ZAYN'İN AĞZINDAN
Ben Madison'u yukarı çıkardığımda titriyordu."Z-zayn o-o bbeni b-bozdu" dedi.Ne yani Madison bakiremiydi.Eğer kokain almamaış ve bunu bile isteğe yapmış olsaydi Harry'i öldürürdüm."Seni erkekliğiyle mi bozdu" diye merakla sordum.Kafasını hayır anlamında salladı.İyide o zaman bozulması çok zor."Kontrol etmeme izin ver" dedim.Kafasını salladı.Yani evet anlamında salladı.Ben kontrol ettikten sonra yüzüne baktım.Yüzünde korku dolu bir ifade vardı.Hafifçe gülümsedim.kızlığı bozulmamıştı." Hala bakiresin" dedim gülümseyerek.İlk önce yüzü şaşkınlıkla gerildi.Sonra gevşeyerek gülümsedi.Dizlerinin üzerinde kalkıp bana sarıldı.Sonradan utanıp geri çekildi.Yanakları al al olmuştu.İnsana elma şekerlerini andırıyordu."Beni evime bırakabilir misin?" dedi mahcup bir tavırla."Keşke kalsaydın"dedim."Kalmak isterdim ama orospu annem ve piç babam merak eder." dedi.Bu dediğine şaşırmıştım.Kim anne ve babasına bu kelimeleri söylerdi ki.Merakına yenik düşüp"Neden anne ve babana bu kelimeleri söyledin"diye sordum.Gözleri buğulanmıştı."Sevgilim.Onunla çok iyi anlaşırdık.Hiç kavga etmezdik.Annemle babam onu tehdit ettiler.Ölümle.Ve para verip yurtdışına gönderdiler."dedi.Gözlerinden yaşlar düşüyordu.Yeniden titremeye başladı."B-bana kokain lazım" dedi.Burnunu kaşıyordu."Sana uyuşturucuyu unutturabilirim." dedim.Gözlerini de kaşımaya başladı."Sakin ol sana bulup getiricem." dedim ve Harry'nin odasına gittim.Çekmeceleri karıştırırken bir pakette toz buldum.Hemen Madison'un yanına gittim.Pakedi ona uzattım.Avucuna biraz döküp içine çekti.Aşağıya inip Harry'e baktım.Daha sonra Madison'a birşeyler yapması için yukarı çağırdım.Harry Madison'u yatağa bağladı.Madison çığlık atıyordu.Harry onun üzerindeki kıyafetleri de çıkardı.Üzerinde sadece iç çamaşırları vardı.Harry Madison'un üzerine buz gibi su döktü.Bunu sanırım ayılması için yapmıştı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Life
FanfictionHerşey yolunda giderken bir anda herşey başına yıkıldı.Güçsüzdü.Savunmasız.Her şeyini kaybetmişti ama asla pes etmedi.Hayatına devam etti.Bu kızın acı veren hikayesi sizlerle