koltuğa yatırıp altındaki kısa şortu çıkardım kilodunu kenara çekip işaret parmağımı kızlığından içeri ittim.Attığı çığlık kulaklarını cırmaladı.Başparmağımıda içine ittim.Bir çığlık daha attı.Zayn kapıyı kırıp içeri girdi.
ZAYN'İN AĞZINDAN
İçeriden Madison'un çığlıkları yükseliyordu.Ben kapıyı kırdım ve içeri girdim. Harry Madison'un ellerini yukerıda tutuyordu ve Harry'nin iki parmağı kızlığının içerisindeydi.Ben Harry'e yumruk attım yere serildi.Madison hıçkırıklarla ağlıyordu. Ben onu kucağıma alıp yukarı çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Life
FanfictionHerşey yolunda giderken bir anda herşey başına yıkıldı.Güçsüzdü.Savunmasız.Her şeyini kaybetmişti ama asla pes etmedi.Hayatına devam etti.Bu kızın acı veren hikayesi sizlerle