YETER

140 10 0
                                    

~•~•~•~•~ZAYN'İN AĞZINDAN~•~•~•~•~

Madison çığlık atıyordu.Harry ise vücuduna şok vermeye devam ediyordu.

"Harry"

"Kapat çeneni Zayn"

"Harry acı çekiyor"

"Uyuşturucuya bağımlı kalsın o zaman "

"Başka bir yolu yok mu Harry"

"Ölürse kurtulur"

"Ben dışarıdayım"

dedim ve dışarı çıktım.İlk defa bir kıza karşı bir şeyler hissediyordum.Ona kıyamıyordum.Acıyordum.Kıskanıyordum.Madison çığlık atıyordu.Kapıyı sertçe açtım.Harry'i dışarı ittim.Madison'un ellerini ve ayaklarını çözüp kucağına aldım.Kucağımda titriyordu.Gözlerim dolmuştu.Hayır hayır hayır.Ben ağlayamam,ağlamam.Ama gözümde yaşları daha fazla tutamadım.2 ay önce Safaa'yı kucağımda taşırken ki gibi titriyordu.Ama o ölmüştü.Madison'un ölmesine izin vermeyektim.Kendi yatağına yatırıp üzerine pikeyi örttüm.Gözümden akan yaşları-her ne kadar akmaya devam etsede-sildim ve aşağı indim.Harry koltuğa yayılmış maç izliyordu.Kendime votka koydum.Bende maçıbizlemeye başladım.Hala gözümden yaşlar akıyordu.Sinirle bardağı duvara fırlattım.Harry yerinden sıçradı.

"Zayn iyi misin"

"Değilim Harry.Onu kurtaramadım.Ama Madison'un ölmesine izin vermiyecegim."

"Zayn sakin ol"

•~•~•~•~HARRY'NİN AĞZINDAN~•~•~•~•

Zayn sinir krizine girmişti.Önüne gelen her boku etrafa fırlatıyordu.Benimde kafamda kitap fırlattı.Yukarıdan Madison indi.Üstünde sadece iç çamaşırları vardı. Zayn'in yanına gitti.Zayn ona bağırınca gözleri doldu.

"Bana bağırma Zayn"

"Senin ölmene izin vermiyicem.Seni sonsuza kadar koruycam.Kardeşlerinin üzerine yemin ediyorum."

•~•~•~MADİSON'UN AĞZINDAN~•~•~•~

Zayn bana bağırınca gözlerim doldu.Bana bağırmamasını söyledim.Birşeyler mırıldandı.Ne dediğini anlamamıştım.Ayaklarının dibine yığıldı.Çığlık attım.Harry Zayn'i ayağa kaldırdı.Kolunu kendi omzuna attı.

"Neden oldu Harry"

"Sana kendisi anlatsın.Benim anlatmam doğru olmaz.

Harry Zayn'i koltuğa yatırdı.Ben Zayn'in kafasını kaldırıp oturdum ve kafasını dizime koydum.Saçları nane ve sigara kokuyordu.Bu da onu çekici kılıyordu.

"Karnın aç mı Mad"

"Sağol Harry canım bir şey istemiyor."

Ben Zayn'in saçlarını oynamaya başladım.

"Şu anda çok kötü bir şey yaptın"

"Ne yaptım ki"

"Zayn saçlarını kimseye elletmez."

Benim ellerin hala Zayn'in saçlarındaydı.Zayn gözlerini açıp etrafa mal mal bakındı.Kafasını arkaya doğru yatırıp bana baktı.Ellerimi saçlarında görünce sinirle ayağa fırladı.

"SEN.NE.YAPTIN."

diye bağırdı.

"Üzgünüm"

"Lanet olsun" diye bağırıp yukarı odasına çıktı.

"H-harry benim üstüme giyecek bir şeyler verir misin? "diye sorduğumda kafasını olumlu anlamda sallayıp yukarı çıktı.Ben merakıma yenik düşüp Zayn'in odasına girdim.

"Kapı çalma adetin yok mu senin" diye bağırdı."Bak saçların için üzgünüm" dedim."Git üzerine bir şeyler giy" diye tısladı...

Bad LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin